Praca biurowa. Jak sobie ją ułatwiać, jak rozwiązywać problem rozmów z klientami w biurze.

Praca biurowa. Jak sobie ją ułatwiać, jak rozwiązywać problem rozmów z klientami w biurze.

Współczesne biura, z uwagi na ich wielkość i sposób organizacji pracy (tzw. open space) nie są idealnym miejscem do twórczej pracy w ciszy i spokojnych rozmów zarówno ze współpracownikami, jak i klientami. Tym problemom postanowiła zaradzić firma Mikomax Smart Office ekspert w dziedzinie tworzenia nowoczesnych biur i innowacyjnych mebli podnoszących komfort pracy. Jednym z takich rozwiązań jest HushPhone i HushWork.

HushPhone

To pewnego rodzaju kompaktowa i nowoczesna budka telefoniczna. Jednak w przeciwieństwie do tych klasycznych, stojących kiedyś głównie na ulicach miast, oferuje wszelkiego rodzaju nowinki technologiczne i nieporównywalny komfort. To pewnego rodzaju intymna strefa zamknięta w dużej przestrzeni biurowej, gdzie można w ciszy i spokoju prowadzić video-konferencje, negocjacje handlowe czy poufne rozmowy z klientami. HushPhone zajmuje mniej niż 1 metr kwadratowy. Jego niewielkie wymiary powodują, że można go wkomponować w każdą przestrzeń biurową. System posiada oświetlenie, system wentylacji, rozkładany stolik na laptopa, gniazdo 230V oraz USB. Podłokietnik, czujnik ruchu sterujący oświetleniem oraz tylna ścianka wykonana ze szkła zapewniają wysoki komfort pracy. HushPhone został zaprojektowany według najnowszych trendów we wzornictwie przemysłowym.

HushWork

Najlepsze pomysły, wbrew wielu teoriom psychologicznym (tzw. burza mózgów), najczęściej powstają w spokoju i są efektem indywidualnej pracy twórczej. Jednak współczesne biura nie sprzyjają samodzielnej aktywności w ciszy. Sposobem rozwiązania tego problemu są powstające w biurach przestrzenie pozwalające się skupić i spokojnie przeanalizować problem, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jednym z takich rozwiązań jest HushWork, którego twórcą jest firma HushOffice. To pewnego rodzaju wydzielony pokój w formie mebla, zapewniający idealne warunki do pracy wymagającej skupienia. Doskonale nadaj się także do prowadzenia video – konferencji. Dzięki mobilnej konstrukcji, istnieje możliwość ustawienia go w dowolnym miejscu w biurze i przestawiania go w zależności od konkretnych potrzeb. Pokój zajmuje mniej niż 2 metry kwadratowe, dlatego zmieści się nawet w małym biurze. Pokój gwarantuje absolutnie odizolowanie pracownika od zewnętrznych hałasów. Tapicerka oraz podwójna szyba z folią akustyczną pochłaniają dźwięk z zewnątrz.

Podsumowanie

Zarówno HushPhone, jak i HushWork to rozwiązania poprawiające komfort pracy i umożliwiające elastyczne wykorzystanie przestrzeni biurowej. Nie trzeba budować stałych stref do rozmów i pracy twórczej, o wiele łatwiej i taniej można je stworzyć przy pomocy mobilnych pokoi/mebli, które z łatwością mogą być dostosowywane do aktualnych potrzeb. Trzeba także pamiętać, że w Weilu dziedzinach tego rodzaju pomieszczenia stanowią sine qua non efektywności pracy.

Previous W nowoczesnych centrach usług dla biznesu pracuje ok. 30 tys. obcokrajowców
Next Cyfryzacja nowym motorem polskiej gospodarki. Do 2025 roku może przynieść dodatkowe 275 mld zł

Może to Ci się spodoba

Firmy rozwijające innowacje i utalentowana kadra

Polska stoi u progu transformacji cyfrowej, mając atuty, które pozwalają na odegranie istotnej roli w wymiarze globalnym. Krajowe firmy zwiększają potencjał swojej ekspansji zagranicznej dzięki wdrażanym innowacjom cyfrowym. Pomagają im w tym

Branża PR przechodzi rewolucję

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz branży public relations, ale na rynku wciąż jest miejsce dla tradycyjnej prasy, radia i telewizji –

Firmom brakuje rąk do pracy

Ochotnicze Hufce Pracy – które zajmują się aktywizacją zawodową i pośredniczeniem w znalezieniu zatrudnienia dla młodych pracowników – będą mieć w tym roku nawet 70 tys. ofert pracy z całego kraju. Zapotrzebowanie jest dwukrotnie większe

Do 2025 roku 30 proc. siły roboczej zostanie zastąpiona robotami

W ciągu kolejnych kilku lat sztuczna inteligencja i roboty mogą doprowadzić do likwidacji nawet 30 proc. tradycyjnych miejsc pracy. Cyfrowi pracownicy nie zastąpią z pewnością tradycyjnych specjalistów, ale ich wykorzystanie na szerszą skalę

Polskie firmy coraz częściej inwestują w budowanie świadomości marki

Budowanie świadomości marki w biznesie staje się coraz ważniejsze. Firmy są tego bardziej świadome, dlatego przeznaczają na ten cel coraz większe budżety. To inwestycja, która się zwraca. Badanie „Meaningful Brands” firmy

Branżę zakupową czekają rewolucyjne zmiany

Branżę zakupową czekają duże zmiany. Nowoczesne systemy informatyczne, druk 3D, analityka big data i internet rzeczy to narzędzia, które w największym stopniu wpłyną na procesy zakupowe. Dzięki optymalizacji tego obszaru, firmy są

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź