Jak budować dobrą atmosferę?
Dobra atmosfera wśród pracowników oraz w relacjach z przełożonym to podstawa udanej współpracy. Na właściwe stosunki trzeba długo pracować i nieustannie dbać o i właściwy poziom. Duży wpływ na odpowiednią atmosferę na kierownik lub manager. Jak sprawić, aby praca w biurze stała się przyjemnością, a pracownicy służyli sobie pomocą?
Podstawowym obowiązkiem kierownika lub przełożonego jest nakierowanie zespołu na wspólne cele i eliminację współzawodnictwa. Grupowe działania i odpowiedzialność za pozostałych zwykle pozwalają na zawiązaniem głębszych znajomości i właściwe nastawienie do pracy.
Warto pamiętać, aby manager nie faworyzował nikogo i patrzyła na zespół jako jedność. Szukanie prymusów i najlepszych pracowników może wprowadzić nerwowy klimat i zapoczątkować wyścig szczurów. Oczywiście personalne uwagi są wskazane, ale raczej w formie rad i wskazówek, a nie nagan czy krytyki.
Niezwykle istotne dla pracowników jest posiadanie oparcia i autorytetu w swoim przełożonym. Głównie dlatego, że oprócz mądrych rozwiązań może pomóc w sprawach zawodowych, ale też osobistych. Zacieśnianie więzi może odbywać się również w związku z trudną sytuacją rodzinną podwładnych lub wewnętrznymi konfliktami.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
W ciągu dwóch lat międzynarodowy koncern ABB zatrudni w Polsce blisko tysiąc pracowników
W związku z dalszym rozwojem kompetencji w obszarach takich jak IT, sprzedaż, rozwój produktu, funkcja wsparcia i R&D ABB szacuje, że w okresie 2015–2018 zwiększy zatrudnienie o około tysiąc osób, do ponad 5 tys. pracowników.
Kieszonkowe na ferie karta czy gotówka?
Rozpoczął się sezon zimowych wyjazdów. Dzieci, które spędzą ferie na różnego rodzaju obozach i wycieczkach, zwykle dostają od rodziców trochę pieniędzy. Expander podpowiada, aby kwota kieszonkowego nie była zbyt duża,
Jak przeprowadzić skuteczne delegowanie zadań?
Skuteczne przekazywanie obowiązków członkom zespołu to jedno z ważnych zadań każdego lidera. Wbrew pozorom nie jest to taka oczywista umiejętność, na której jakość nie musimy zwracać uwagi. Sposób delegowania zadań
Rosną ceny polis komunikacyjnych OC
Prognozy branży ubezpieczeniowej wskazują, że w tym roku ceny obowiązkowych polis komunikacyjnych mogą wzrosnąć od 20 do 30 proc. Podwyżki są podyktowane szeregiem czynników, m.in. ubiegłoroczną rekordową – ponad 1 mld
Reklama dźwignią handlu
Od kilku lat każdy z nas może cieszyć się dostępem do cudownego wynalazku jakim jest internet.Dzięki niemu możemy codziennie sprawdzić wiadomości z całego świata i dostać się do informacji których
Toalety w restauracji – jak zadbać o ich czystość?
Zadbany i estetycznie wyglądający lokal gastronomiczny zachęca potencjalnych klientów do skorzystania z oferty. Nie wystarczy pomysłowy wystrój wnętrza i designerskie meble – o porządek należy dbać na co dzień, by

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post