Jak stworzyć profesjonalny profil na Linkedin?

Jak stworzyć profesjonalny profil na Linkedin?

Kiedyś, jak ktoś chciał zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy, tworzył eleganckie CV, ewentualnie miał też wizytówkę. Dzisiejsze czasy nastawione są przede wszystkim na komunikację cyfrową. Znajomych szuka się w mediach społecznościowych, partnerów życiowych znajduje się na serwisach randkowych, a chcąc rozwinąć skrzydła zawodowej kariery, warto założyć profil na Linkedin. W niektórych zawodach bez takiej wizytówki w sieci nie ma co myśleć o szybkim rozwoju kariery. Co trzeba wiedzieć o profilu na Linkedin?

  1. Dlaczego warto mieć profil na LinkedIn?
  2. Jak stworzyć profesjonalny profil?
  3. Wartościowe konto, to aktywne konto

Każdy, kto poważnie myśli o rozwoju swojej kariery zawodowej, chce zawrzeć nowe znajomości w branży lub też chce dbać o swoją osobistą markę, powinien założyć profil na Linkedin.

Dlaczego warto mieć profil na LinkedIn?

Powodów, dla których warto założyć konto na tym serwisie społecznościowym, jest przynajmniej kilka. To nie jest tak, że korzystają z niego wyłącznie osoby aktywnie poszukujące zatrudnienia. Można na nim znaleźć sporą grupę użytkowników, którzy w chwili obecnej posiadają pracę, z której są zadowoleni i nie zamierzają z niej w najbliższym czasie rezygnować, jednak doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak istotnym czynnikiem na współczesnym rynku pracy jest nieustanne kształtowanie swojej osobistej marki. Właśnie na to pozwala konto na LinkedIn. Przy okazji można poznać tam także osoby z tej samej branży, co pozwala rozwinąć sieć kontaktów biznesowych.

Jak stworzyć profesjonalny profil?

Założenie profilu na LinkedIn jest proste – wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. Jednak aby mieć profil w pełni profesjonalny, to w jego edycję trzeba włożyć nieco wysiłku. Dowiedz się więcej o profesjonalnym profilu Linkedin na blogu Harbingers. Profil, który można uznać za profesjonalny powinien zawierać komplet informacji, do których zaliczyć można atrakcyjny nagłówek, zdjęcie profilowe, z którego bije pełen profesjonalizm, odpowiednie zdjęcie w tle, a także informacje dotyczące wykształcenia, umiejętności czy dodatkowej działalności. Nie należy zapominać także o ważnym polu, jakim są rekomendacje.

Wartościowe konto, to aktywne konto

Mając profesjonalne konto w serwisie LinkedIn, warto pozostać aktywnym użytkownikiem, w przeciwnym razie korzyści z rejestracji w serwisie będą niewielkie. Każdy użytkownik ma w tym zakresie szerokie pole do działania, może między innymi udostępniać wartościowe treści oraz komentować posty innych osób aktywnych w serwisie społecznościowym.

Previous 7 rzeczy, które musisz wiedzieć wysyłając paletę kurierem
Next Woda Źródlana w Twojej Firmie

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Firmy za rzadko biorą pod uwagę potrzeby starszych klientów

Mimo że rośnie odsetek starszych ludzi, którzy chętnie korzystają z komputerów i surfują po internecie, duża grupa seniorów wciąż unika nowych technologii. Przede wszystkim z powodu strachu przed popełnieniem błędów. Eksperci podkreślają, że

Wiadomości 0 Comments

Cyfrowa transformacja przynosi zyski

Ponad jedna piąta firm realizujących strategię cyfryzacji oczekuje jeszcze w tym roku ponad 10-proc. wzrostu przychodów. W przedsiębiorstwach, które nie wdrażają nowych technologii IT, odsetek ten jest dziesięciokrotnie niższy.Mimo to tylko 26

Wiadomości 0 Comments

Wydruk zdjęć z lobos.promo – czy warto?

W tej chwili coraz mniej osób decyduje się na wywoływanie zdjęć. W dobie druku cyfrowego możemy w każdej chwili odtworzyć wykonane zdjęcia i na bieżąco usuwać je czy dodawać nowe.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post