Jak budować dobrą atmosferę?

Jak budować dobrą atmosferę?

Dobra atmosfera wśród pracowników oraz w relacjach z przełożonym to podstawa udanej współpracy. Na właściwe stosunki trzeba długo pracować i nieustannie dbać o i właściwy poziom. Duży wpływ na odpowiednią atmosferę na kierownik lub manager. Jak sprawić, aby praca w biurze stała się przyjemnością, a pracownicy służyli sobie pomocą?

Podstawowym obowiązkiem kierownika lub przełożonego jest nakierowanie zespołu na wspólne cele i eliminację współzawodnictwa. Grupowe działania i odpowiedzialność za pozostałych zwykle pozwalają na zawiązaniem głębszych znajomości i właściwe nastawienie do pracy.

Warto pamiętać, aby manager nie faworyzował nikogo i patrzyła na zespół jako jedność. Szukanie prymusów i najlepszych pracowników może wprowadzić nerwowy klimat i zapoczątkować wyścig szczurów. Oczywiście personalne uwagi są wskazane, ale raczej w formie rad i wskazówek, a nie nagan czy krytyki.

Niezwykle istotne dla pracowników jest posiadanie oparcia i autorytetu w swoim przełożonym. Głównie dlatego, że oprócz mądrych rozwiązań może pomóc w sprawach zawodowych, ale też osobistych. Zacieśnianie więzi może odbywać się również w związku z trudną sytuacją rodzinną podwładnych lub wewnętrznymi konfliktami.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Która firma outsourcingowa najlepsza?
Next Jak zachowywać się podczas bankietu?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Ostatni dzwonek na zapoznanie się z RODO, czyli co zmienia się 25 maja 2018 roku?

25 maja 2018 roku wchodzi w życie unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, w skrócie RODO. To prawdziwa rewolucja dotycząca danych osobowych. Do nowych przepisów muszą dostosować się absolutnie wszystkie

Wiadomości 0 Comments

Młodzi Polacy nie radzą sobie z planowaniem finansów

Młodzi Polacy chętniej konsumują, niż oszczędzają – wynika z badania Provident Polska. Dodatkowe pieniądze przeznaczają w większości na zakupy, a jedynie niewielki ułamek zainwestowaliby w edukację i rozwój. Około 25 proc. nadwyżki finansowej chcieliby

Wiadomości 0 Comments

Polski eksport się rozwija

Rodzime firmy do wejścia na rynki zagraniczne zachęca możliwość pozyskania nowych klientów, zwiększenia sprzedaży i dochodów. Odstrasza je jednak niepewność i brak wystarczającej wiedzy o lokalnych rynkach. Analiza przestrzenna, która dostarcza firmie szeregu

Wiadomości 0 Comments

Co może dla ciebie zrobić drukarka?

Drukowanie dokumentów? To oczywiste. Skanowanie? Bez problemu, zwłaszcza w urządzeniach wielofunkcyjnych. Bezprzewodowe działanie? To już niemal codzienność zarówno w firmie, jak i w domu. Zatem co więcej może nam zaoferować

Wiadomości 0 Comments

Obsługa gotówki w gospodarce kosztuje 17 mld zł

W Polsce wciąż dominuje gotówka – w ten sposób przeprowadzanych jest nawet 90 proc. transakcji. To jednak kosztowne. Szacunki mówią o tym, że nawet 1 proc. PKB, czyli 17 mld zł. W

Wiadomości 3 komentarze

Budowy domu. Z kosztorysem łatwiej

Budowa domu to poważne przedsięwzięcie, często największa inwestycja w życiu rodziny. Realizowana na kredyt, wymagająca poświęcenia wiele czasu i uwagi. Kosztorys jest dokumentem, który ułatwia jej sprawne prowadzenie. Kosztorys jest

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź