Jak oszczędzić na biurze?

Jak oszczędzić na biurze?

Prowadzenie własnej firmy jest związane z wieloma kosztami, które, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, bywają zbyt obciążające. Są sposoby pozwalające zredukować wydatki związane z prowadzeniem własnej działalności – dzięki temu firma może szybciej się rozwijać przynosząc zyski. Trzeba jednak zastanowić się, czy dane rozwiązanie rzeczywiście przyniesie korzyści w przypadku naszej działalności.

Outsourcing różnych usług jest powszechny w dzisiejszym świecie, również w Polsce od kilku dobrych lat jest czymś, z czego korzysta wiele firm. Ostatnio popularny staje się też outsourcing profesjonalnej i pełnej obsługi biurowej. Nie musimy już posiadać siedziby, w której urządzimy swoje biuro. Korzystając z możliwości, jakie oferują między innymi wirtualne biura Warszawa, można zarejestrować swoją działalność pod adresem wspólnym dla wielu firm. Adresy oferowane przez wirtualne nie są adresami fikcyjnymi, można przeprowadzać w tych miejscach spotkania z klientami, choć za wynajęcie wolnej sali trzeba będzie zapłacić. Takie rozwiązanie to także możliwość korzystania z tego, że ktoś obsłuży naszą skrzynkę mailową, będziemy mieli też gdzie przechowywać dokumenty, ktoś oprócz tego zajmie się zarządzaniem naszą korespondencją i odbieraniem telefonów.

Jeśli nie zamierza się spędzać w biurze wiele czasu, a bezpośrednie kontakty z klientami są rzadkie, to wirtualne biuro wydaje się pomysłem pozwalającym zaoszczędzić pieniądze. A te na pewno są niezbędne każdemu, kto chce utrzymać swoją firmę. Jednak w sytuacji, gdy liczy się częsty i bezpośredni kontakt z partnerem biznesowym, takie rozwiązanie nie zdaje egzaminu. Również, gdy korespondencja z partnerami i klientami wymaga szybkiej reakcji z naszej strony i jest ważna dla rozwoju firmy, to wirtualne biuro nie jest dla nas najlepszą opcją. Dla wielu nieznanych jeszcze firm posiadanie adresu w ekskluzywnej dzielnicy to możliwość stworzenia sobie pozytywnego wizerunku. Wybierając na przykład adres w centrum Warszawy, zyskuje się zaufanie klientów i prestiż.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Zawieranie transakcji na rynku Forex
Next Pracownik nie ma obowiązku odbierania służbowych SMS-ów i e-maili podczas urlopu

Może to Ci się spodoba

Nowe technologie zmieniają branżę zakupową. Firmy mogą dzięki temu znacząco obniżyć koszty

Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego menadżerowie przykładają do tego obszaru coraz większą wagę i równolegle z Przemysłem 4.0 rozwija się idea Zakupów 4.0. Ostatni trend to wykorzystanie

Biuro rachunkowe 0 Comments

Jak wybrać dobre biuro rachunkowe?

Wybór dobrego biura rachunkowego ułatwi nam zarządzanie firmą i przyczyni się do obniżenia stresu wywołanego obawą o ewentualne niezawinione przez nas błędy. Jak jednak dokonać go, aby nie żałować podjętej

Polska na czele wyścigu o nowe centra usług dla biznesu

Polska ma szansę osiągnąć pozycję globalnego lidera branży BPO/SSC. Pod względem zatrudnienia w sektorze usług dla biznesu zajmujemy pierwsze miejsce w Europie i trzecie na świecie, a zagranicznych inwestorów przyciągają konkurencyjne koszty pracy, dostępność

Ponad tysiącu firm grożą kary za niewprowadzenie ograniczeń w poborze prądu w sierpniu 2015 r

Sektor przemysłowy ponosi wciąż skutki wprowadzenia przed rokiem obowiązkowych ograniczeń w poborze prądu. Firmom, które nie podporządkowały się restrykcjom, grożą kary finansowe, których maksymalna wysokość może wynieść nawet 15 proc. rocznych przychodów. Izba

Marketing internetowy – to jest to, czego potrzebuje Twoja firma

Jeszcze niedawno mówiło się o tym, że coraz więcej czasu spędzamy w wirtualnym świecie, zaniedbując ten realny. Dziś wydaje się, że taki podział jest coraz mniej na miejscu – przestrzeń

Mała firma 0 Comments

Jak wystawić fakturę korygująca i notę?

Od 2013 roku obowiązują nowe reguły tworzenia pism korygujących, w szczególności faktur i not. Warto więc przypomnieć zmiany prawne. Fakturę poprawiającą wystawia tylko i wyłącznie producent towarów, w momencie dodania

1 Comment

  1. Tomek
    20 sierpnia, 15:56 Reply
    Bardzo przydatny artykuł, nie korzystałem co prawda z takich udogodnień, ale wiem, że dla wielu może być to sposób na konkretną oszczędność.

Zostaw odpowiedź