99rent zmienia się na dobre!
99rent – jedna z czołowych firm z branży automotive, odświeża wizerunek marki i wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmiana logo jest ukoronowaniem procesów, jakie zaszły w firmie w ostatnich miesiącach, a także zapowiedzią strategii firmy na najbliższe lata.
Czas rozwoju, czas zmian
Ostatnie miesiące były dla 99rent czasem wielu pozytywnych zmian, które zainicjowały decyzję o rebrandingu firmy. Zwiększenie liczy oddziałów z 18 do 40, wzrost floty do 1500 samochodów, zatrudnienie nowych pracowników, uproszczenie formalności oraz skrócenie czasu wydawania aut do nawet 5 minut, to tylko kilka aspektów, składających się na przemianę marki. Wraz z nimi przekształceniu uległ skład zarządu firmy – To naturalne przejście z fazy założycielskiej do dojrzałej. Pierwotny Zarząd spełnił swoje zadanie – stworzył silną i konkurencyjną firmę, którą przez wiele lat dobrze prowadził. Teraz nadszedł czas na kolejny etap – zmierzenie się z nowymi wyzwaniami oraz rozwinięcie działalności w oparciu o nowoczesne technologie. – powiedział Michał Łotoszyński, Prezes Zarządu 99rent.
Firma duże szanse rozwojowe upatruje w segmencie B2B – dodaje Monika Tomala, Dyrektor Handlowy – dlatego też zwiększyła zespół handlowy, zapewniając każdemu klientowi korporacyjnemu personalizowaną obsługę oraz poszerzyła zakres oferty, inwestując w usługę car sharingu dla firm, umożliwiając elastyczne modelowanie floty, a także regularnie dostosowując oferowane produkty do zapotrzebowania rynkowego.
Podczas rebrandingu wprowadzono również w życie nową wizję, misję oraz wartości, w których duży nacisk położono na dostępność, nowoczesność i pewność usług. Jak zaznacza Tomasz Kapelko, Wiceprezes Zarządu 99rent: Naszą ambicją jest zostanie liderem na rynku polskim. Będziemy konkurować wysoką jakością, spersonalizowaną obsługą, szybkością pracy oraz udostępnianiem nowoczesnych usług dodanych. Stawiamy na przejrzyste zasady, jasne umowy i uczciwą konkurencję.
Przedsmakiem nowego 99rent jest pilotażowy program Electric Car Sharing dla firm: Z jednym z naszych klientów rozpoczęliśmy projekt mający na celu przetestowanie, jak samochody elektryczne sprawdzą się w codziennym użytkowaniu przez firmę. Wyniki będą bardzo miarodajne, gdyż test potrwa aż 4 miesiące, a samochody będą wyposażone w specjalne stworzoną przez nas aplikację, która dostarczy dokładne informacje o eksploatowaniu aut czy stylu jazdy kierowców – komentuje Klaudiusz Piwowarski, Dyrektor Operacyjny w 99rent. Jeśli projekt okaże się sukcesem, bardzo możliwe, że niedługo Klienci 99rent będą mogli wypożyczać auta elektryczne – dodaje.
Nowe logo – prostota i dostępność
Zmiana logo jest uwieńczeniem kompleksowego rebrandingu firmy, efektem ostatnich, zakrojonych na szeroką skalę inwestycji. Każdy element nowego znaku ma swoje uzasadnienie. Prosta konstrukcja symbolizuje przejrzystość w kontaktach z klientami, partnerami i pracownikami, dostępność oraz szybkość usługi. Kolor czerwony kojarzy się z siłą, dynamiką, energią i nowoczesnością, natomiast konstrukcja liczby 99 przywodzi na myśl znak nieskończoności, szczęścia. 99 utożsamia także symbol nieskończoności a w naszym rozumieniu ciągłego procesu doskonalenia naszych usług, floty oraz obsługi klientów.
Nowe logo funkcjonuje od 1 września 2017 r. Tego dnia w siedzibie głównej 99rent w Warszawie odbył się specjalny event otwierający nowy rozdział w historii firmy. Zaproszeni goście, czyli partnerzy i klienci 99rent oraz media wspólnie kibicowali polskiej drużynie w piłce nożnej podczas meczu z Danią. Podczas rebrandingu jedno bowiem pozostało niezmienne – 99rent stale jest i będzie oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski.
Rebrandingowi oraz zachodzącym zmianom wizerunkowym będzie też towarzyszyła kampania reklamowa oraz komunikacja PR. Wszystko po to, by rzetelnie poinformować wszystkich zainteresowanych o nowym 99rent.
Może to Ci się spodoba
Najnowsze dane o emisji CO2 w Polsce
Zgodnie z porozumieniem paryskim z 2015 r. międzynarodowa społeczność powinna zabiegać, aby wzrost średniej temperatury globalnej nie wynosił więcej niż 1,5°C względem poziomu z czasów przedindustrialnych. Stopniowa redukcja kiepsko wychodzi.
Korona duńska – historia oraz ciekawostki na temat waluty w Danii
Dania jest bliska Polsce nie tylko pod względem geograficznym. Wielu naszych rodaków pracuje i żyje w tym mały kraju, położonym w północnej części Europy. Dlatego korona duńska, która jest oficjalnym
„Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży” – książka Roberta Grzybka już w księgarniach
Na rynku wydawniczym ukazała się inspirowana biblią marketingu Kotlera książka „Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży”. Jej autorem jest Robert Grzybek – uznany trener, konsultant i coach. Publikacja koncentruje się
ZUS inwestuje w nowy serwis internetowy
Nowa odsłona strony internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ma umożliwić korzystanie z serwisu osobom z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Zachowanie kontrastów między linkami a tłem, odpowiednie formularze i dokumenty czy dostosowanie wyszukiwarki do osób, które
Bezrobocie na koniec roku będzie jednocyfrowe
Według Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej bezrobocie w marcu spadło do 10 proc. To najniższy odczyt za trzeci miesiąc roku od 1991 r., gdy wyniosło 7,1 proc. Eksperci uważają, że jeżeli
Obowiązkowe i nielubianie ubezpieczenie OC samochodu
Każdy posiadacz samochodu poszukuje różnych sposobów, aby obniżyć koszty utrzymania własnego samochodu. Łatwo jest ograniczyć koszty eksploatacji, bowiem w dużych miastach coraz częściej bardziej efektywne jest korzystanie z komunikacji miejskiej.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post