Czy warunki pracy poprawiają komfort?

Czy warunki pracy poprawiają komfort?

Według badań przeprowadzonych niedawno pracownik szanuje w pracy domową atmosferę, wypłatę oraz miejsce sprawowania powierzonych obowiązków zawodowych. O ile dobre relacje z kolegami i pieniądze są oczywiste, o tyle sporadycznie mówi się o lokalu biurowym jako miejscu pracy. Czy otoczenie ma wpływ na podwładnego?

Przede wszystkim to właściciel przedsiębiorstwa organizuje lokalizację dla otwieranej działalności (rynek, obrzeża miasta, osiedle) oraz budynek lub lokal. Zazwyczaj sugeruje się względami finansowymi i praktycznymi, które nie w każdym przypadku wskazują korzystne rozwiązanie.

Okazuje się, że ogromne znaczenie ma położenie miejsca pracy (blisko sąsiedztwo przyrody lub miejscowy hałas) oraz urządzenie biura lub pomieszczeń do pracy. Przemycenie domowych akcentów czy oficjalnych dodatków może mieć znaczący wpływ na samopoczucie zatrudnionych.

Oprócz walorów estetycznych zatrudnieni doceniają bezpieczeństwo i stosowanie wszystkich procedur z zakresu BHP. Zatem ważne, aby przełożony zainwestował w sprzęt gaśniczy i inne narzędzia ostrzegawcze (alarm przeciwpożarowy, dymowy), bowiem jednocześnie poprawia komfort pracy i minimalizuje niebezpieczne wypadki.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Śmieciowa umowa jedynym rozwiązaniem dla studenta?
Next Działalność koncesjonowana – wady i zalety

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Czym różni się koszt podatkowy od rachunkowego?

Podczas prowadzenia działalności gospodarczej już od początku biznesu musimy liczyć się z kosztami, które pojawiają się przez cały okres działalności przedsiębiorstwa. Każdy poniesiony przez właściciela firmy wydatek wiąże się ze

Mała firma 0 Comments

Kto może otrzymać refundację za zatrudnienie młodocianego?

Pracodawca, który zatrudnia młodocianych pracowników może starać się o dofinansowanie wypłacanych mu wynagrodzeń. Wielkość tej kwoty nie może być większa niż 60% kosztów, które mogą zostać objęte zapomogą. Według prawa

Mała firma 0 Comments

W jaki sposób bezrobotne osoby starsze mogą korzystać informacji zawodowej?

Obecnie poradnictwo i doradztwo zawodowe stają się coraz bardziej powszechne. Taka pomoc w procesie poszukiwania pracy opiera się na badaniu potencjału zawodowego, sprawdzenia preferencji zawodowych, konsultacji w temacie przygotowania dokumentów

Mała firma 2 komentarze

Czy warto ubezpieczyć swoją firmę?

Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Zarządzasz  małą, średnią lub dużą firmą? Niezależnie czy jest to przedsiębiorstwo handlowe, usługowe czy produkcyjne – powinieneś zastanowić się nad tym, jak skutecznie zapewnić mu bezpieczeństwo.

Mała firma 0 Comments

Komu należy się zwrot VAT-u za materiały budowlane?

Możliwość uzyskania zwrotu VAT za materiały budowlane od początku 2014 roku ulegnie znacznej modyfikacji. Zostanie on bardzo wąski i nie wszystkim będzie się należał w odróżnieniu od aktualnego prawa. Szczególnie

Mała firma 0 Comments

Jak działać kiedy istotne są terminy?

Typowe wśród Polaków jest anegdota : „Co masz zrobić dziś, zrób jutro”. W większości przypadków wynika to z przekonania, iż lepiej przedyskutować problem ściśle, zanim zacznie się działać. Czy na

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź