W jakim celu prowadzi się spotkanie biznesowe?
Każda szanująca się firma, która zatrudnia wielu podwładnych musi prowadzić systematyczne spotkania biznesowe. Są ważne dla odpowiedniego funkcjonowania przedsiębiorstwa, weryfikowania nieprawidłowości i niwelowania kłopotów. Jakie tematy porusza się na zebraniach? Kto musi prowadzić takie spotkanie?
Od dłuższego czasu wiadomo, że rozmowa jest doskonałym sposobem na rozpowszechnianie ważnych informacji, ustalenie szczegółów projektu czy rozwiązanie tymczasowych kłopotów całej firmy. Dlatego większość przedsiębiorstw ogłasza comiesięczne spotkania, na których analizuje się miniony miesiąc pracy, wskazuje błędy i możliwe drogi wyjścia z kiepskiej sytuacji.
Zazwyczaj naradę biznesową koordynuje przełożony. Może to być kierownik działu, menager, a nawet członek zarządu lub nawet prezes. Każdy z nich porusza ważne sprawy, które wpłyną na poprawę wyników, zmobilizują zespół do pracy oraz przekazuje innowacje wdrażane w niedalekiej przyszłości.
Oprócz sekcji informacyjnych spotkania biznesowe budują kontakty zawodowe, odnawiają komunikację między współpracownikami, uczą wsparcia i pracy w grupie.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania
Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie
Prezent, czyli sposób na podtrzymanie relacji biznesowych
W biznesie niezwykle istotne dla podtrzymywania pozytywnego wizerunku, i tym samym relacji, mają detale. W wielu sytuacjach to nie minimalne różnice w wysokości potencjalnych profitów z umowy mają znaczenie, lecz
W jakim celu urządza się bankiety?
Dobre relacje z kontrahentami i partnerami to standard prowadzenia profesjonalnej firmy. Wśród wypadów integracyjnych, kartek świątecznych i jubileuszowych są również bankiety i spotkania towarzyskie. Są mile widziane głównie w dużych
Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!
Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego
Odpowiednia komunikacja z rynkiem podnosi wycenę przedsiębiorstwa o 20-30 proc.
Postrzeganie spółki przez inwestorów w dużej mierze uzależnione jest od sposobu jej komunikacji z rynkiem. Duża liczba dostępnych tekstów i analiz na temat danego przedsiębiorstwa może podnieść jej wartość nawet o 20-30 proc. – pokazują
O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?
Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze
2 komentarze
Łukasz
12 września, 17:49mariusz
08 stycznia, 14:54