Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów
Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych i cenią sobie możliwość łączenia tych dwóch kanałów sprzedaży. W związku z tym operatorzy płatności stają przed koniecznością oferowania rozwiązań wspierających realizacje transakcji w tym modelu. Sprawdź co to oznacza dla Twojego sklepu.
Przyglądając się profilowi współczesnego klienta widzimy, że nierzadko zanim podejmie decyzje o zakupie robi tak zwany research w sieci, po czym udaje się do sklepu offline w celu dokonania zakupu. Czy też na odwrót, weryfikuje jakość produktów w sklepie stacjonarnym, a potem ich koszt i dostępność w Internecie, gdzie nierzadko ostatecznie realizuje transakcje. Inna forma to chociażby docieranie do konsumentów z katalogami papierowymi i danie im możliwości realizacji transakcji zarówno online jak i offline w swoich punktach sprzedaży, czy też możliwość zakupienia produktu online, a w razie potrzeby wymiany produktu na inny w sklepie stacjonarnym (np. zmiana rozmiaru buta, czy spodni). Innymi słowy, dzisiejszy konsument nie ogranicza się i nie chce być ograniczany tylko do jednego kanału zakupowego. Dla serwisów i sklepów online oznacza to konieczność wdrożenia rozwiązań wspierających sprzedaż wielokanałową, co można uzyskać dzięki funkcjonalnościom oferowanym przez Dotpay.
Obecność Dotpay w Twoim sklepie pozwala wybrać klientowi formę płatności, której poszukuje, i która będzie dla niego najlepszym wyborem. Z tego względu najlepiej postawić na nowoczesne, bezpieczne i mające wielu zwolenników formy zapłaty za wybrane produkty. Trend omnichannel już jest znany i doceniany, a zważywszy na rosnące wymagania społeczeństwa, firmy sprzedające w tym modelu mogą stać się liderem sprzedaży.
Dotpay świadczy usługi w zakresie obsługi płatności internetowych, transakcji kartami Visa i MasterCard oraz usług SMS Premium Rate. Dzięki temu Klienci otrzymują możliwość łatwego, bezpłatnego oraz natychmiastowego opłacenia zamówionego towaru lub usługi.
Może to Ci się spodoba
Polskie firmy chcą zagospodarować niszę na rynku mikrosatelitów
Rozwój niszowych technologii kosmicznych daje szanse włączenia się polskiego przemysłu do projektów europejskich. Niezagospodarowaną niszą na rynku są mikrosatelity o wadze nieprzekraczającej 150 kg. W tym obszarze Polska ma duże szanse
Od lipca fiskus będzie kontrolować firmy przez Jednolity Plik Kontrolny
Po 1 lipca urzędy skarbowe będą przeprowadzać kontrole skarbowe elektronicznie, z wykorzystaniem Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK). Zmiany te wymagają od firm dostosowania swoich systemów informatycznych, które od tego momentu będą musiały
Tylko 20 proc. młodych innowacyjnych firm jest finansowanych ze środków prywatnych
Liczba start-upów w Polsce rośnie, ale od trzech lat utrzymuje się poniżej 3 tys. – wynika z raportu ExMetrix „Przedsięwzięcia w fazie start-up oraz nakłady na badania i rozwój – sytuacja w Polsce i na świecie” przygotowanego
Branża logistyczna inwestuje w powierzchnię magazynową
Niskie stopy procentowe i niskie czynsze wpływają na wzrost zainteresowania inwestorów polskim rynkiem nieruchomości magazynowo-przemysłowych. Firmy logistyczne dynamicznie rozbudowują swoje zasoby, żeby sprostać oczekiwaniom klientów z Polski i z zagranicy. QSL Polska, lider
Chiny chcą zacieśniać relacje biznesowe z Polakami
Rośnie wymiana handlowa z Chinami. Choć dominuje import, to tylko w I połowie 2017 r. eksport z Polski wzrósł o niemal 20 proc. Wyraźnie ożywiły się też chińskie inwestycje nad Wisłą. W ciągu roku
Optymalizacja wydatków podstawą zarządzania firmowymi finansami
Prowadzenie własnej firmy to zwykle duże wyzwanie. Stworzenie dobrze prosperującego przedsiębiorstwa wymaga zaangażowania sporej ilości czasu oraz pieniędzy. Nie każdy jednak może sobie pozwolić na sfinansowanie pierwszych zakupów czy dużych
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post