Szkolenie BHP – Elementy i instruktaż ogólny

Szkolenie BHP – Elementy i instruktaż ogólny

Z jakich elementów składa się wstępne szkolenie BHP?

Wstępne szkolenie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy składa się z dwóch instruktaży: ogólnego i stanowiskowego. Ten pierwszy (instruktaż ogólny) dotyczy ogólnych przepisów BHP w danym miejscu pracy, w całej firmie. Instruktaż stanowiskowy z kolei przygotowuje pracownika do wykonywania swoich konkretnych obowiązków w sposób świadomy i bezpieczny.

Czym jest i na czym polega instruktaż ogólny?

Instruktaż ogólny może zostać przeprowadzony zarówno przez pracownika służby BHP, jak i przez osobę bezpośrednio z firmy, która posiada odpowiednią wiedzę i kwalifikacje do przeprowadzenia instruktażu ogólnego.

Celem instruktażu ogólnego jest zapoznanie pracowników z zasadami BHP panującymi w całym zakładzie pracy. Jego czas trwania to minimum dwie godziny. Instruktaż ogólny powinien być dostosowany do danej branży, a wg ustawy o szkoleniach BHP, osoby prowadzące szkolenie powinny korzystać z materiałów szkoleniowych; filmów, broszur, tablic itp. 

Artykuł przygotowany we współpracy ze specjalistami z https://controlbhp.pl/

Previous Efektywność energetyczna w Unii Europejskiej
Next Omnichannel, czyli jak łączyć sprzedaż offline z online?

Może to Ci się spodoba

Coraz więcej chętnych na wynajem biur i powierzchni handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej

Według prezesa spółki deweloperskiej GTC w Polsce najlepsze perspektywy ma obecnie rynek nieruchomości handlowych, podczas gdy rynek powierzchni biurowych nieco zwolnił. Spośród stolic państw Europy Środkowo-Wschodniej na biura najwyższy popyt jest

Pracodawcy coraz częściej korzystają z rekrutacji poprzez rekomendacje

Klasyczne portale z ofertami pracy stają się coraz mniej efektywne. Coraz chętniej wykorzystywanym rozwiązaniem w rekrutacji staje się metoda rekomendacji. Osoby zatrudnione z polecenia częściej niż w przypadku tradycyjnych rekrutacji spełniają oczekiwania firmy. Potencjał polecania ofert

Kompleksowe usługi call center – dlaczego warto?

Call center kojarzone jest najczęściej z telefoniczną obsługą klienta. I rzeczywiście tak jest. Działania call center obejmują m.in. infolinię informacyjną, obsługę reklamacji, helpdesk, back office czy badania konsumenckie. Przeniesienie procesów

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post