Jakie korzyści daje udział w programie Polska Bezgotówkowa?
Niemal co czwarty Polak uważa, że w Polsce jest zbyt mało miejsc, w których można płacić kartą płatniczą. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi program Polska Bezgotówkowa, który ma na celu upowszechnienie płatności bezgotówkowych.
Jak wynika z badań opinii publicznej, potrzeba większej dostępności terminali płatniczych widoczna jest w regionach, gdzie płatności bezgotówkowe są już na tyle rozpowszechnione, że konsumenci chcieliby używać ich we wszystkich punktach handlowo-usługowych. Większego dostępu do terminali płatniczych oczekują więc głównie mieszkańcy województwa śląskiego, opolskiego, mazowieckiego, lubelskiego i warmińsko-mazurskiego, ale nie tylko. Konsumenci coraz częściej zauważają ich brak.
Jak przyznają ankietowani, bez gotówki wciąż trudno jest się obyć na wielu targach, bazarach, w warzywniakach, salonach fryzjerskich, kosmetycznych, niewielkich sklepach osiedlowych, w warsztatach samochodowych i firmach przewozowych.
Program Polska Bezgotówkowa pozwala upowszechnić płatności bezgotówkowe
Fundacja Polska Bezgotówkowa to ogólnopolski program, który polega na dofinansowywaniu terminali płatniczych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców przez okres 12 miesięcy. Dzięki niemu przedsiębiorcy mogą instalować w swoich sklepach lub lokalach usługowych darmowe terminale płatnicze nie płacąc za ich instalację. Ponadto, Fundacja Polska Bezgotówkowa przez 12 miesięcy pokrywa koszty obsługi urządzeń i prowizji od transakcji dokonanych kartą płatniczą.
By wziąć udział w programie przedsiębiorca powinien wejść na stronę bezgotowki.pl, wybrać terminal, uzupełnić formularz, przejść weryfikację i… oczekiwać na kuriera z dostawą. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących programu – wejdź na stronę https://bezgotowki.pl/o-programie/.
Przyszłość jest bezgotówkowa
Z najnowszych badań wynika, że już 60 proc. Polaków preferuje płatności elektroniczne. Jak wyjaśniają konsumenci, są one szybkie, wygodne i bezpieczne. Z tego też względu transakcje bezgotówkowe postrzegane są jako oczywiste i naturalne. To duża zmiana w percepcji, która zaszła w ostatnim czasie.
Jednocześnie, ponad 80 proc. ankietowanych zauważyło, że w ciągu ostatniego roku zwiększyła się liczba miejsc, w których można płacić bezgotówkowo. Wciąż jednak 60 proc. badanych przyznaje, że co najmniej raz w miesiącu znajduje się w sytuacji, w której nie może zapłacić bez gotówki.
Tymczasem brak możliwości płacenia kartą postrzegany jest przez klientów jako kłopot i spore utrudnienie. Zdarza się bowiem, że nie mają przy sobie wystarczającej ilości gotówki by dokonać zakupu, przez co zmuszeni są szukać bankomatu bądź – co zdarza się dość często – skorzystać z oferty innego przedsiębiorcy.
Może to Ci się spodoba
Izolacje natryskowe – skuteczna metoda ocieplania?
W ostatnim czasie w gronie inwestorów, jak i wykonawców coraz większą popularnością cieszą się izolacje natryskowe, które stały się ciekawą alternatywą dla styropianu i wełny. Wielu fachowców zgodnie przyznaje, że
Magazyny energii do fotowoltaiki będą zyskiwać na znaczeniu
Zmiany w zasadach rozliczeń prosumenckich przeraziły wiele osób planujących inwestycje w fotowoltaikę. Nowy sposób rozliczania nadwyżek wyprodukowanej energii elektrycznej faktycznie jest mniej korzystny, ale nie musi to oznaczać spadku opłacalności
Jak działają profesjonalne drukarnie?
Nawet przy postępie technologicznym materiały drukowane nadal mają ogromną wartość. Usługi drukarskie oferują szeroką gamę produktów, w tym ulotki, broszury, książki i czasopisma, a także katalogi i dzienniki. Na rynku
Wybory 2015: Przedsiębiorcy wybierają PiS, drugie miejsce zajmuje KORWiN
27 proc. poparcia notuje Prawo i Sprawiedliwość w sondażu przeprowadzonym wśród przedsiębiorców. Na drugim miejscu jest KORWiN z wynikiem 18 proc., a trzecią pozycję zajmuje Platforma Obywatelska z 16% proc.
Polska wśród najbardziej atrakcyjnych lokalizacji dla portugalskich inwestycji
Wartość portugalskich inwestycji w Polsce przekroczyła w ubiegłym roku 1,2 mld euro. Na polskim rynku rozwija się nie tylko Jeronimo Martins i handlowa sieć Biedronka, lecz także około 150 innych podmiotów z portugalskim kapitałem, reprezentujących
Firmy za rzadko biorą pod uwagę potrzeby starszych klientów
Mimo że rośnie odsetek starszych ludzi, którzy chętnie korzystają z komputerów i surfują po internecie, duża grupa seniorów wciąż unika nowych technologii. Przede wszystkim z powodu strachu przed popełnieniem błędów. Eksperci podkreślają, że
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post