EAGLE zaprasza na targi STOM – LASER 2018 do Kielc

EAGLE zaprasza na targi STOM – LASER 2018 do Kielc

Firma POWER – TECH zaprasza na kolejną edycję targów STOM-LASER. Impreza organizowana w Kielcach ramach cyklu „Przemysłowa Wiosna” odbędzie się w dniach 10-12 kwietnia 2018 roku. Zaproszenia można pobierać w pod tym adresem.

Podczas trzech dni targowych POWER-TECH zaprezentuje zaawansowaną technologicznie wycinarkę laserową EAGLE z serii iNspire 1530 ze źródłem lasera fiber o mocy 12 kW.

Wyposażenie wycinarki iNspire 1530 F12.0:

  • Źródło lasera fiber o mocy 12kW,
  • Dynamiczne silniki we wszystkich osiach,
  • Korpus wykonany z materiału kompozytowego,
  • Trawersa z włókna węglowego,
  • Superszybki zmieniacz palet,
  • Głowica tnąca EAGLE,
  • Oprogramowanie eSoft,
  • Funkcja CatLine,
  • Funkcja Drop&Cut.

„- Jesteśmy świadkami rosnącego zapotrzebowania wśród krajowych i zagranicznych firm na zaawansowane technologiczne maszyny do cięcia blachy. Wycinarki z laserem Fiber o tak wysokiej mocy to krok w przyszłość dla każdej firmy, której zależy na zwiększeniu wydajności produkcji”  mówi Janusz Marcin Ejma, właściciel POWER – TECH.

Na stoisku EAGLE będzie można zobaczyć:

NAJwiększe prędkości cięcia: 150m/min

NAJwiększe przyspieszenia: 6G

NAJwiększa moc lasera: 12kW

Najbardziej efekt(y)owne cięcie

Zapraszamy na nasze stoisko nr 12 w hali E.

Previous Prawie połowa warszawskich biurowców ma co najmniej 10 lat
Next Zielone Tarasy – kameralne osiedle w Słupsku

Może to Ci się spodoba

Polska firma rozpoczyna współpracę z amerykańskim gigantem z branży IT

Oktawave, polska chmura obliczeniowa, przystąpiła do programu certyfikowanych dostawców chmury i usług Red Hat. Red Hat to lider rozwiązań open source, z których korzysta większość globalnych korporacji. Współpraca obu firm zapewni klientom

Polski rynek hotelowy kwitnie

Rosnący ruch turystów z kraju napędza polski rynek hotelowy, przez co jest on atrakcyjny dla inwestorów i deweloperów. Rośnie również liczba gości z zagranicy, a Polska staje się coraz bardziej rozpoznawalnym kierunkiem turystycznym. Rodzimej branży

Duże marki w ogniu krytyki w mediach społecznościowych

Większość firm choć raz doświadczyła kryzysu wizerunkowego. Choć nie zawsze przekłada się on na spadek obrotów, kluczowa w jego zażegnaniu jest odpowiednia strategia, szczególnie w mediach społecznościowych. W kwietniu przekonała się o tym sieć

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post