Jak oszczędzić na biurze?

Jak oszczędzić na biurze?

Prowadzenie własnej firmy jest związane z wieloma kosztami, które, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, bywają zbyt obciążające. Są sposoby pozwalające zredukować wydatki związane z prowadzeniem własnej działalności – dzięki temu firma może szybciej się rozwijać przynosząc zyski. Trzeba jednak zastanowić się, czy dane rozwiązanie rzeczywiście przyniesie korzyści w przypadku naszej działalności.

Outsourcing różnych usług jest powszechny w dzisiejszym świecie, również w Polsce od kilku dobrych lat jest czymś, z czego korzysta wiele firm. Ostatnio popularny staje się też outsourcing profesjonalnej i pełnej obsługi biurowej. Nie musimy już posiadać siedziby, w której urządzimy swoje biuro. Korzystając z możliwości, jakie oferują między innymi wirtualne biura Warszawa, można zarejestrować swoją działalność pod adresem wspólnym dla wielu firm. Adresy oferowane przez wirtualne nie są adresami fikcyjnymi, można przeprowadzać w tych miejscach spotkania z klientami, choć za wynajęcie wolnej sali trzeba będzie zapłacić. Takie rozwiązanie to także możliwość korzystania z tego, że ktoś obsłuży naszą skrzynkę mailową, będziemy mieli też gdzie przechowywać dokumenty, ktoś oprócz tego zajmie się zarządzaniem naszą korespondencją i odbieraniem telefonów.

Jeśli nie zamierza się spędzać w biurze wiele czasu, a bezpośrednie kontakty z klientami są rzadkie, to wirtualne biuro wydaje się pomysłem pozwalającym zaoszczędzić pieniądze. A te na pewno są niezbędne każdemu, kto chce utrzymać swoją firmę. Jednak w sytuacji, gdy liczy się częsty i bezpośredni kontakt z partnerem biznesowym, takie rozwiązanie nie zdaje egzaminu. Również, gdy korespondencja z partnerami i klientami wymaga szybkiej reakcji z naszej strony i jest ważna dla rozwoju firmy, to wirtualne biuro nie jest dla nas najlepszą opcją. Dla wielu nieznanych jeszcze firm posiadanie adresu w ekskluzywnej dzielnicy to możliwość stworzenia sobie pozytywnego wizerunku. Wybierając na przykład adres w centrum Warszawy, zyskuje się zaufanie klientów i prestiż.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Zawieranie transakcji na rynku Forex
Next Pracownik nie ma obowiązku odbierania służbowych SMS-ów i e-maili podczas urlopu

Może to Ci się spodoba

Polska trzeci rok z rzędu liderem eksportu stolarki okiennej w Unii

Łączna produkcja stolarki budowlanej w polskich zakładach wzrosła w 2017 roku o prawie 6 proc. i sięgnęła 23,4 mln sztuk. Natomiast w ciągu ostatnich czterech lat liczba okien i drzwi wyprodukowanych w polskich fabrykach zwiększyła się o 24

Dlaczego warto sprawdzić swój PIT w nowej usłudze Twój e-PIT

Choć zeznania podatkowe udostępnione w usłudze Twój e-PIT zostały przygotowane na podstawie danych zgromadzonych przez administrację skarbową, to nierzadko zawierają błędy lub wyliczenia w nich zawarte, są niekorzystne dla podatnika.

Mała firma 0 Comments

Czy warto inwestować w budynki przemysłowe?

Na chwilę obecną Ministerstwo Gospodarki i Pracy realizuje projekt dotyczący dofinansowania inwestycji w budynki przemysłowe i ich wyposażenie. Ubieganie się o taką pomoc finansową umożliwia odpowiednie przygotowanie projektu oraz określenie

Jakie telefony wybrać dla pracowników? Sprawdź najważniejsze kryteria

Jesteś prezesem firmy i stanąłeś przed wyzwaniem wybrania swoim pracownikom telefonów służbowych? A może to Ty jako pracownik wystąpiłeś do prezesa z wnioskiem o przyznanie takiego urządzenia i zostałeś poproszony

W branży outsourcingu i usług dla biznesu co roku przybywa 20 tys. miejsc pracy

Branża outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce rośnie coraz szybciej. W kraju działa już ponad 930 nowoczesnych centrów, a roczny wzrost zatrudnienia w nich szacuje się na 20 tys. miejsc pracy. Pracodawcy

Rewolucja cyfrowa zmienia dotychczasowe modele biznesowe

Łączenie wcześniej niepowiązanych obszarów wiedzy czy różnych działów w ramach jednej firmy staje się koniecznością. Same firmy w pojedynkę często nie są w stanie tego zrobić. Potrzebne jest wsparcie partnera technologicznego, który przeprowadzi firmę

1 Comment

  1. Tomek
    20 sierpnia, 15:56 Reply
    Bardzo przydatny artykuł, nie korzystałem co prawda z takich udogodnień, ale wiem, że dla wielu może być to sposób na konkretną oszczędność.

Zostaw odpowiedź