Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Magazyn jest dla właściciela zakładu produkcyjnego bądź hurtowni podstawowym miejscem składowania ładunków. Zdarza się, iż nakład produkcji towarów w określonym czasie jest mniejszy, co w konsekwencji prowadzi do pojawienia się pustostanów. Choć hala pełni wtedy teoretycznie tę samą funkcję, to nie jest w stanie całkowicie zrealizować swojego potencjału biznesowego. W takiej sytuacji przedsiębiorcom zaleca się pewne rozwiązanie, dzięki któremu uda się wykorzystać całą przestrzeń magazynową, a przy tym regularnie zarabiać pieniądze przydatne w rozwoju działalności. Mowa tu o wynajmie powierzchni składowania, którą w łatwy sposób i bez wysiłku można zrealizować za pośrednictwem platformy 4SHELF.

Kto decyduje się na wynajem powierzchni składowania towarów?

Dysponując wolną przestrzenią magazynową, która każdego miesiąca marnuje swój pożądany na rynku potencjał, warto zdać sobie sprawę z obecności przedsiębiorców poszukujących właśnie miejsca do składowania towarów. Niejednokrotnie zdarza się, iż właściciele firm produkcyjnych starają się rozszerzyć swoją działalność o nowe regiony. Budowa własnego obiektu na tym etapie jest dla nich mało opłacalna, z uwagi na niepewność dotyczącą przyjęcia się produktu u odbiorców.

Wynajem takim osobom określonej ilości miejsca jest bardzo komfortowy dla wszystkich stron porozumienia. Najemca może rozpocząć dystrybucję towaru na nowym obszarze, natomiast wynajmujący nie musi martwić się o koszty utrzymania tej przestrzeni, zyskując tym samym dodatkowe źródło dochodu. Do tego wszystkiego może w znaczący sposób przyczynić się platforma 4SHELF, z pomocą której obie strony oszczędzą masę czasu i wysiłku, jaki poświęciliby na indywidualne szukanie firm dysponujących wolną powierzchnią składowania.

Na jakiej zasadzie działają platformy pośredniczące przy wynajmie magazynów?

Platformy pomocne przy wynajmie powierzchni składowania towarów bazują na bardzo popularnym już modelu shareingowym. Dla przykładu możemy zwrócić uwagę na serwisy zajmujące się rezerwacją zakwaterowania przez internet. Osoby lubiące podróżować doskonale zdają sobie sprawę z zasady działania tego typu portali. To swego rodzaju miejsca, w których spotykają się dwie grupy osób – właściciele hoteli/pokojów oraz turyści.

Nie inaczej działa to przy usłudze, jaką jest wynajem magazynu. Serwis 4SHELF umożliwia przedsiębiorcom wstawienie ogłoszenia dotyczącego wynajmu określonej powierzchni składowania, przy jednoczesnym wymogu jej szczegółowego opisu. W ten sposób właściciel firmy produkcyjnej szukający magazynu w dobrej lokalizacji, będzie miał mocno ułatwione zadanie. To ograniczenie wszystkich formalności oraz ważnego dla każdej osoby zarządzającej biznesem czasu.

Poruszanie się po stronie jest w pełni intuicyjne i pozwala dokładnie sprecyzować m.in powierzchnię i klasę szukanego magazynu. To z pewnością spora wygoda dla wszystkich przedsiębiorców, którzy do tej pory w ramach poszerzenia swojej działalności o nowe regiony musieli szukać magazynów na własną rękę.

4SHELF jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Previous Tares - Stalowe Centrum Serwisowe
Next Odszkodowania związane z pracą

Może to Ci się spodoba

Pozycjonowanie stron www: dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji SEO?

Za wysokimi pozycjami w Google nie stoi przypadek ani szczęście. W strony, które jako pierwsze wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarki, wkłada się sporo pracy, wysiłku, wiedzy i czasu. W ich optymalizację

Branża motoryzacyjna zabiega o ręce do pracy

Lipiec był kolejnym miesiącem wzrostów rejestracji nowych samochodów. Od początku roku zarejestrowano o ponad 12 proc. więcej aut osobowych i dostawczych niż w analogicznym okresie 2017 roku. Wzrosty notują też producenci części i akcesoriów,

Czy i dlaczego warto wdrożyć w firmie system rejestracji czasu pracy?

Wiele firm nadal stosuje tradycyjne metody rejestracji czasu pracy, takie jak ręczne zapisywanie godzin lub prowadzenie dziennika pracy. Warto jednak zauważyć, że ze względu na trudności związane z tego typu

Firma 1Comments

Wyjazd integracyjny czy szkolenie?

Czy możliwe jest połączenie wyjazdu integracyjnego dla pracowników i szkolenia z zarządzania? Czy pracownicy mogą nauczyć się czegoś pożytecznego, jednocześnie bawiąc się i relaksując? Oczywiście. To właśnie wspólne przeżycia najlepiej

Mała firma 0 Comments

Rośnie ryzyko cyberataków na małe i średnie firmy

Już ponad 5 mln osób w Polsce korzysta z bankowości mobilnej. Rosnąca popularność tego typu usług powoduje, że coraz częściej stają się one celem cyberprzestępców. Na ich celowniku znajdują się najczęściej transakcje

Zasady zatrudniania cudzoziemców

Wiele firm działających na polskim rynku dąży do niwelowania kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Jedną z form optymalizacji wydatków jest poszukiwanie pracowników gotowych do wykonywania pracy za niższe wynagrodzenie niż dotychczasowi.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź