Kosze okolicznościowe – najlepszy prezent w biznesie
Obdarowywanie się upominkami w biznesie to nie tylko sposób na wyrażenie podziękowania i szacunku, ale również na zacieśnianie więzów. Dlatego też warto dbać o swoich kontrahentów, klientów oraz o pracowników, przekazując im upominki na ważne okazje. W tym celu kapitalnie sprawdzają się kosze upominkowe, które można kupić w wielu wyśmienitych wariantach do wyboru.
Wybranie odpowiedniego upominku biznesowego może być sporym wyzwaniem, zwłaszcza w sytuacji, gdy ma być on przekazany osobie, z którą pozostaje się w oficjalnych stosunkach czy też na której w kontekście biznesowym bardzo nam zależy. W takiej sytuacji nie ma miejsca na nietrafione upominki, gdyż mogą osiągnąć przeciwny rezultat. Najlepiej zdecydować się na podarunki niezobowiązujące, uniwersalne, ale również dość obfite, które będą mogły wyrazić stosunek do danej osoby.
Co ciekawego można znaleźć w koszach prezentowych?
Prezentowe kosze okolicznościowe można dzisiaj zakupić w wielu wariantach do wyboru – są to kosze upominkowe z alkoholem lub bez alkoholu, zwykle pełne wyśmienitych słodyczy z górnej półki, zawierać mogą również kawy, herbaty, mogą koncentrować się na polskich specjałach czy też zawierać produkty luksusowych marek delikatesowych. W sprzedaży znajdują się również zestawy świąteczne – kosze na Boże Narodzenie oraz kosze na Wielkanoc, które zawierają upominki związane z tymi świętami. Całość umieszczona jest w dekoracyjnych koszach, pudełkach czy puszkach i przyozdobiona, na przykład kolorową bibułą.
Przygotowywać samemu czy kupować gotowe?
Wprawdzie kosze upominkowe tego rodzaju można przygotowywać samodzielnie, ale z drugiej strony nie zawsze istnieje taka możliwość, zwłaszcza wtedy, gdy upominek ma być przekazany wielu osobom. Wówczas na ich przygotowanie trzeba przeznaczyć sporo czasu, a efekt nie zawsze jest też tak atrakcyjny, jak w przypadku gotowych koszów okolicznościowych.
Dlatego też dzisiaj coraz więcej klientów biznesowych decyduje się na zamawianie ich w firmach, które specjalizują się w branży – dostarczają wówczas efektowne kosze okolicznościowe w różnych wariantach do wyboru, które są zapakowane i od razu gotowe do wręczenia, wobec tego nie ma potrzeby poświęcania na ich wykończenie dodatkowego czasu. Zamówienia można składać również przez internet – wówczas kosze zostaną dostarczone pod wskazany adres.
Orientacyjne ceny koszów okolicznościowych
Cena koszów okolicznościowych zależna jest w szczególności od ich zawartości – ze względu na dużą rozpiętość cenową ofert można również dopasować je do budżetu wyznaczonego na zakup takich upominków. Zazwyczaj ceny rozpoczynają się od około 50 złotych, natomiast sięgają nawet ponad 200-300 złotych, gdy kosz jest wypełniony po brzegi różnego rodzaju specjałami z górnej półki.
W sprzedaży koszów upominkowych specjalizuje się firma Nobilia, która w swoim asortymencie posiada szeroką gamę wyjątkowych zestawów na każdą okazję. Z przykładowymi koszami okolicznościowymi dostępnymi w jej asortymencie można zapoznać się na jej stronie internetowej.
Może to Ci się spodoba
Laptop i monitor – dobrany duet do pracy
Lepsza organizacja pracy, bardziej ergonomiczne stanowisko i większa mobilność. To tylko część zalet pracy na laptopie i zdalnym monitorze. Nic dziwnego, że takie rozwiązanie powoli staje się standardem w wielu
Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki
JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla
Zainteresowanie leasingiem maszyn rolniczych rośnie o 9 proc. rocznie. Rolnicy coraz chętniej korzystają z ofert banków, niekoniecznie spółdzielczych
Przychody branży leasingowej w segmencie agro wzrosły w całym ubiegłym roku i w I kwartale tego roku o 9 proc. Instytucje finansowe na coraz większą skalę rozbudowują oferty dla rolników. To ważna grupa klientów –
Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach
Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach. Ich precyzyjna analiza biznesowa pomaga budować komunikację marketingową, przede wszystkim określić grupy docelowe przekazu oraz sprawdzić jego zasięg i reakcję odbiorców.
Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm
Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje
Niemal połowa oprogramowania w firmach jest nielegalna
Z badań wynika, że 48 proc. używanego w Polsce oprogramowania jest wykorzystywane nielegalnie, bez odpowiednich licencji. W przypadku audytu firma może zostać obciążona karami finansowymi, które mogą być liczone w milionach złotych.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post