Banery reklamowe to przeżytek, zainwestuj w mobilną reklamę Twojej firmy

Banery reklamowe to przeżytek, zainwestuj w mobilną reklamę Twojej firmy

XXI wiek wymusza na przedsiębiorcach dużą, jeżeli chodzi o wybór reklam i narzędzi marketingowych. To, co jeszcze do niedawna było popularne i przynosiło rezultaty, dziś już może być w najlepszym wypadku średnie, a czasami wręcz niekorzystne. Zmieniają się trendy marketingowe, bo zmieniają się gusta ludzi – staliśmy się bardziej wybredni i odporni na pewne formy reklamowe. Co powinien w takiej sytuacji zrobić właściciel firmy z flotą? Musi stanąć przed wyborem; albo metody klasyczne, albo nowoczesne. Dlaczego to co stare, wcale nie musi być lepsze?

Bannery, czyli coś, co było

Gdy w Polsce zawitał wolny rynek, reklamodawcy zaczęli wykorzystywać  ten fakt do promowania swoich produktów i usług gdzie tylko się dało. Reklamy były dosłownie wszędzie, co często doprowadzało do karykaturalnych wręcz sytuacji, gdy zasłaniały niemal cały widok na drogę czy jakiś budynek. Dominowały bannery, plakaty, ogłoszenia… Pierwsze dziesięciolecie XXI wieku dalej pokutowało z tego powodu i ulice polskich miast nadal straszyły bannerami. Dlaczego ta forma reklamy straciła już na znaczeniu?

Przede wszystkim przesyt, który spowodowany był brakiem jakichkolwiek obostrzeń państwowych dotyczących takich reklam. Mogły być wszędzie, a ich cena była stosunkowo niska. Teraz jest inaczej – po pierwsze prawo jest bardziej restrykcyjne pod względem pozwoleń, a po drugie same reklamy stały się droższe. Na te najwięksi mogą pozwolić sobie nieliczni, a te mniejsze straciły na znaczeniu. Czy jest się zresztą czemu dziwić?

Reklamy w postaci bannerów/plakatów po prostu nas nudzą i męczą. Nie zauważamy ich, a nawet jeśli to robimy, to ignorujemy. Jest ewidentny przesyt tej formy reklamowej, podobnie jak reklam w telewizji czy prasie. Obecnie konsumenci wolą nienachalne, nieinwazyjne formy promowania się firm. Jeżeli do tego reklamodawca pokazuje, że zależy mu na kliencie i jego opinii, to wtedy uzyskuje się optymalny efekt marketingowy. Takim sposobem jest właśnie oklejanie aut foliami samochodowymi. Dlaczego rozwiązanie to jest tak popularne i skuteczne?

Zmiana koloru auta

Folie samochodowe, czyli reklama na czterech kółkach

Obecnie rynek oferuje rozwiązanie, które spełnia oczekiwania odbiorców jeżeli chodzi o estetykę, ale także o sposób dotarcia, który nie jest uwłaczającyani natarczywy. Folie samochodowe, bo o nich mowa, stały się prawdziwą rewelacją ostatnich czasów, przede wszystkim u osób prowadzących własne działalności gospodarcze. Nie ma tak naprawdę ograniczeń, jeśli chodzi o branże – tzw. car wrappingiem mogą zajmować się wszyscy, od handlarzy pieczywem przez właścicieli towarzystw ubezpieczeniowych. To, co jest najistotniejsze w promowaniu się przy pomocy car wrappingu, to fakt, że istnieją specjalne studia, które zajmują się tym od początku do końca. Nie musisz zatem zastanawiać się w jaki sposób okleja się auta – wystarczy, że będziesz mieć jakiś pomysł, a specjaliści z np. artgrafcars.pl zajmą się Twoją flotą (lub pojedynczym autem) w kompleksowy sposób.

Zadaniem oklejonego auta jest godne reprezentowanie i reklamowanie firmy na drodze. Działanie takiej reklamy trwa praktycznie cały czas – inaczej jest przecież z reklamą w telewizji czy radiu, gdzie czas antenowy jest mocno ograniczony. Folie samochodowe działają natomiast 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – a płaci się przecież tylko jeden raz!

artgraf02

Fenomen folii polega też na tym, że są one dostosowane do potrzeb dzisiejszego odbiorcy. Tak jak zostało to wspomniane wyżej, na nikim nie robią wrażenia już klasyczne reklamy. Czasami, faktycznie, robią – ale negatywne! Obecnie, aby zyskiwać na promowaniu się, należy robić to z szacunkiem do ludzi naokoło. Estetyczne oklejona flota świadczy właśnie o wyrażeniu takiego szacunku. Nie jest to przecież konieczne, a jednak przedsiębiorca na to się decyduje. Czy można w lepszy sposób pokazać, że komuś zależy?

Folie stanowią też znakomitą ochronę samych aut, gdyż bezpośrednio blokują karoserię przed wszelkiego rodzaju urazami mechanicznymi. Gałęzie, żwir, piach… Nie będą niszczyły Twojego lakieru, jeśli zdecydujesz się na folie samochodowe.

Jak cię widzą, tak cię piszą

Prezencja stanowi ogromną część sukcesu w dzisiejszych czasach i nie można z tym w żaden sposób walczyć. Należy podpiąć się pod ten trend i prezentować się ludziom z jak najlepsze strony. W przypadku firm znakomitym sposobem na to jest właśnie oklejanie aut foliami samochodowymi. Czasami wystarczy tylko zmienić kolor auta przy pomocy folii, a nabiera ono zupełnie nowego blasku – podobnie zresztą jak Twoja firma w oczach odbiorców! Marketing trwa praktycznie non stop, tak długo, jak długo samochód firmowy jest widoczny dla przypadkowych ludzi.

Nie zastanawiaj się zatem i skontaktuj się z artgrafcars.pl/kontakt jak najszybciej. Nie ma lepszej wizytówki dla firmy niż efektownie wyglądająca flota samochodowa. Zmiana koloru, logotyp, numer telefonu… Istnieje wiele sposobów na to, by zostać zapamiętanym na ulicy Warto jednak sięgnąć po którąkolwiek z tych metod, nawet tylko jedną. Pierwsze wrażenie bowiem robi się tylko raz!

Previous Jak znaleźć tańsze mieszkanie do wynajęcia? Poradnik dla najemców.
Next Rośnie rola marketingu w firmach

Może to Ci się spodoba

Komputronik chce być prywatną firmą i wycofuje się z giełdy

Większościowi akcjonariusze firmy Komputronik, polskiej sieci sklepów oferujących m.in. sprzęt komputerowy, podjęli decyzję o zamiarze całkowitego przejęcia spółki i wycofaniu jej z warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Rodzina Buczkowskich chce długoterminowo zaangażować się w rozwój

Kantory internetowe notują co miesiąc 20-proc. wzrosty liczby nowych rejestracji

Blisko jedna trzecia Polaków wymienia waluty przez internet. Klienci potrzebują ich już nie tylko na wakacyjne wyjazdy, lecz także na co dzień – przy prowadzeniu firmy lub spłacie kredytu walutowego. Do kantorów

Nowy obowiązek dla dużych firm. Do 30 września muszą przeprowadzić audyt energetyczny

Zgodnie z nowymi przepisami duże firmy muszą do końca września przeprowadzić audyt energetyczny. Wbrew pozorom nie zostało dużo czasu – przestrzegają eksperci, gdyż przy średniej komplikacji taki audyt może trwać ok. 3–4

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post