Jakie funkcje musi mieć dobry router pod telefonię VoIP?

Jakie funkcje musi mieć dobry router pod telefonię VoIP?

Podczas gdy analogowe systemy telefonii stacjonarnej odchodzą w zapomnienie, nowoczesne systemy telekomunikacyjne oparte na technologii VoIP mają się świetnie. Doskonała jakość połączeń, wygoda użytkowania i szeroki wachlarz dodatkowych funkcji to główne czynniki, które skłaniają przedsiębiorców do inwestowania w VoIP. Jaki router wybrać, aby cieszyć się niczym niezakłóconymi połączeniami? Poniżej kilka porad w tym temacie.

Jakiego routera należy używać z myślą o telefonii VoIP?

Router VoIP jest elementem niezbędnym do wykonywania połączeń telefonicznych. Z myślą o użytkownikach technologii VoIP, producenci przygotowali różnorodne urządzenia. Niezależnie od opcji dodatkowych, głównym zadaniem każdego z nich jest rozdzielenie sygnału sieciowego, przez co możliwe jest prowadzenie tanich rozmów wykorzystujących połączenie internetowe. Za pomocą routera użytkownik otrzymuje też unikalny adres IP w sieci LAN.

Co powinien mieć dobry router VoIP?

  • QoS – funkcja pozwalająca kontrolować przepustowość łączy do różnych urządzeń (w tym telefonu VoIP), dzięki czemu bez względu na to kto i jak korzysta z domowej sieci – jakość rozmów będzie bardzo dobra, na rynku są też dostępne modele pozwalające podłączyć telefon analogowy;
  • Stacja DECT: można też spotkać modele z wbudowaną stacją DECT, pozwalającą obsłużyć bezprzewodowe słuchawki telefoniczne.

W trosce o spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających klientów, sprzedawcy oferują również routery VoIP z wbudowanym modemem DSL i bramką VoIP. Tego typu zaawansowane urządzania są bardzo wygodne, gdyż umożliwiają bezproblemowe przeglądanie stron www w czasie, gdy prowadzona jest rozmowa telefoniczna z wykorzystaniem Internetu.

Routery sprzedawane z myślą o telefonii VoIP nazują na określonych standardach szyfrowania, dlatego też przesyłane przez użytkowników dane są bezpieczne.

Dlaczego warto korzystać z routera VoIP?

Wśród licznych zalet tego rozwiązania, warto wymienić najważniejsze z nich:

  • obsługa kont SIP;
  • kompatybilność z faksem;
  • niezawodność;
  • redukcja szumów i echa;
  • funkcjonalność;
  • prostota konfiguracji;
  • poręczność i kompaktowość;
  • przystępna cena;
  • możliwość regulacji głośności rozmów.

Więcej praktycznych informacji na temat technologii VoIP, a także pomoc w konfiguracji routera  można uzyskać na stronie datera.pl

Previous Konto osobiste korzystne dla kierowcy - dowiedz się, jak znaleźć taki produkt
Next Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Etykiety na rolce – ile kosztuje druk etykiet?

Etykieta jest niezwykle ważnym elementem każdego sprzedawanego produktu. Jest bowiem nośnikiem najważniejszych informacji o danym produkcie. Warto także pamiętać o marketingowej roli etykiet. Dobrze zaprojektowana, może skutecznie przyciągać uwagę klientów

Wiadomości 0 Comments

Ubezpieczyciele stawiają na polisy spersonalizowane

Nowe technologie zmieniają ofertę firm ubezpieczeniowych. Dzięki gromadzonym i przetwarzanym danym ubezpieczyciele mogą lepiej ocenić ryzyko podczas przygotowywania oferty dla klienta. Coraz więcej firm stawia też na rozwiązania telematyczne, które będą dostarczać

Wiadomości 0 Comments

Finedia, czyli innowacyjne podejście do szkoleń

Dynamiczny rozwój zmian zachodzący w światowej gospodarce sprawia, że niezbędne jest śledzenie i aktualizowanie najnowszych trendów w każdej gałęzi gospodarki. Kluczem w odniesieniu sukcesu w każdej branży jest wspięcie się

Wiadomości 0 Comments

80 proc. upraw ma być objętych ochroną dzięki dystrybucji ubezpieczeń przez Pocztę Polską

Jedynie 10 proc. rolników ubezpiecza swoje uprawy. Jeszcze mniej żywy inwentarz. Pomóc to zmienić mają ubezpieczenia Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych pod marką AGRO Ubezpieczenia. Państwowe dopłaty sięgają 65 proc. i można

Wiadomości 0 Comments

Polscy eksporterzy: 2014 rok zaliczamy na plus

Lepsze wyniki finansowe są pochodną wzrostu zamówień na towary naszych eksporterów w minionym roku. Około połowa zapytanych przez AKCENTĘ przedsiębiorców (49 proc.) zadeklarowała, że zamówienia w 2014 r. były wyższe

Wiadomości 0 Comments

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź