Czy firmy powinny organizować grupową integrację?

Czy firmy powinny organizować grupową integrację?

Nie od dziś wiadomo, że prawidłowe stosunki między pracownikami to fundament zdrowej atmosfery w pracy. W związku z tym każdy przełożony musi dbać o nawiązanie więzi zawodowych lub ich poprawianie. Idealnym rozwiązaniem jest zorganizowanie spotkania integracyjnego. Czy to rzeczywiście odpowiedni sposób na zgraną komunikację w ekipie?

Fundamentem każdego wypadku integracyjnego są częste spotkania towarzyskie dla wielu działów lub firm. Zwykle kierownik wskazuje zagraniczne miasteczka, planuje aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu, zadania szkoleniowe i relaks związany z branżą korporacji (na przykład zwiedzanie muzeum browarnictwa).

Niejednokrotnie dodatkową atrakcją są wieczorne imprezy połączone z alkoholem i wystawnym jedzeniem. Mają wpłynąć na rozluźnienie sztywnej atmosfery, nawiązanie nowych znajomości, poprawienie nieciekawych stosunków oraz usuwać niepotrzebne spory.

Oczywiście każdy przełożony powinien opłacić koszty wycieczki. Często są to dość wysokie sumy, ale dobrodziejstwa płynące z integracji na pewno dużo większe.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jaką lokalizację dla firmy wybrać?
Next Zyskowne inwestycje w kryzysie i podczas ożywienia

Może to Ci się spodoba

Mała firma 1Comments

Przeciętna polska firma przepłaca za prąd co najmniej 10-15 proc.

Polscy mali i średni przedsiębiorcy marnują prąd przez nieodpowiednie oświetlenie, ogrzewanie i zbędną pracę maszyn. Tym samym zwiększają swoje koszty średnio o 10-15 proc. Inwestycje służące obniżeniu zużycia energii zwracają się nawet wcześniej niż

Mała firma 0 Comments

Co gwarantuje sukces w prowadzeniu biznesu?

Największe zainteresowanie metodami marketingowymi widzimy w dziedzinie usług i sprzedaży. Kroki w tego typu aktywności są różnorodne, w zależności od rodzaju sprzedawanych towarów klientom. Do podstawowego czynnika zwiększającego zainteresowanie na

Mała firma 0 Comments

Ceny na sprzedawanych towarach

Według aktualnie obowiązującego prawa każdy sprzedawany w sklepie przedmiot musi posiadać metkę z ceną lub informację o wartości oferowanego towaru. Wszyscy przedsiębiorcy są zobowiązani do eksponowania cen, a ich ukrywanie

Mała firma 1Comments

Jak biuro może oszczędzać?

Nieustający kryzys powoduje, że większość przedsiębiorstw potrzebuje oszczędności i próbuje racjonalnie gospodarować posiadanymi środkami. W rzeczywistości przedsiębiorca może wdrożyć podstawowe zmiany, które wpłyną na zmniejszenie wielu kosztów. Jak oszczędzać w

Poprawia się sytuacja w segmencie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Po pogorszeniu nastrojów w sektorze MŚP w I kwartale roku teraz widać ich znaczącą poprawę – wynika z Barometru EFL. Bardziej optymistyczne są prognozy dotyczące sprzedaży produktów i usług. Statystyki GUS pokazują też, że

Mała firma 0 Comments

Kiedy wystarczy jedno urządzenie fiskalne przy wielu lokalizacjach?

W ostatnich dniach poruszony został temat odpowiedniego stosowania kas przez lekarzy, którzy świadczą usługi w kilku miejscach. Obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży w gabinetach lekarskich jest już od jakiegoś czasu uregulowany

1 Comment

  1. Pycha
    08 września, 17:38 Reply
    Moim zdaniem bez wątpienia firmy powinny organizować grupowe integracje, bo pozwoli to przede wszystkim na poprawę warunków i atmosfery pracy.

Zostaw odpowiedź