Torba bawełniana z nadrukiem – prezent, który się opłaca!
Zakup upominków promocyjnych zawsze wiąże się z pewnymi kosztami, dlatego być może zastanawiasz się, czy taka inwestycja przełoży się na realne korzyści dla Twojej firmy? Odpowiedź jest jednoznaczna – tak! Gadżety reklamowe, które podarujesz swoim klientom pomogą nie tylko budować pozytywny wizerunek Twojego brandu, ale przyczynią się również do osiągania lepszych wyników sprzedażowych! Jak to możliwe, że długopis lub kubek z logo marki mają tak silną moc sprawczą? Wszystko za sprawą mechanizmów funkcjonowania ludzkiego mózgu, szczegółowo przebadanych przez psychologów reklamy. Zasada wzajemności czy efekt czystej ekspozycji to tylko niektóre z procesów, jakie zachodzą w umyśle klienta, kiedy w jego dłoni spoczywa teczka lub torba z logo Twojej marki. Daj się zapamiętać, daj się zauważyć i obudź pozytywne skojarzenia wśród swoich odbiorców!
Gadżety z logo wydarzeniach online?
Organizujesz szkolenie, konferencję biznesową, a może Twoja firma obchodzi jubileusz działalności? W ferworze organizacji eventu nie zapomnij o zamówieniu dla swoich gości gadżetów z logo marki. To nie tylko miły upominek, ale również realna szansa na to, aby Twoja marka na długi czas pozostała z uczestnikami po zakończonym wydarzeniu. W dobie popularności, a często wręcz konieczności przenoszenia eventów do świata wirtualnego, artykuły reklamowe mogą stać się dla klientów namacalnym doświadczeniem Twojej marki. Możesz wysłać drobne upominki do wszystkich uczestników lub w trakcie webinaru/szkolenia online zorganizować konkurs z nagrodami, w postaci obrandowanych gadżetów np. elegancki długopis z logo, kubek termiczny czy głośnik bluetooth. Ogromny wybór różnorodnych artykułów promocyjnych znajdziesz w ofercie Macma Polska. Firma ta od 20 lat zajmuje się nie tylko importem i dystrybucją, ale świadczy również profesjonalne usługi znakowania gadżetów reklamowych. Taka kompleksowość oferty gwarantuje doskonałą jakość i szybką realizację Twojego zamówienia.
Jakie upominki reklamowe wybrać dla swoich klientów?
Inwestując w gadżety z logo zawsze liczysz na to, że staną się dla odbiorców atrakcyjnym prezentem, który nie wyląduje od razu w koszu na śmieci. Co wybrać, aby sprawić odbiorcom autentyczną radość? Na jakie artykuły reklamowe postawić, aby klienci chętnie korzystali z nich na co dzień, dumnie eksponując logo Twojej marki? Patentów jest kilka:
- Wybieraj produkty użyteczne. Kubek lub torba bawełniana z logo to gadżety, które przydadzą się każdemu nie tylko w firmie, ale również w domu.
- Postaw na element zaskoczenia! Śmieszny breloczek, kosz piknikowy, a może designerska butelka Dopper? Prezenty reklamowe nie muszą być nudne!
- Dopasuj się do zainteresowań swojej grupy docelowej. Może wiesz o tym, że Twoi klienci uwielbiają survival lub są zapalonymi kucharzami? Latarka z logo marki lub waga kuchenna mogą okazać się upominkiem, z którym Twoi klienci nie będą chcieli rozstać się przez długie lata!
Gadżety firmowe to świetny sposób na sukcesywne zwiększanie świadomości Twojej marki również w czasach pandemii COVID-19. Nie czekaj i już dziś zamów obrandowane upominki reklamowe dla swoich klientów!
Może to Ci się spodoba
Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym. O wyborze operatora decyduje głównie cena
W Polsce działa już prawie 60 mln kart SIM, ale o klientów konkuruje stosunkowo duża liczba operatorów. Z tego powodu cenniki ofert już od dłuższego czasu znajdują się pod presją. Telekomy
Badania z użytkownikami, czyli jak rozpoznać potrzeby rzeczywistych klientów produktu?
Właściciele stron internetowych często nie potrafią w trafny sposób rozpoznać potrzeb swoich klientów. Tymczasem to właśnie jest kluczem do sukcesu, a tym samym osiągania wysokich przychodów ze sprzedaży. Warto więc
Zaproszenie na II Forum Opolskich Inwestycji
Szanowni Państwo Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki realizując projekt systemowy Ministerstwa Gospodarki ma zaszczyt zaprosić Państwa na II Forum Opolskich Inwestycji pod tytułem: „INWESTOR GLOBALNY W PERSPEKTYWIE LOKALNEJ”
Inwestycyjne „ABC”
Z potrzeby oszczędzania zdaje sobie sprawę coraz więcej Polaków. Według danych NBP, w samym tylko III kwartale 2014 roku kapitał zgromadzony przez gospodarstwa domowe wzrósł o 27,4 mld zł. Pieniądze
Prezesi polskich firm nie doceniają mediów społecznościowych
Zaledwie 30 proc. szefów polskich firm korzysta z LinkedIna, a swój profil na Twitterze ma tylko 5 proc. z nich – wynika z sierpniowego raportu ECCO International Communications Network. Prezesi nie dostrzegają jeszcze, że
Wzrost liczby nowych kontraktów już po wakacjach. Obecnie rynek czeka na napływ środków unijnych
Na rynku rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorców podpisywanych jest mniej kontraktów niż w ostatnich dwóch latach. Spowolnienie dotyczy zarówno sektora publicznego, jak i prywatnego. Klienci czekają na napływ środków unijnych w ramach nowej tury finansowania.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post