Czym jest tzw. marketing treści?

Czym jest tzw. marketing treści?

Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją zastosować dla własnych korzyści?

W internecie możemy znaleźć mnóstwo interesujących informacji dotyczących niemalże każdego tematu. Wiele z nich odnosi się również do towarów oraz usług, których poszukujemy on-line. To właśnie w tym zakresie często mamy o czynienia z tak zwanym marketingiem treści.

Marketing treści – co to jest?

Content marketing, który tłumaczony jest na język polski jako marketing treści, to strategia marketingowa wykorzystująca publikowanie atrakcyjnych, pomocnych treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców, mająca na celu ich zainteresowanie i dokonanie przez nich akcji zakupowej.

W przeciwieństwie do innych metod e-marketingowych marketing treści nie jest jednostronnym przekazem, ale polega na budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami przez zachęcenie ich do interakcji. Dzięki temu jest on również tak skuteczny, ponieważ nie jest odbierany tylko jako sposób na reklamę, ale także jako rzetelna, faktyczna pomoc.

Przykłady marketingu treści w internecie:

  • poradniki
  • raporty
  • webinaria
  • artykuły
  • infografiki
  • podcasty
  • filmy wideo

Warto także wskazać, że marketing treści może wykorzystywać nie tylko internet, ale też opierać się na prasie branżowej, ulotkach, folderach, drukowanych poradnikach, książkach, audycjach w radiu czy filmach w telewizji.

Gdzie zlecić content marketing?

Najlepiej skorzystać z usług specjalistycznych agencji reklamowych oferujących takie wsparcie. Content Marketing w Fabryce Marketingu to sprawdzony wybór dla firm oczekujących dobrych wyników i profesjonalnego podejścia.

Usługa bazuje wtedy na kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowej, która może być powiązana także z innymi metodami e-marketingowymi, na przykład SEO. Content Marketing w Fabryce Marketingu to korzystny wybór dla każdej firmy, której zależy na jeszcze lepszej sprzedaży i poprawie wizerunku w sieci.

Previous Izolacje natryskowe - skuteczna metoda ocieplania?
Next Ile kosztuje kampania w Google Adwards

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Przybywa inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce

Rośnie zainteresowanie nieruchomościami komercyjnymi w Polsce. Po rekordowym 2015 roku wciąż utrzymuje się dynamiczny rozwój. Całkowity wolumen inwestycji w nieruchomości komercyjne w pierwszej połowie 2016 roku przekroczył 2 mld euro, co oznacza 2,5-krotny

Wiadomości 0 Comments

Panna Cotta Voucher Group oraz Global Leads Group połączyły siły jako Savings United GmbH

10/10/2016 Hamburg i Berlin – Panna Cotta Vocher Group i Global Leads Group informują o swoim połączeniu. Fuzja ma na celu wzmocnienie pozycji obu firm na prężnie rozwijającym się rynku

Wiadomości 0 Comments

Tylko 15 proc. firm podejmuje działania związane z wdrożeniem nowych przepisów dotyczących danych osobowych

Duża część przedsiębiorców wie o unijnych zmianach przepisów w zakresie ochrony danych osobowych. Co trzecia firma nie ma jednak świadomości, ile czasu przewidziano na dostosowanie się do nowych regulacji, a jedynie 15 proc.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post