Dlaczego klienci chętniej sięgają po produkty w opakowaniach premium?

Dlaczego klienci chętniej sięgają po produkty w opakowaniach premium?

Opakowanie produktu ma ogromne znaczenie oraz w dużym stopniu warunkuje to, czy nasz produkt przypadnie do gustu klientom i dobrze się sprzeda. Opakowanie to bowiem ten element produktu, z którym klient ma styczność w pierwszej kolejności. Jeśli jego wygląd i estetyka przypadną mu do gustu, możemy mieć pewność, że klient zdecydowanie chętniej kupi oraz wypróbuje nasz produkt.

Opakowania premium – obietnica wysokiej jakości produktu

Rolą nowoczesnych opakowań jest nie tylko ochranianie produktu przed uszkodzeniem, ale także zachęcanie potencjalnych nabywców do jego zakupu. Opakowania już dawno przestały bowiem spełniać wyłączenie funkcję praktyczną i dziś służą przede wszystkim do przyciągania wzroku potencjalnych nabywców oraz zachęcania ich do zakupu tego, a nie innego produktu. To, jak prezentuje się nasz produkt na sklepowej półce, ma bowiem ogromny wpływ na jego sprzedaż. Dotyczy to w szczególności nowych produktów na rynku, które nie miały jeszcze czasu na to, by zostać wypróbowane i polecane przez samych odbiorców.

Ładne, estetyczne oraz pasujące do produktu opakowania są także swoistą obietnicą wysokiej jakości produktu, który kryje się w ich wnętrzu. Dlatego właśnie nabywcy zdecydowanie chętniej sięgają po produkty posiadające opakowania premium. Wyróżniają się one bowiem na tle innych opakowań oraz swoim atrakcyjnym wyglądem zachęcają klienta, by sięgnął właśnie po nie. Dobre opakowanie w wielu przypadkach przesądza także o tym, czy nasz produkt odniesie zasłużony sukces, czy też pozostanie niezauważony. Z tego właśnie powodu, szczególną uwagę powinniśmy poświęcić projektowi jego opakowania.

Opakowania premium – czym są i jak się je wykonuje?

Opakowania produktów mogą być bardzo różne. W sprzedaży znajdziemy bowiem zarówno artykuły posiadające zwykłe i niczym się niewyróżniające opakowania, jak i przedmioty, których otoczka zewnętrzna jest przygotowana niezwykle starannie. Takie właśnie są opakowania premium.

Opakowania premium to wysokiej jakości opakowania, które wykonuje się przy użyciu najlepszych materiałów oraz zastosowaniu najnowszych technologii. Wydruki na nich realizowane są bowiem niezwykle starannie po to, aby wygląd opakowania trafił w gusta wszystkich, nawet najbardziej wymagających klientów.

Nadruki na opakowaniach premium mogą być wykonane z zastosowaniem szerokiej gamy uszlachetnień. Opakowania mogą być bowiem wzbogacone zastosowaniem lakierów hybrydowych UV, farb metalicznych, posiadać wykonane na ich powierzchni tłoczenia oraz ozdobne elementy. Wszystko po to, aby opakowanie premium już na pierwszy rzut oka informowało swojego odbiorcę, że ma on do czynienia ze starannie dopracowanym w najmniejszym szczególe produktem.

Opakowania premium wykonuje się przy zastosowaniu technologii cold-stampingu, zazwyczaj za pomocą druku offsetowego UV. Pozwala on bowiem na wykonanie wydruków na dowolnych powierzchniach, w tym także na tworzywach sztucznych, foliach oraz wielu innych podłożach niewsiąkliwych. Dzięki takiemu wykonaniu, doświadczeniu oraz zastosowaniu najlepszych aktualnie dostępnych metod wydruku opakowania w Grupa 3 Druk to gwarancja sukcesu każdego produktu premium.

Previous Banki chcą przejąć rynek coraz popularniejszych chwilówek
Next Coraz więcej firm zmaga się z niedoborem pracowników

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Eksperci przestrzegają przed radykalnymi zmianami w opiece zdrowotnej

Projekt nowelizacji ustawy, który zakłada utworzenie sieci szpitali, będzie sprzyjał największym szpitalom. Szanse na kontrakty z płatnikiem stracą mniejsze i prywatne placówki. Bez prywatnego kapitału państwo nie poradzi sobie z ochroną zdrowia – przestrzegają

Wiadomości 0 Comments

Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął się już podczas wyprzedaży w Black Friday, kiedy zakupy zrobiło nawet 7 mln Polaków. Liczba nadawanych paczek rośnie

Wiadomości 0 Comments

1/3 zawodowych kierowców w Polsce zarabia ponad 6 tys. zł netto

Ponad jedna trzecia kierowców zarabia miesięcznie powyżej 6 tys. zł na rękę – wynika z badania „Zarobki kierowców zawodowych w Polsce 2018” TransJobs.eu. Na to składają się przede wszystkim diety i ryczałty, które

Wiadomości 0 Comments

Prawie połowa warszawskich biurowców ma co najmniej 10 lat

Już 48 proc. biurowców w Warszawie ma 10 lat lub więcej. Starsze budynki mają jednak szansę pozostać atrakcyjne dla najemców – przekonuje Agnieszka Krzekotowska, dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami w Colliers International. Ich zaletą

Wiadomości 0 Comments

Faktury mogą być lepszą inwestycją niż obligacje

Rośnie zainteresowanie nową formą inwestycji. Są nią faktury z odroczonym terminem płatności, które pod względem rentowności i poziomu ryzyka mogą stanowić alternatywę np. dla obligacji korporacyjnych. Mowa o faktoringu – czyli usłudze, która pojawiła się

Wiadomości 0 Comments

Od października ubezpieczycieli i pośredników czekają rewolucyjne zmiany

W październiku wchodzi w życie ustawa o dystrybucji ubezpieczeń, która wdraża zapisy unijnej dyrektywy IDD. Dla ubezpieczycieli i pośredników oznacza to poważne zmiany. Nowe przepisy rozwijają m.in. wymóg badania potrzeb klienta i dopasowywania do

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź