Kalendarze na 2021 rok jako skuteczna forma reklamy

Kalendarze na 2021 rok jako skuteczna forma reklamy

Odpowiedni dobór reklamy stanowi kluczową rolę w marketingu. Gdy zależy nam na pozyskaniu nowych kontrahentów, budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z nimi oraz zwiększeniu rozpoznawalności marki warto obdarować naszych stałych jak i potencjalnych klientów gadżetem reklamowym. Z racji zbliżającego się nowego roku świetnym pomysłem na taki gadżet będzie kalendarz na rok 2021.

Zalety kalendarza reklamowego

Kalendarz jako forma reklamy to bardzo dobre rozwiązanie, ze względu na ich praktyczność i bardzo częstą styczność klienta z tym przedmiotem. Jest to rzecz niezwykle przydatna nie tylko w biurze, ale także i w domu, z której korzysta się codziennie przez cały rok. Dzięki umieszczeniu logo firmy w takim terminarzu klient bardzo często będzie miał z nim styczność co poskutkuje tym, ze bardzo dobrze wpłyniemy na jego podświadomość, ponieważ przedstawione przedsiębiorstwo szybko zapadnie mu w pamięć. Kalendarz z zawartym logo lub nazwą firmy to świetna reklama niezależnie od specjalizacji marki.

Jaki kalendarz wybrać?

Dzięki dużej ilości rodzajów kalendarzy, każdy jest w stanie wybrać odpowiedni wariant dla swojej firmy. Kalendarze miesięczne to format bardzo przydatny, gdy pilnujemy wszystkich ważnych dat oraz kiedy sporządzamy harmonogram na intensywny miesiąc, a zaplanowane wydarzenia wymagają dużo wcześniejszego przygotowania. Terminarz tygodniowy to świetna opcja jeżeli plany nie wymagają szerszego opisania i przygotowań trwających dłużej niż parę dni. Taki kalendarz będzie idealnym dla firm prowadzących system rezerwacji wizyt. Kalendarze dzienne służą do opisania i rozplanowania działań na dany dzień, idealny gdy mamy dużo na głowie, a wszystko niezależnie od nas ma rozpocząć się o konkretnej godzinie.

Estetyka produktu

Kalendarz nie musi być szary i ponury, warto przyłożyć się, aby był on przyjemny w odbiorze. Wklejenie pięknych krajobrazów, słodkich zwierząt czy elementów przyrodniczych nada produktu uroku i klimatu. Terminarz w takim wydaniu sprawi, że odczucia i myśli wobec marki będą cieplejsze. Różne formaty również mają wpływ na odbiór produktu przez nasze oczy. Małe biurowe kalendarzyki wyglądają bardzo elegancko oraz profesjonalnie, trzeba jednak pamiętać, że taka forma nie nada się jako terminarz do chronologicznego planowania i układania swoich zadań. Kalendarze listowane bardzo rzucają się w oczy, dlatego jako tło warto wykorzystać grafikę uniwersalną, pasującą do różnych barw oraz wnętrz. Unikajmy czegoś krzykliwego co może wpływać na emocje odbiorcy, a postawmy jednak na neutralne rozwiązanie, które wdziękiem przykuje uwagę oraz sprawi, że odbiór będzie przyjemny. Kalendarze jednodzielne dzięki średniej wielkości dobrze sprawdzają się do planowania wydarzeń na cały miesiąc, nie zajmując zbyt dużo miejsca, jednocześnie zawsze będąc na widoku. Dostosuj format i wygląd do potrzeb swojej firmy i stwórz wyjątkową reklamę, która na długo pozostanie w pamięci.

Previous Kiedy potrzebne jest tłumaczenie przysięgłe?
Next Jakie dodatki wybrać do wnętrza? Dołącz do naszego świata inspiracji

Może to Ci się spodoba

Ile zarabia samodzielny fryzjer?

Własny salon fryzjerski to bardzo kosztowny biznes. Na początek trzeba wydać minimum 100 tys. zł, aby zaopatrzyć salon w podstawowy sprzęt. Nie można zapominać o wykwalifikowanym personelu, który dla wielu

Kompleksowe usługi call center – dlaczego warto?

Call center kojarzone jest najczęściej z telefoniczną obsługą klienta. I rzeczywiście tak jest. Działania call center obejmują m.in. infolinię informacyjną, obsługę reklamacji, helpdesk, back office czy badania konsumenckie. Przeniesienie procesów

Prawo dla firm 0 Comments

Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać

Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń.  Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post