Poliuretanowe warstwy ochronne w motoryzacji

Poliuretanowe warstwy ochronne w motoryzacji

Motoryzacja:

Poliuretanowe warstwy ochronne w trakcie ich aplikowania łączą się z powierzchnią ładunkową pojazdu (zobacz: izosolux.pl). Warstwa jest nanoszona pod ciśnieniem dzięki temu każde miejsce jest tam bardzo dobrze, szczelnie pokryte. Szczelność powłoki będzie zapewniać ochronę przed wilgocią i powietrzem a dalej również przed korozją. Niewielka grubość powłoki ochronnej umożliwi pełne oraz wygodne wykorzystywanie przestrzeni ładunkowej.

W czasie jazdy powłoka będzie sprężysta i dzięki przyleganiu do stalowego podłoża tłumi drgania oraz będzie niwelować tarcie między poszczególnymi elementami samochodu wywołanymi drganiami pracy silnika oraz nierównościami na drodze. Przekłada się to na zmniejszenie szumu słyszanego przez podróżujących. Dzięki porowatości zmniejsza się ryzyko przesuwania towaru w przestrzeni ładunkowej.

Polimoczniki maja wysoką elastyczność i dzięki swoim właściwościom mechanicznym mają także wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne dzięki charakterystycznej strukturze wewnętrznej warstwa ochronna odporna będzie na uderzenia, wstrząsy, otarcia. Przygotowanie przestrzeni ładunkowej samochodu dostawczego albo Pick-up przed aplikacją warstwy ochronnej to około 3,5 godziny pracy. Warstwa aplikacji schnie maksymalnie kilkanaście sekund w zależności od technologii. Po takim czasie samochód może być przygotowany do przekazania klientowi. Maksymalne właściwości mechaniczne ma po około 24 godzinach, gdy będzie umacniać się wewnętrzna mikrostruktura.

Standardowa usługa będzie obejmować pokrycie podłogi, ścian bocznych do nadkoli w pojazdach dostawczych albo w całości powierzchni ładunkowej, gdy chodzi o auta typu Pick-Up. Standardowy kolorem dla ochronnej warstwy na autach będzie czarny. Na specjalne życzenia klienta przygotować można inny kolor dostępny w palecie danej technologii.

Testy jakie zostały przeprowadzone pokazują, że powłoki odporne są na liczne czynniki chemiczne, dlatego nie trzeba się obawiać, że dojdzie do ich zniszczenia. Wybór technologii powłok natryskowych to bardzo dobry wybór, jeśli chcemy postawić na bezpieczeństwo. Przyjazne dla środowiska, nie maja rozpuszczalników, szkodliwych dodatków organicznych, maja atest na kontakt z żywnością.

Przylegają bezpośrednio do powierzchni, formują się dookoła każdego konturu i powodują idealną izolację niezależnie od tego jakie warunki się pojawią. Odporne na większość powszechnie stosowanych detergentów i związków chemicznych.

Powłoki ochronne nadaja się do zabezpieczenia samochodów OFF-Road. Malowanie zderzaków nieodporną na uderzenia i otarcia farbą proszkową czy mało odpornymi powłokami z markerów to przeszłość. Obecnie produkty pozwolą na zabezpieczenie karoserii całego auta albo niektórych jego elementów, pozwalają na uzyskanie nowego wyglądu i koloru dla samochodu. Standardem są zabezpieczone zderzaki, poszerzenia błotników i ram. W przypadku aut off road przede wszystkim zabezpiecza się zderzaki, błotniki. Gwarancja trwałości jest tutaj ważna, auto przeżyje nawet 25 lat bez większych problemów.

Previous Jakie miniaturowe kosmetyki najlepiej jest zabrać ze sobą w podróż
Next Na czym polega limit kredytowy?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Statystyczny polski kierowca traci w korkach 3,3 tys

3,8 mld zł kosztowały w 2015 roku polskich pracujących kierowców korki w siedmiu największych polskich miastach. Oznacza to wzrost wobec poprzedniego roku, w którym udało się nieco zredukować te wartości. Na statystycznego kierowcę

Wiadomości 0 Comments

Grupa Velux stawia na niskoemisyjną i ekologiczną produkcję

Zgodnie z globalną strategią do 2020 roku emisja dwutlenku węgla zakładów produkcyjnych Grupy Velux ma być o połowę niższa niż w 2007 roku. W polskich fabrykach udało się już ograniczyć emisję o 16 proc. Dodatkowo

Wiadomości 0 Comments

Polskie panele fotowoltaiczne stopniowo wypierają z rynku chińskie, mimo że są droższe

Jeszcze w 2012 roku chińskie moduły fotowoltaiczne stanowiły 91 proc. sprzedaży w Polsce. Dziś ten odsetek spadł do 21 proc., podczas gdy udział polskich produktów wzrósł z 2 proc. do 17 proc., mimo

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post