Pobieranie z YouTube
Youtube, zdecydowanie największy serwis wideo na naszej planecie, to prawdziwy ewenement dzisiejszych czasów. Korzystamy z niego w celu uczenia się nowych rzeczy, zdobywania informacji, ale nie oszukujmy się, większość czasu spędzamy na rozrywce – oglądaniu różnych filmów i słuchaniu muzyki. Często chcielibyśmy sobie coś zachować na później, zapisać na urządzeniu, ale nie jest to takie proste. Youtube to bowiem streaming, ale każdy streaming można też pobrać. Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić.
Zobacz: Konwerter Youtube do mp3 >>
Aplikacje i strony trzecie
Youtube nie oferuje żadnego prostego mechanizmu pobierania z niego treści. Nie znajdziemy na stronie serwisu przycisku „pobierz”. Ale możemy go tam dodać lub skorzystać ze strony, która taki przycisk ma. Ogólnie rzecz biorąc, do naszej dyspozycji są dwie metody:
• Instalacja rozszerzenia do przeglądarki;
• Wykorzystanie strony internetowej pośredniczącej w pobieraniu plików.
Rozszerzenia do przeglądarek to małe programiki lub skrypty, które łączą się z przeglądarką i minimalnie zmieniają jej sposób działania. W naszym przypadku jest to dodanie odpowiednich przycisków na stronie Youtube, które pozwolą pobrać treści.
Strony trzecie pozwalają nam po wpisaniu linku do filmu na Youtube przechwycić same multimedia i zamiast ich wyświetlania, zapisać je w wygodnym formacie.
Polecamy: Pobieranie z Youtube za darmo >>
Zalety rozwiązań
Oba rozwiązania mają wielkie zalety. Najważniejsze jest oczywiście to, że bezbłędnie spełniają swoją rolę. Youtube, chociaż tego nie ułatwia, nie jest bezpośrednio przeciwne pobieraniu materiałów z serwisu.
Rozszerzenia są bardzo wygodne w obsłudze, ponieważ wystarczy zainstalować je raz i już każdy materiał można zawsze łatwo pobrać. Strony trzecie pozwalają nam z kolei pobierać materiały bez instalacji czegokolwiek. Jest to najprostszy i najszybszy sposób pobrania pojedynczego materiału.
Wady omawianych metod
Pobieranie treści nie jest oficjalnie wspieraną funkcją, więc jej ręczne dodanie zawsze powoduje określone trudności. W przypadku rozszerzeń najbardziej kłopotliwe są zmiany samego serwisu, ponieważ każda aktualizacja powoduje, że przestają one działać do momentu ich aktualizacji.
Zewnętrzne strony to z kolei potok reklam i konieczność pobierania materiałów z miejsc, które nie mogą być zaufane. Nigdy do końca nie wiemy, co tak naprawdę pobieramy i od kogo. Co więcej, żonglowanie linkami dla każdego pojedynczego pobrania jest niewygodne, jeśli chcemy mieć na dysku więcej materiałów. Jest to raczej rozwiązanie do stosowania incydentalnie.
Może to Ci się spodoba
Jak wybrać odpowiedni filtr do wody?
Czy jesteś gotowy, aby przestawić się na czystą wodę? Masz rację! Musisz zdecydować, który filtr jest najlepszy dla Ciebie i Twojej rodziny. Istnieje wiele opcji domowych filtrów do wody. Przyjrzyjmy
Drony, rowery cargo i autonomiczne wózki usprawniają pracę firm kurierskich
Branża kurierska inwestuje w innowacyjne rozwiązania. Wymuszają to na niej rosnące oczekiwania konsumentów, związane przede wszystkim z jak najszybszym dostarczeniem przesyłki, oraz zamykanie centrów miast dla ruchu samochodowego. W miastach firmy inwestują w ekologiczne środki
Polski eksport się rozwija
Rodzime firmy do wejścia na rynki zagraniczne zachęca możliwość pozyskania nowych klientów, zwiększenia sprzedaży i dochodów. Odstrasza je jednak niepewność i brak wystarczającej wiedzy o lokalnych rynkach. Analiza przestrzenna, która dostarcza firmie szeregu
Firmy MSP mają duży problem z raportowaniem
98 proc. mikro i małych firm źle ocenia moduły do raportowania, udostępniane w ramach posiadanych systemów informatycznych – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę MobilneRaporty.pl. Co determinuje aż tak słabe
Microsoft Dynamics 365 – połączenie CRM, ERP i możliwości inteligencji biznesowej
W 2023 roku Microsoft Dynamics 365 zdobył 5,3% udziału w globalnym rynku CRM, co czyni go jednym z najpopularniejszych rozwiązań na rynku (SelectHub)(BlastX Consulting). Platforma nie tylko integruje kluczowe systemy
Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR
Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post