Kurier dla przedsiębiorców

Kurier dla przedsiębiorców

InPost to jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych przewoźników na rynku. Z oferty korzystają przede wszystkim klienci indywidualni, a rozpoznawalne Paczkomaty wpisały się już na stałe w krajobraz polskich miast i miasteczek. Specjalną ofertę kurier ma również dla firm – szczególnie tych z sektora e-commerce. To również im zawdzięcza stały wzrost, a także sukcesywnie odpowiada na ich potrzeby, wdrażając innowacje.

  1. Aplikacja dla wymagających
  2. Usługi dla biznesu InPost

Aplikacja dla wymagających

W tym roku szczególną popularnością cieszą się usługi oparte na braku kontaktów bezpośrednich. Dzięki temu rozwija się nie tylko sieć Paczkomatów, ale również stale udoskonalana jest aplikacja mobilna, która pozwala szybko nadać i odebrać przesyłkę nawet poprzez zdalne otwieranie skrytki. To nie tylko skraca czas, ale również jest bezpieczne. InPost oferuje również szybkie nadania oraz usługę „Podaj dalej”, która jest opcją Click&Collect dla małego biznesu. Na potrzeby sektora e-commerce ma również odpowiadać usługa multiskrytki. Oznacza ona, że do jednej skrytki kurier będzie mógł włożyć kilka paczek dla jednego odbiorcy, co niewątpliwie zwalnia zasoby w Paczkomatach. Firmom z tego sektora oferowana jest również usługa Fullfillmentu – czyli masowego odbioru towaru od klientów biznesowych a następnie dystrybucja paczek do klientów końcowych. Zakłada ona magazynowanie towaru i realizowanie zamówień, pakowanie oraz wysyłkę. To znaczenie skraca czas realizacji usługi oraz sprawia, że firmy nie muszą inwestować w przestań magazynową oraz dodatkową obsługę sprzedaży.

Usługi dla biznesu InPost

W standardzie przesyłki kurierskie dla firm dostarczane są przez InPost w terminie jednego dnia roboczego. Lokalnie paczka nadana w strefie 1 do godziny 13:00 zostanie doręczona odbiorcy w ciągu 5 godzin. W strefie 2 nadanie musi nastąpić do godziny 12:00. Poza tym klienci biznesowi mogą korzystać również z lokalnych usług ekspresowych. Oczywiście termin dostarczenia uzależniony jest od odległości pomiędzy nadawcą i odbiorcą. InPost dostarcza przesyłki standardowe oraz te, które wykraczają poza maksymalne wymiary lub wagę – czyli na przykład paczki o kształcie okrągłym, cylindrycznym, owalnym, o nieregularnych kształtach, z wystającymi elementami. Można nadać również przesyłkę gabarytową, jeśli ten parametr jest wyższy niż waga rzeczywistą, dłużycową oraz paletę. Z nadaniem paczki wykraczającej poza standardy, jeśli chodzi o kształt, wagę i wymiary, a także  wybrane opcje dodatkowe wiążą się dodatkowe opłaty.

 

Previous Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zakończyła rok rekordowymi obrotami
Next W Polsce powstanie największa elektrownia fotowoltaiczna w Europie Środkowo-Wschodniej

Może to Ci się spodoba

Czym jest SAP? Fakty, o których nie miałeś pojęcia

W teorii zarządzania wiele uwagi poświęca się nowym technologiom. By skutecznie konkurować na rynku, pozyskiwać nowych klientów, trzeba działać z rozmachem. Dostęp do aktualnych i rzetelnych danych oraz umiejętność szybkiej

Na czym polega audyt bezpieczeństwa w firmie?

Audyt bezpieczeństwa w firmie to szereg działań mających na celu ocenę zgodności prowadzonych prac ze standardami firmy. Taka forma kontroli – opinii wskazuje słabe strony działania firmy. Audyt ogólny –

Rodzaje kalendarzy firmowych – co mamy do dyspozycji?

Kalendarz reklamowy to jeden z praktyczniejszych nośników reklamy. W końcu z kalendarza korzysta praktycznie każdy z nas, a umieszczenie na nim logo czy adresu strony internetowej sprawi, że potencjalny klient

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post