Jak zachęcić klienta do swoich usług? Nowa aplikacja SoftPOS PeP wspomaga drobnych przedsiębiorców

Jak zachęcić klienta do swoich usług? Nowa aplikacja SoftPOS PeP wspomaga drobnych przedsiębiorców

W dzisiejszym świecie każdy przedsiębiorca prędzej czy później staje przed problemem pozyskania nowych klientów. Jak przekonać ich, aby ostatecznie skorzystali z oferowanych przez niego usług? Polskie ePłatności wychodzą naprzeciw problemom małych firm.

Liczba powstających w Polsce firm ciągle rośnie. W ubiegłym roku działalność gospodarczą rozpoczęło ok. 380 tys. przedsiębiorstw, czyli o około 5% więcej w porównaniu z rokiem 2017. W styczniu tego roku w Polsce otworzono ponad 30 tys. działalności. 90% z nich to firmy przedsiębiorców indywidualnych i spółek cywilnych. Szczególnie dynamicznie rozwija się w naszym kraju mikroprzedsiębiorczość – analiza danych dotyczących tej grupy firm w latach 2009–2016 wykazuje, że w 2016 r. ich liczba była wyższa o 21% niż w roku 2009. Procentowo największy wzrost liczby mikrofirm odnotowano w latach 2014–2016.

Co zrobić, by wygrać z konkurencją?

Jak widać, wszechobecna konkurencja nie ułatwia życia współczesnym biznesmenom. Żeby wyróżnić się na jej tle, a także zaspokoić zmieniające się nieustannie potrzeby klientów, firmy muszą się dynamicznie rozwijać. Jak przy ciągłej rywalizacji pozyskać stale nowych klientów, a jednocześnie zatrzymać przy sobie tych bieżących? Jak sprostać potrzebom wymagających partnerów? Oprócz urozmaicania i ulepszania oferty, pozyskiwania atrakcyjnych marek i tworzenia innowacyjnych rozwiązań niezbędne jest również wdrażanie nowoczesnych technologii. Kluczem do sukcesu jest ciągły rozwój, inwestowanie w nowoczesne rozwiązania oraz wprowadzanie innowacji, które dają klientowi poczucie nowoczesności i ułatwiają finalizowanie transakcji w możliwie najprostszy sposób.

Konieczność wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań przynosi firmom wymierne korzyści. Przykładem są małe firmy, w których udostępnienie klientom możliwości płatności bezgotówkowej daje szanse na podniesienie zysków firmy średnio o około 40%.

SoftPOS – innowacyjny sposób na unowocześnienie biznesu

Dla takich przedsiębiorców stworzona została oferta SoftPOS Polskich ePłatności. Umożliwia ona korzystanie z telefonu komórkowego w formie terminala płatniczego nawet w małych punktach. W ramach Programu „Polska Bezgotówkowa” Polskie ePłatności wprowadziły możliwość odebrania za 0 zł do trzech smartfonów i zainstalowania na nich specjalnej aplikacji SoftPOS, dzięki której w każdym miejscu i czasie możemy zaakceptować transakcję bezgotówkową w wysokości do 50 zł. Podstawowymi zaletami tego rozwiązania są: całkowita mobilność – sprzedający może zaakceptować płatność w wymienionym wyżej limicie w dowolnym miejscu i czasie – oraz możliwość sprawdzenia, czy rozwiązanie sprawdzi się w jego firmie w trakcie pierwszego roku obowiązywania umowy. Operacja ta jest całkowicie bezpieczna. Aby skorzystać z oferty PeP, wystarczy wypełnić internetowy formularz i poczekać na telefon od doradcy, który sam dopełni już wszelkich formalności.

Rozwój cyfrowych technologii na przestrzeni ostatnich lat diametralnie zmienia istotę prowadzenia nawet małego biznesu. Trudno jest dziś znaleźć dobrze prosperującą firmę, która działałaby w całkowitym oderwaniu od technologii. Brak inwestycji w innowacyjne rozwiązania skutecznie hamuje rozwój przedsiębiorstwa. Bez nich – przy wszechobecnej konkurencji – biznes we współczesnym świecie nie istnieje, dla wielu firm brak wprowadzenia nowinek technologicznych oznacza upadek. Wydaje się, że wśród przedsiębiorstw, które szczególnie nie mogą pozwolić sobie na pominięcie nowoczesnych rozwiązań, są paradoksalnie małe firmy, bo to właśnie one mają obok siebie największą konkurencję.

Previous Artykuły biurowe
Next Wczasy all inclusive w październiku. Gdzie warto wybrać się jesienią?

Może to Ci się spodoba

Polska firma pomaga rozwijać rolnictwo w Afryce

Afryka jest jednym z największych na świecie importerów żywności, choć sama ma ogromny, niewykorzystany potencjał w obszarze rolnictwa. Problemem jest jednak magazynowanie wyprodukowanej żywności. Duża jej część ulega zepsuciu i jest wyrzucana już

Coraz więcej firm decyduje się na open space

Polskie firmy coraz częściej stawiają na otwarte przestrzenie. Często jednak zdarza się, że open space nie jest dopasowany do potrzeb pracowników. Komfort pracy w takich warunkach może spaść o blisko 30 proc., o 15

50 proc. firm w Polsce ma problem z zatorami płatniczymi. 2/3 z nich otrzymuje tylko część należności z faktury

Połowa firm w Polsce ma problem z zatorami płatniczymi. 2/3 z nich ostatecznie dostaje przelew, ale na kwotę znacząco niższą niż należność wynikająca z faktury. Co dziesiąta w ogóle nie otrzyma zapłaty za swoje towary i usługi

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post