Operatorzy – czy tylko komórkowi?

Operatorzy – czy tylko komórkowi?

Od niedawna bardzo popularne stało się zjawisko podejmowania współpracy przez banki i operatorów komórkowych. W ten sposób powstaje bankowość internetowa, która umożliwia zarządzanie finansami i robienie przelewów za pomocą specjalnej aplikacji mobilnej. Jednocześnie operatorzy starają się zaproponować Klientom jak najlepsze warunki – niskie opłaty i prowizje, rozmaite programy rabatowe, duża dostępność punktów obsługi czy też pełny dostęp do swojego konta osobistego na urządzeniu mobilnym typu smartfon czy tablet.

Co o tym sądzić? Czy operator komórkowy łączący swoje usługi z bankiem i poszerzający je o bankowość internetową to nowoczesny operator? Jakie powinno być nasze podejście? Co możemy zyskać, gdy skorzystamy z tego typu usługi?

Operator komórkowy + bank = zysk?                         

Można zadać pytanie – z jakiego powodu banki połączyły swoje usługi z operatorami telefonii komórkowej? Odpowiedź jest dość oczywista – chodzi o zysk! Zarówno dla banku, jak i operatora komórkowego ta fuzja oznacza powiększenie zakresu usług, a co za tym idzie, zwiększenie ilości Klientów. Co istotne, żadna ze stron na tym nie straci, gdyż w tej kwestii są od siebie zależne – sieć komórkowa oferuje usługi bankowe, a bank je dostarcza.  Ale co to oznacza dla samych Klientów? Czy możemy liczyć na jakiś zysk? Oczywiście! Taka współpraca przede wszystkim ma służyć naszemu komfortowi. Mobilna bankowość detaliczna jest nowoczesna, lepsza i dostępna właściwie dla każdego. Osoby będący w sieci oferującej usługi bankowe mogą po wypełnieniu jednego wniosku założyć konto osobiste i korzystać ze wszystkich jego opcji właściwie bez wychodzenia z domu – wystarczy, że na swoje urządzenie mobilne – telefon, tablet czy smartfon – pobierze aplikację obsługującą bankowość internetową. Bez wątpienia wielu Polakom odpowiada nowoczesna bankowość – obecnie korzysta z niej jakieś 13% wszystkich Polaków i około 53% użytkowników sieci komórkowych. Przyjrzyjmy się, jakie konkretne korzyści daje nam korzystanie z tej usługi na przykładzie Orange i mBank i ich wspólnej propozycji – Orange Finanse.

Orange Finanse – oddaj swój budżet w zaufane ręce

Orange i mBank to przykład banku i operatora komórkowego, którzy postanowili połączyć swoje usługi i tym samym rozszerzyć ofertę dla Klientów. Tym sposobem całkiem niedawno Orange oddało do dyspozycji swoich Klientów dział Orange Finanse. Oferuje on między innymi możliwość założenia konta osobistego, zarówno dla osoby dorosłej, jak i dla nastolatka powyżej 13. roku życia. W obu przypadkach nic nie płacimy za założenie i prowadzenie konta, za otrzymanie karty debetowej, bezpłatne są również wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dzięki aplikacji mobilnej Orange Finanse możemy w każdej chwili mieć dostęp do swojego konta osobistego – możemy sprawdzać saldo konta, przeglądać ostatnie transakcje, a także dokonywać szybkich przelewów, również na numer telefonu. Istnieje także możliwość szybkiego doładowania swojego konta telefonicznego. Co zyskujemy, zakładając konto osobiste w Orange Finanse? Na Koncie Oszczędnościowym mamy przez trzy miesiące oprocentowanie 3,5% w skali roku, aż 4 000 złotych miesięcznie limitu bez odsetek przez pierwsze trzy miesiące, zwrot 25 złotych miesięcznie przez pół roku za płatności za faktury (można zaoszczędzić nawet 150zł płacąc faktury Orange z Orange Finanse), usługę BLIK, czyli możliwość płacenia za zakupy telefonem przy pomocy specjalnej naklejki Orange Finanse oraz dostęp do wygodnej aplikacji mobilnej. Ale to jeszcze nie wszystko.

Strefa Korzyści

Dla osób chcących oszczędzać i korzystać z promocji i rabatów stworzono specjalny program partnerski – Strefa Korzyści http://www.orangefinanse.com/strefa_korzysci.phtml. Na czym on polega? Otóż dzięki niemu możemy uzyskiwać informacje o promocjach i rabatach, które będą dopasowane do naszego miejsca zamieszkania, jak i zainteresowań, ale także otrzymywać rabaty w postaci moneyback’u, czyli zwrotu części pieniędzy za każde zakupy zapłacone kartą debetową w sklepie będącym Partnerem – osobiście lub on-line. Jednorazowo możemy uzyskać zwrot nawet 760 złotych, natomiast ilość i wysokość zwrotów ogólnie jest nieograniczona. Jak posiadacz konta osobistego w Orange Finanse może dołączyć do Strefy Korzyści? Wystarczy, że w aplikacji mobilnej lub w serwisie zaznaczy zgodę na korzystanie z niej. Bankowość mobilna, choć dopiero została zapoczątkowana, już dziś jest niezwykle rozbudowana i nowoczesna. Możemy liczyć na to, że z czasem będzie jeszcze bardziej dopasowana do naszych potrzeb i oczekiwań.

Previous Dozwolony użytek w celach edukacyjnych – dla kogo i na jakich zasadach
Next Czy inwestowanie w złoto ma dzisiaj jakiś sens?

Może to Ci się spodoba

Austriackie firmy zainteresowane kolejnymi inwestycjami w Polsce

Austria mieści się w pierwszej dziesiątce krajów, które zrealizowały największe bezpośrednie inwestycje zagraniczne nad Wisłą. Polska jest dla niej także ważnym partnerem handlowym. W najbliższym czasie szykują się kolejne inwestycje, a nasz

Elastyczność godzin pracy coraz ważniejsza dla pracowników

Pięć trendów będzie w najbliższym czasie znacząco wpływać na rynek pracy – podkreślają eksperci firmy ADP. Jednym z nich jest elastyczność środowiska pracy. Pracownicy chcą mieć wpływ na godziny, w których pracują, a

Mała firma 0 Comments

Na jakie dodatki urlopowe od pracodawcy możemy liczyć?

Firmowy Fundusz Świadczeń Socjalnych to pewnego rodzaju majątek w oparciu o który są organizowane wycieczki i urlopy pracowników. Czy wydatki poniesione z tytułu gwarancji godnego urlopu podwładnym są opodatkowane? Zgodnie

2 komentarze

  1. ajek
    Listopad 30, 15:35 Reply
    Moim zdaniem jeżeli telefon to telefon, ale bank to bank. Po co łączyć te dwie rzeczy? Nie podoba mi się to.
  2. małgoś
    Grudzień 15, 19:22 Reply
    Dokładnie. Zazwyczaj, gdy jakieś dwie instytucje się połączą to nie wróży to nic dobrego w przyszłości.

Zostaw odpowiedź