Ile kosztuje kampania w Google Adwards

Ile kosztuje kampania w Google Adwards

Skuteczność reklamy w Google jest tak oczywista, że nie trzeba nikogo przekonywać do tego, że jest to wartościowa inwestycja. Jednak planując wdrożenie kampanii w Google Adwords, warto na początku przeanalizować dokładnie, na czym ona polega, jakie korzyści może przynieść firmie, a wszystko po to, aby określić budżet, od jakiego firma zacznie kampanię.

Google Adwords — a co to takiego?

Google w trosce o swoich klientów, przygotowało szereg usług, możliwości prowadzenia kampanii reklamowych, przynoszących maksymalny zwrot z inwestycji (ROI – return of investment). W tym celu uruchomiono właśnie narzędzie, jakim jest Google Adwords. Aby uruchomić kampanię, wystarczy założyć darmowe konto, jednak aby rzeczywiście skutecznie skorzystać z możliwości, jakie dają kampanie Google Adwords, trzeba mieć odpowiednią wiedzę, na temat mechanizmów, jakie rządzą ruchem w sieci i klikalnością, która przekłada się na ruch na stronie.

Google udostępnia oczywiście różnego rodzaju materiały szkoleniowe, które mają na celi przeprowadzić klienta przez tajniki skutecznego korzystania z kampanii Google Adwords, jednak nie każda firma, czy klient indywidualny ma na tyle czasu, aby poświecić go na doszkalanie się z zakresu reklamy w Google. Inwestując w kampanie Google Adwords warto skorzystać z usług profesjonalnej, certyfikowanej agencji marketingu sieciowego, która ma niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w tego typu działaniach i będzie mogła osiągnąć maksymalne możliwe wyniki z założonego budżetu.

Kampanie Google Adwords — na czym to polega, w co tak naprawdę inwestujemy?

Reklama w Google Adwords, krótko mówiąc, polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wyszukiwarkach oraz reklam graficznych w sieci reklamowej. Prowadzenie kampanii reklamowej w Google Adwords można zacząć nawet z budżetem miesięcznym rzędu 100 złotych. O tym, jaki będzie finalny koszt oraz zwrot z inwestycji zadecydują wybrane słowa kluczowe, a także treść reklam oraz jakość strony, na którą prowadzą linki.

Najczęściej reklama w Google Adwords odbywa się na zasadzie CPC, czyli opłata za każde kliknięcie, skutkujące przejściem na stronę www klienta. Cena za kliknięcie ustalana jest na zasadzie licytacji. Firmy, które potrzebują reklamy na dane słowo kluczowe, licytują między sobą maksymalną stawkę za kliknięcie. Ta firma, która zapłaci więcej za dane słowo, będzie wyświetlać się wyżej w wynikach sponsorowanych. W zależności jak popularne jest dane słowo i jak duża jest konkurencja, tak wysoka będzie stawka za kliknięcie. W Polsce ceny za kliknięcie zaczynają się od kilkudziesięciu groszy za słowo, im bardziej popularne, tym wyższa cena.

Jaki jest koszt kampanii Google Adwords?

Koszt kampanii reklamowej w Google Adwords tak naprawdę zależy od budżetu klienta. Można prowadzić skuteczne kampanie, inwestując nawet 100 zł, jednak jeżeli firma widzi, że zwrot z miesięcznej inwestycji stu złotych wynosi 200 zł, wówczas warto zwiększyć budżet, po to, aby generować znacznie wyższe zyski. Reklama w Google Adwords jest ściśle związana z pozycjonowaniem stron, dlatego, aby maksymalnie zwiększyć klikalność w linki, oraz podnieść skuteczność prowadzonej kampanii, warto równocześnie zainwestować w pozycjonowanie strony, Dzięki czemu cała inwestycja będzie mieć znacznie większe możliwości i przyniesie wyższe zyski.

Previous Czym jest tzw. marketing treści?
Next Meble zapewniające komfort

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 1Comments

Czy istnieją dobre lokaty dla klientów indywidualnych?

Na temat lokat mówi się w ostatnim czasie coraz więcej. To doskonały sposób na przechowywanie i pomnażanie oszczędności. Cieszą się dużą popularnością i posiadają wielu zwolenników. Nic więc dziwnego, że

Wiadomości 0 Comments

Na jaką kwotę można liczyć z tytułu odszkodowania w UK?

Średnio pół roku czeka się na uzyskanie odszkodowania w UK. Jednak bezproblemowe procesy kończą się często otrzymaniem pieniędzy już po kilku tygodniach. Dużo zależy od sytuacji. Każda sytuacja jest inna,

Wiadomości 0 Comments

Polski e-handel będzie w 2020 roku wart 60 mld zł

Wartość e-handlu w Polsce, która obecnie sięga 36 mld zł, w ciągu kolejnych czterech lat wzrośnie aż do 60 mld zł. Wraz z dynamicznym wzrostem zakupów w sieci prężnie rozwija się także segment płatności. W

Wiadomości 0 Comments

Przydatne gadżety i produkty reklamowe

Niektóre produkty reklamowe mogą mieć praktyczne zastosowanie. Dzięki temu można kupić coś, co będzie często użytkowane, a jednocześnie zyskać reklamę. Warto więc rozważyć zakup takich gadżetów jak leżaki reklamowe, szczególnie jeżeli prowadzi

Wiadomości 0 Comments

W Holandii pracuje 200 tys. Polaków

Holandia jest czwartym najchętniej wybieranym przez emigrantów zarobkowym krajem. Od 2007 roku, kiedy otworzono dla Polaków tamtejszy rynek pracy, liczba wyjeżdżających rośnie. Szacuje się, że jest ich tam ok. 200 tys. Obecnie

Wiadomości 0 Comments

Bezrobocie już znacząco nie zmaleje

W sierpniu padł kolejny rekord poziomu bezrobocia, które obecnie wynosi 5,8 proc. – wynika z danych resortu pracy. Jak wynika z prognoz, w najbliższych miesiącach nie należy się już spodziewać znaczących spadków, choć do

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź