Jak zorganizować udany event?
Event to świetny sposób, aby pokazać firmę z dobrej strony, zaprezentować oferowane przez nią produkty czy też zainteresować nią większą grupę osób. Wiele jednak zależy od dobrej organizacji. Warto stworzyć odpowiedni plan, który pomoże uporać się z tym wymagającym zadaniem.
Przygotowanie wydarzenia mającego na celu promowanie firmy wymaga dobrej organizacji. Spójna koncepcja i oryginalny pomysł to dobry początek, trzeba jednak zadbać również o to, by event został zapamiętany pozytywnie przez zaproszonych gości, niezależnie od tego, czy są to partnerzy biznesowi, pracownicy przedsiębiorstwa czy też dziennikarze. Co zrobić, aby całe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i przyniosło zamierzony cel?
Dobry plan to podstawa
Organizacja eventu może wiązać się z niemałym stresem, zwłaszcza jeśli termin wydarzenia zbliża się dużymi krokami. Aby mieć pewność, że o niczym nie zapomnieliśmy, warto przygotować plan działania. Jedną z najważniejszych kwestii w przygotowywaniu tego typu imprez jest umiejętne połączenie wielu elementów w spójną całość. Wybranie odpowiedniego miejsca, zamówienie cateringu, przygotowanie atrakcji dla zaproszonych gości – wszystko to wymaga wysiłku, ale też pracy zespołowej czy umiejętności przewidywania różnych wydarzeń. Najlepszym sposobem na uniknięcie ewentualnych kłopotów jest stworzenie planu całego spotkania w punktach. Dzięki temu będziemy wiedzieć czym należy zająć się w pierwszej kolejności i ułatwi to oddelegowanie poszczególnych zadań innym organizatorom. Później nie pozostaje nic innego jak realizacja planu.
Zadbaj o spójność
Organizując event należy przede wszystkim wybrać dobry termin. Wiele jednak zależy od tego, co planujemy. Podczas wybierania konkretnej daty oraz miejsca wydarzenia powinno się wziąć pod uwagę jego tematykę – inaczej należy zaplanować konferencję prasową, a inaczej pokaz, wieczorną galę albo warsztaty. Przed wybraniem terminu rozsądnie jest sprawdzić czy w tym samym czasie nie odbywają się inne ciekawe wydarzenia. Kolejna istotna kwestia to wybór miejsca. Atrakcyjna lokalizacja i ciekawy wystrój to jednak nie wszystko – tutaj również ważny jest profil eventu. Tematyka spotkania powinna zadecydować również o ustawieniu sali. Często zdarza się, że trzeba wynająć podesty sceniczne czy inne elementy niezbędne do stworzenia niewielkiej sceny albo wybiegu.
Pamiętaj o informacji
Znając termin i miejsce wydarzenia można poinformować uczestników o nadchodzącym evencie. Najlepszym kanałem jest obecnie internet. Warto więc stworzyć stronę internetową, na której publikowane będą wszystkie informacje dotyczące formularzy rejestracyjnych, opłat czy samego programu spotkania. Pamiętajmy, aby umieszczać na niej wyłącznie aktualne informacje. Oczywiście sama strona internetowa to nie wszystko – zdarza się, że niektórzy nie szukają tego typu wydarzeń, dlatego warto wysłać zaproszenia drogą mailową. Dobrym pomysłem jest też zaproszenie kogoś ciekawego, kto zachęci większą liczbę osób do uczestnictwa w spotkaniu.
Może to Ci się spodoba
Ilość danych o użytkownikach internetu rośnie w tempie 40 proc. rocznie
Liczba danych udostępnianych w internecie rośnie w szybkim tempie. Coraz więcej firm zbiera informacje o użytkownikach. Choć z jednej strony boimy się „wielkiego brata”, to często chętnie korzystamy np. z bezpłatnych aplikacji, które żądają dostępu
Za granicą pracuje ponad 2,5 mln Polaków
Starzenie się polskiego społeczeństwa może w kolejnych latach hamować tempo rozwoju gospodarczego – wskazuje prezes Warsaw Enterprise Institute Tomasz Wróblewski. GUS szacuje, że w 2050 r. osoby w wieku 65+ będą już stanowić
Opłacalne stało się korzystanie z leasingu z wysoką wartością wykupu
Zarówno w przypadku kredytu, jak i leasingu coraz popularniejsze staje się pokrycie kosztów zakupu samochodu w oparciu o wysoką wartość wykupu. Taka operacja może obniżyć poziom miesięcznej raty za auto o nawet 70 proc. W
Pozycjonowanie firmy w Google. Czy warto?
Prowadzenie większości działalności w dzisiejszym świecie wymaga dostępu do internetu. To za jego pośrednictwem można stworzyć własną stronę czy sklep internetowy. Narzędzie to skutecznie przyczynia się do zwiększenia zysków, dlatego
Obróbka wibrościerna – maszyny z TopZal
Obróbka wibrościerna, zwana także trowalizacją, to proces polegający na swobodnym przemieszczaniu się detali w mieszance kształtek ceramicznych lub tworzywowych (plastikowych) z wykorzystaniem płynów wspomagających obróbkę oraz wody, umieszczonych w czaszy
Polski rynek fintech wart 856 mln euro
Wartość polskiego rynku fintechów to około 856 mln euro – szacuje Deloitte. Polska jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej w tym zakresie, ale mimo to wartość inwestycji venture capital w innowacyjne firmy z sektora finansowego

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post