Rodzaje kalendarzy firmowych – co mamy do dyspozycji?

Rodzaje kalendarzy firmowych – co mamy do dyspozycji?

Kalendarz reklamowy to jeden z praktyczniejszych nośników reklamy. W końcu z kalendarza korzysta praktycznie każdy z nas, a umieszczenie na nim logo czy adresu strony internetowej sprawi, że potencjalny klient czy kontrahent będzie miał cały rok styczność z naszą firmą. Jaki rodzaj kalendarzy mamy do wyboru?

Kalendarz na ścianę

Kalendarze na ścianę mają wiele odmian, z czego nie każdy zdaje sobie sprawę. Mogą być jednodzielne, trójdzielne lub czterodzielne (odpowiednio 1, 3 lub 4 miesiące na jednej stronie), do wyboru mamy również kalendarze plakatowe czy spiralowane. Każda propozycja ma inną cenę, warto jednak zaznaczyć, że w przypadku kalendarzy ważna jest estetyka – Klient musi chcieć powiesić kalendarz w swoim domu czy biurze.

Kalendarz na biurko

Kalendarz na biurko to rozwiązanie, które zazwyczaj kierujemy wyłącznie do klientów i kontrahentów biznesowych. Mogą to być zarówno kalendarze tzw. piramidki, jak i różnego rodzaju terminarze. Nie ma tutaj wielkiego pola do zamieszczania grafiki, dlatego zazwyczaj przestrzeń reklamową ograniczamy do okładki i adresu www na dole każdego miesiąca.

Kalendarz na lodówkę

Kalendarze na lodówkę to takie, które mają magnes, pozwalający na umieszczenie kalendarza na drzwiach urządzenia. Ten rodzaj zazwyczaj kierujemy dla klientów indywidualnych, z reguły kalendarz na lodówkę wykorzystywany jest przez branżę spożywczą, gastronomiczną czy farmację.

Kalendarz książkowy i planer

Kalendarze książkowe i planery to największy wydatek, dlatego z reguły kierujemy go do określonej grupy docelowej, np. tylko dla kontrahentów lub własnych pracowników. Atrakcyjny i praktyczny podnosi prestiż firmy i jest wykorzystywany przez właściciela przez niezliczoną ilość razy.

Kalendarz listkowy

Kalendarz listkowy to z kolei najmniejszy dostępny format. Mini kalendarz zmieści się zazwyczaj w naszym portfelu – choć warto zaznaczyć, że w dobie smartfonów ten rodzaj kalendarzy jest coraz mniej chętnie wybierany przez Klientów.

Wybierz dobrą drukarnię

Nie wszystkie drukarnie mają doświadczenie w wydruku kalendarzy. Warto wybrać taką, dla której nie będzie to pierwsze zlecenie tego typu. Wybierz usługodawcę blisko swojego zamieszkania (np. drukarnia w Wesołej w Warszawie – w pobliżu swe usługi świadczy m.in. drukarnia JKB Print), aby móc osobiście odebrać i sprawdzić jakość wydruku kalendarzy.

Kalendarz reklamowy to często dużo lepszy nośnik reklamy niż choćby ulotka. Warto przemyśleć, na jaki rodzaj kalendarza możemy sobie pozwolić budżetowo i który będzie najlepszy dla naszej grupy docelowej. Tylko tak wybrany i estetycznie zaprojektowany kalendarz może wpłynąć na wizerunek i sprzedaż w naszej firmie.

Previous Koronawirus? Co zrobić, aby Dzień Dziecka w firmie był wyjątkowy?
Next Czy warto ubezpieczyć iPhone'a?

Może to Ci się spodoba

Stowarzyszenie z osobowością prawną – zgłoszenie do KRS

Polacy stają się coraz bardziej aktywni na różnych polach prospołecznej działalności, ale nie tylko. Wiele aspektów wspólnego działania wymaga łączenia się sformalizowane organizacje, by móc inicjować efektywne przedsięwzięcia. Stowarzyszenie –

Trójmiasto jednym z najważniejszych ośrodków start-upowych w Polsce

Gdańsk i całe Trójmiasto to jeden z czterech największych ośrodków start-upowych w Polsce. Wpływa na to rozbudowany ekosystem wsparcia dla młodych innowacyjnych firm oraz inwestycje, które mają poprawić poziom życia mieszkańców. Te ostatnie powodują, że

Sprzedaż rozwiązań chmurowych powyżej oczekiwań największych globalnych dostawców

Choć w Europie Zachodniej firmy szybciej niż w Polsce przenoszą swoje dane do chmury, to systematycznie skracamy dzielący nas od liderów cyfrowej transformacji dystans. Sprzedaż chmury rośnie w Polsce w dwucyfrowym tempie. Szacuje się,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post