Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Kłopoty ekonomiczne sprawiają, że przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów na generowanie zysków. Okazuje się bowiem, że utrzymywanie nieprzerwanych kontaktów tylko z jednym kontrahentem przestaje być opłacalne. Czy w związku z tym pomocny okaże się multisourcing? Kiedy trzeba skorzystać z takiego rozwiązania?

Na wstępie należy powiedzieć, że właściciele firm Zwykle trzymają się klasycznej metody nawiązywania współpracy. Odnajdują rzetelnego klienta, hurtownię czy wspólnika i zamykają się na nowe znajomości. Prowadzą interesy w bardzo ograniczonym środowisku. Niestety praktyka ta nie przynosi planowanych rezultatów.

Przydatny może być tak zwany multisourcing. Innymi słowy przedsiębiorca znajduje wielu kontrahentów, poznaje nowych dostawców i odbiorców. Jest to świetne wyjście, które w czasach załamania może pomóc w trudniejszym okresie.

Biorąc pod uwagę czarny scenariusz, jeśli jedyny współpracownik zlikwiduje interes, wtedy i sam przedsiębiorca może stracić wszystko. Warto zatem zabezpieczyć działalność i współpracować z profesjonalnymi, kreatywnymi korporacjami lub klientami.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Wszystko o ugodzie administracyjnej
Next Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Amortyzacja domku kempingowego

Jeżeli dla celów prowadzonej działalności gospodarczej osoba nabywa domek kempingowy nie jest on jednorazowo wliczany do kosztów uzyskania przychodów, lecz, jako środek trwały ulega amortyzacji. Ustalając indywidualne stawki przedsiębiorca może

Mała firma 1Comments

Zadbaj o swoje dokumenty

Dokumenty znajdują się niemal w każdej firmie. Rozrost przedsiębiorstwa może wiązać się z ich przesadnym nagromadzeniem, co z kolei bardzo często doprowadza do chaosu utrudniającego pracę. Sprawdź w jaki sposób

Jak znaleźć idealny telefon do pracy – poradnik

Szukasz idealnego smartfona do pracy? Nie zależy Ci na tym, aby telefon prezentował możliwości najnowszej generacji, ale wciąż istotny jest dla Ciebie sprawny system i solidne oprogramowanie? Skorzystaj z naszego

Mała firma 3 komentarze

Jakich klientów muszą obsługiwać sprzedawcy?

Fundamentem działania firm handlowych lub usługowych są konsumenci, którzy chcą skorzystać z promocji. Okazuje się jednak, że współpraca nie zawsze kończy się zadowoleniem i przynosi oczekiwane efekty. Jakich klientów często

Mała firma 1Comments

Czy polskie firmy powinny kupować chińskie produkty?

Nikogo już nie dziwi, że większość towarów w sklepach pochodzi z Chin. Są tanie, prezentują niską jakość, nietrwałość konstrukcji i często wytworzone są z niebezpiecznych materiałów. Czy opłaca się przywozić

Mała firma 0 Comments

Jak wygląda rekrutacja oczami przełożonego?

Procedura rekrutacyjna to bardzo napięty czas dla aplikującego, ale także pracodawcy. Poszukiwania rzetelnego i profesjonalnego pracownika naprawdę trudne. Aby znaleźć wykwalifikowanego i doświadczonego specjalisty trzeba przeprowadzać rozmowę nawet kilka razy.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź