5 zalet wynajmu biura serwisowanego

5 zalet wynajmu biura serwisowanego

Biura serwisowane reklamowane są jako idealne rozwiązanie dla wszystkich firm. Dziś zdecydowanie jest to jedna z opcji, które zawsze warto rozważyć w pierwszej kolejności. I są takie scenariusze, w których wynajem biura serwisowanego powinien być właściwie wariantem domyślnym.

Lokalizacja pomagająca w budowaniu wizerunku firmy

Biuro serwisowane to nie tylko kwestia wygody związanej z obsługą. Dziś tego typu powierzchnie można wynająć w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w największych miastach kraju. To ważne, bo dobry adres niekiedy otwiera różne drzwi, które pozostają zamknięte dla firm spoza ścisłej czołówki branżowej. Oczywiście samym adresem prestiżu nie da się zbudować, ale kiedy chce się wykreować wizerunek firmy profesjonalnej, na najwyższym poziomie, to dobra lokalizacja na pewno to ułatwia.

Lokalizacja dająca pracownikom szereg korzyści

Podobnie jak w punkcie wyżej: nawet najlepsze biuro serwisowane nie zastąpi choćby wypłaty w odpowiedniej wysokości, ale będzie solidnym argumentem, który przekona wahających się pracowników do pozostania w firmie. Warto wcześniej zasięgnąć opinii doradców – co można zrobić na stronie https://biuraserwisowane.pl/biura-serwisowane – żeby znaleźć takie biura, które będą znajdowały się niedaleko siłowni, stacji metra czy dobrej kawiarni. Świetnie utrzymane biuro i możliwość załatwienia po pracy przynajmniej części spraw prywatnych na pewno będą działały na niektórych pracowników.

Możliwość skupienia się w pełni na swoich obowiązkach

W nowej firmie możliwość skupienia się na tym, co rzeczywiście przynosi dochód, zamiast zajmowania się wszystkimi sprawami dookoła jest zawsze bardzo istotna i biuro serwisowane pozwala właśnie to osiągnąć. Ponownie – niekoniecznie będzie to sposób na rozwiązanie absolutnie wszystkich problemów, ale przynajmniej niektóre z nich znikną. W nowej firmie spokojna głowa może być nawet ważniejsza niż tempo zużywania kapitału początkowego. To ważne, bo niektórzy przedsiębiorcy rezygnują z biur serwisowanych tylko w imię oszczędności, ale zapewnienie podobnego poziomu komfortu w biurze bez obsługi wymaga oddzielnych nakładów albo sporej ilości czasu, a akurat jego nadmiaru na pewno nie ma.

Ułatwienie funkcjonowania niewielkiej firmy

Dużym firmom łatwiej jest znaleźć finansowanie dla obsługi biura we własnym zakresie, ale w kilkuosobowym zespole nie zawsze można dołożyć obowiązków pracownikom, albo przynajmniej nie da się tego zrobić, nie ryzykując utraty wydajności pracy. W małej grupie biuro serwisowane jest ogromną ulgą, bo pozwala racjonalnie podzielić pracę, a jednocześnie gwarantuje, że zachowany będzie właściwy poziom obsługi na każdym etapie. To oczywiście wiąże się ze wszystkimi poprzednimi punktami, ale można powiedzieć, że im mniejszy zespół w biurze, tym wyraźniejsze stają się wszystkie niedogodności, z którymi trzeba się mierzyć, nie mając serwisu w biurze.

Swoboda w organizacji spotkań biznesowych

Jeśli w biurze przebywają tylko pracownicy, to można szukać pewnych kompromisów, jednak jeśli regularnie podejmuje się tam klientów, to odpowiednio profesjonalna obsługa recepcyjna czy nawet bliskość kawiarni, charakterystyczna właśnie dla biur serwisowanych, mogą być nieocenionymi atutami. Także i prestiż lokalizacji w takim scenariuszu nabiera większego znaczenia, ale wszystko to można sprowadzić do prostego wniosku: w biurze serwisowanym nigdy nie będzie nikomu wstyd podjąć klienta. Porządek, profesjonalna obsługa, przyjemne miejsce – to nie są argumenty dotyczące merytoryki branżowej, ale wszyscy wiedzą, że wpływają one na jakość kontaktów biznesowych.

Powodów do tego, żeby wynająć biura serwisowane, jest oczywiście dużo więcej, ale te scenariusze chyba najlepiej oddają, jak wiele można zyskać, płacąc w sumie niewiele więcej za biuro z pełną obsługą. Warto mieć to na uwadze, planując budżet firmowy.

Previous Impreza firmowa – Integracja pracowników w nowoczesnym stylu
Next Lukę kadrową w polskiej branży IT mogą wypełnić kobiety. Obecnie w tym sektorze jest ich pięciokrotnie mniej niż mężczyzn

Może to Ci się spodoba

Zrób grę i pozyskaj bazę lojalnych klientów

Rośnie rola reklamy natywnej, stanowiącej naturalną część procesu konsumpcji treści. Coraz częściej uwaga reklamodawców kieruje się w te miejsca, które angażując odbiorców, gwarantują wyższy poziom zapamiętania promowanego przekazu. Nowym formatem

Ocena ryzyka i ocena skutków według RODO – czym się od siebie różnią?

Ocena ryzyka to pierwszy krok, który należy wykonać, by oszacować, czy jakaś czynność lub proces przetwarzania danych mogą powodować owo ryzyko. Gdy ryzyko zostanie wykryte wówczas przeprowadza się DPiA, czyli

Nazwa może przesądzić o sukcesie firmy

Zła nazwa firmy jest jak zły fundament dla domu – przez to wszystko może się zawalić – przekonuje Tomasz Banasik z Nazywamy.com. Jak podkreśla, można zmienić wszystko, logo, identyfikację wizualną, ale nie nazwę. Na tym

Biuro rachunkowe 0 Comments

Polscy rewidenci stosują Międzynarodowe Standardy Rewizji Finansowej

W kwietniu 2015r. Komisja Nadzoru Audytowego nakazała biegłym rewidentom stosowanie Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej. W pierwszej kolejności standardy będą musiały stosować podmioty badające sprawozdania finansowe jednostek zaufania publicznego, a więc

Reklama sklepu internetowego

Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i optymalizacji reklamy Google Ads można błyskawicznie zwiększyć sprzedaż Państwa sklepu internetowego. Sprawienie, by produkty pojawiały się w wynikach wyszukiwania, których szukają Państwa potencjalni klienci, jest teraz

Przedsiębiorcy muszą się dostosować do unijnych przepisów o ochronie danych osobowych

W połowie 2018 roku zacznie obowiązywać Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (GDPR). Unijne prawo wprowadza narzędzia, które mają zwiększyć kontrolę osób fizycznych nad ich danymi osobowymi. Z drugiej strony nakłada

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź