Lojalność partnerów biznesowych kluczem do sukcesu firmy
Wielu przedsiębiorców stawia w swoich działaniach przede wszystkim na reklamę produktów i usług, ponieważ w tym widzi najlepszą szansę na rozwój i pozyskiwanie klientów oraz kontrahentów. Niestety, taka działalność ma zazwyczaj krótkotrwałe efekty. Chociaż często dzięki reklamie udaje się osiągnąć zamierzony cel, to szybko może się okazać, że nie znajduje on odzwierciedlenia w długofalowych wynikach firmy oraz jej dalszym rozwoju. A oto przecież głównie nam chodzi. Dlatego warto przyjrzeć się innym rozwiązaniom, takim jak budowanie relacji opartych na wzajemnej lojalności partnerów.
Czym jest lojalność partnerów biznesowych?
To właśnie wzajemna lojalność partnerów biznesowych pozwala budować trwałe relacje, które utrzymują się przez długi czas. Pomaga zdobyć stabilną pozycję na rynku, a co za tym idzie – wypracować większe zyski i otworzyć się na nowe obszary działalności. Mało tego, często skutkuje także zbudowaniem z partnerami biznesowymi solidnych relacji, których podstawą są wzajemne szacunek i zaufanie. W przypadku współpracy opartej na lojalności nie chodzi wyłącznie o chęć zysku, chociaż oczywiście jest on również ważny. Jest to jednak skutek w pewnym sensie poboczny. Dzięki więzi bazującej na lojalności firma zyskuje lojalnych kontrahentów, umacnia swoją pozycję na rynku i może liczyć na dalsze zyski. Zadowoleni ze współpracy partnerzy działają lepiej niż niejedna reklama.
Jak budować lojalność?
Proces zdobywania lojalności partnerów biznesowych jest długotrwały. Nie da się jej zbudować w kilka dni, potrzeba zdecydowanie więcej. Trzeba też o taką relację cały czas umiejętnie dbać. Zamiast stosować nieprzemyślane sposoby, które mogą tylko zniechęcić naszych partnerów do dalszej współpracy, albo opierać się na zupełnie nieskutecznej metodzie prób i błędów, postaw na wieloletnie doświadczenie innych w budowaniu wzajemnej lojalności.
Zdecyduj się na sprawdzone sposoby przygotowane przez specjalistów z Sodexo. Opracowane przez nich kompleksowe programy lojalnościowe są bardzo skuteczne i wyjątkowo korzystne z perspektywy przedsiębiorców. Mogą oni cieszyć się z wyników takich działań, nie ponosząc żadnych kosztów związanych z obsługą programu lojalnościowego. Karty przedpłacone, kupony premiowe czy vouchery Click e Pass ucieszą każdego kontrahenta, zwłaszcza że można je dopasować do indywidualnych zainteresowań i potrzeb. Im bardziej nagroda, którą można otrzymać, trafia w gusta partnerów, tym większa szansa na przywiązanie ich do siebie na dłużej. O atrakcyjności oferty Sodexo świadczy też fakt, że punkty, w których można realizować kupony i karty, znajdują się na terenie całego kraju, a ich liczba jest naprawdę imponująca.
Chociaż na pierwszy rzut oka może się wydawać, że zbudowanie lojalności partnerów biznesowych może być niezwykle trudne i dość czasochłonne, warto postawić na tę opcję ze względu na długotrwałe korzyści, które ze sobą niesie.
Może to Ci się spodoba
Zrób grę i pozyskaj bazę lojalnych klientów
Rośnie rola reklamy natywnej, stanowiącej naturalną część procesu konsumpcji treści. Coraz częściej uwaga reklamodawców kieruje się w te miejsca, które angażując odbiorców, gwarantują wyższy poziom zapamiętania promowanego przekazu. Nowym formatem
Konsultant IT – kiedy jego pomoc jest niezbędna?
Zarówno małe, jak i duże firmy dostrzegają potencjał postępu technologicznego i chętnie inwestują w nowoczesne systemy informatyczne. Usprawnienia systemów informatycznych oraz doradztwo branżowe zapewniają konsultanci IT. Kiedy warto zwrócić się
Rewolucja na rynku najmu
Najemcy biur oczekują coraz nowocześniejszych koncepcji w wynajmie powierzchni. Biurka i dostęp do internetu to za mało. Większa mobilność pracowników sprawia, że biura muszą być elastyczne, wygodnie skomunikowane i z atrakcyjnym otoczeniem. Adgar
Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy
Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej
Od dziś firmy i instytucje będą funkcjonować w nowej rzeczywistości. W życie wchodzi RODO
RODO, czyli unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, zaczyna od dziś obowiązywać. Dla firm i wszystkich instytucji nowe prawo oznacza prawdziwą rewolucję i duże zmiany w dotychczasowym modelu funkcjonowania. Najbliższe miesiące pokażą, jak
Właśnie powstało nowe centrum współpracy dużych firm ze start-upami
Zarówno rząd, jak i środowisko biznesowe w Polsce coraz bardziej doceniają rolę małych, nowoczesnych firm w zwiększaniu innowacyjności i konkurencyjności, tworzeniu nowych miejsc pracy i przyspieszaniu wzrostu gospodarczego. Właśnie ogłoszono powstanie w Warszawie nowego centrum wspierania

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post