Najważniejsze funkcje naklejek reklamowych — dlaczego warto zainwestować w naklejki drukowane na zamówienie?
Naklejki reklamowe można obecnie spotkać wszędzie — zarówno w sklepach czy restauracjach, jak i na zewnątrz. Popularność tej formy promocji od lat nie słabnie, co jest bez wątpienia związane z jej licznymi zaletami. Kiedy warto zdecydować się na inwestycję w naklejki na zamówienie? Jaką rolę w reklamie firmy odgrywają tego rodzaju gadżety?
Promocja marki z wykorzystaniem naklejek reklamowych
Najprościej mówiąc, naklejki reklamowe służą do promocji firmy. Obecnie na rynku można znaleźć wiele ich rodzajów, co pozwala dopasować je do branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo oraz klientów, których zazwyczaj obsługuje. Naklejki doskonale sprawdzają się umieszczone np. na podłodze w centrum handlowym. Doskonałym pomysłem jest zrobienie z nich „drogowskazów” prowadzących do danego sklepu.
Kolorowe, przyciągające wzrok naklejki reklamowe świetnie zdadzą egzamin przymocowane do szyb. Jeśli zwrócą uwagę osoby mijającej daną witrynę, chętniej odwiedzi dane miejsce. Tego rodzaju forma reklamy sprawdzi się niemal wszędzie — wystarczy umieścić naklejki w często uczęszczanych miejscach. Sprawi to, że w pamięci potencjalnych klientów zapisze się nazwa lub logo marki. Dzięki temu, gdy będą mieli do wyboru produkty określonej firmy, chętniej sięgną po nie niż po towar oferowany przez mniej znane przedsiębiorstwo.
Naklejki reklamowe jako sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji
Naklejki na zamówienie to również doskonały sposób, aby wyróżnić się na tle innych firm. Kolorowe opakowania nie zawsze wystarczą. Aby potencjalny klient spojrzał akurat na „ten” produkt, warto umieścić na nim naklejkę. Doskonale sprawdzą się w tym przypadku naklejki holograficzne, które odbijając światło, skutecznie przyciągają uwagę. Oprócz tego mogą to być np. naklejki reklamowe z ciekawymi hasłami, intrygującymi dla potencjalnych klientów.
Dobrze wykorzystać również naklejki na produktach potwierdzające ich jakość, trwałość czy doskonały smak. W określonych sezonach można też oznaczać swoje produkty naklejkami wskazującymi na ich najlepsze zastosowanie w danym okresie, np. „doskonałe na grilla” czy „weź mnie na plażę!”. Naklejki reklamowe to doskonały sposób, aby przyciągnąć uwagę osób przechodzących między regałami w sklepie. Wystarczy kreatywnie je wykorzystać!
Funkcja informacyjna naklejek reklamowych
Kolejną rolą, jaką mogą odgrywać naklejki na zamówienie to przekazywanie informacji. Na tego rodzaju gadżetach można bowiem umieścić numer telefonu czy inne dane umożliwiające skontaktowanie się z daną marką czy trafienie do sklepu. Popularne są obecnie kody QR, które po zeskanowaniu za pomocą smartfona mogą odsyłać np. do określonej strony internetowej. Co więcej, naklejki reklamowe umieszczone na szybach sklepów nierzadko informują o promocjach lub nowej kolekcji.
Starannie zaprojektowane, zwracające uwagę naklejki reklamowe bez wątpienia przyciągną wzrok mijających je osób i zachęcą do zakupów.
Naklejki reklamowe jako gadżet promocyjny dla klientów
Gadżety takie jak naklejki reklamowe doskonale zdają egzamin na różnego rodzaju targach. Wręczając je potencjalnym klientom, sprawimy, że poczują się oni zauważeni, a jednocześnie zareklamujemy markę i zbudujemy jej pozytywny obraz. Nawet jeśli ktoś nie zdecyduje się na zakupy w danym momencie, być może po powrocie do domu spojrzy na naklejkę i wejdzie na stronę firmy lub odwiedzi sklep. Jeśli natomiast przyklei ją w jakimś miejscu, zapewni przedsiębiorstwu dodatkową reklamę.
Warto również pamiętać, że naklejki sprawdzą się nie tylko po to, aby zachęcić do zakupów osoby, które nie miały wcześniej kontaktu z daną marką. Tego rodzaju gadżety można dodać np. do wysyłanej paczki. Ciekawy motyw czy zabawny napis na pewno wywołają uśmiech na twarzy klienta i sprawią, że chętniej wykona ponowne zakupy w danym miejscu. Jeśli natomiast wykorzysta naklejkę do ozdobienia zeszytu, laptopa lub umieści w widocznym miejscu, będzie również nieświadomie reklamować markę.
Na co zwrócić uwagę zamawiając naklejki reklamowe?
Jeśli naklejka ma zwracać uwagę potencjalnych klientów, ważne jest wykonanie projektu, który zostanie stworzony z myślą o konkretnych osobach. Inne projekty pozwolą na dotarcie do młodych rodziców, inne do młodzieży, a jeszcze inne okażą się atrakcyjne dla studentów. W związku z tym dobrze zlecić zaprojektowanie tego rodzaju gadżetów osobie, która doskonale zna się na marketingu.
Inwestując w naklejki na zamówienie, należy również upewnić się, że zostaną one wykonane z dbałością o szczegóły. Jeśli tak się nie stanie, nawet doskonały projekt może okazać się nieatrakcyjny. Warto więc stawiać na usługi renomowanych firm zatrudniających fachowców z doświadczeniem w produkcji tego rodzaju gadżetów. Dobrze też pamiętać o tym, że można wybierać spośród wielu rodzajów naklejek, dlatego dobrze poprosić o radę specjalistę, który pomoże w znalezieniu najlepszej opcji dopasowanej do określonych potrzeb.
Partnerem artykułu jest polinal.eu – drukarnia naklejek i etykiet.
Może to Ci się spodoba
Sage otwiera w Polsce swoje centrum programistyczne
Dobra kondycja polskiego rynku IT przekłada się na rosnące zainteresowanie firm z tego segmentu. Międzynarodowa Grupa Sage otworzyła właśnie w Warszawie nowe Centrum Deweloperskie dla technologii chmurowych. 250 programistów będzie w nim pracować nad
Ochrona danych kluczowa z punktu widzenia rozwoju kolejnych technologii
Prawie 100 proc. firm w Polsce gromadzi dane, a 2/3 wykorzystuje je w analityce biznesowej – wynika z badań Intela i OVH. Ekspert Urzędu Ochrony Danych Osobowych Piotr Drobek podkreśla, że ochrona danych osobowych
Europejskie i polskie firmy rzadko pozyskują finansowanie z rynków kapitałowych
Utworzenie jednolitego rynku kapitałowego ma pobudzić inwestycje firm poprzez większy dostęp do finansowania. Dziś w Europie 20 proc. finansowania pochodzi z rynku kapitałowego, a pozostała część z banków. W USA proporcje są odwrotne.
Nowe technologie zmieniają branżę zakupową. Firmy mogą dzięki temu znacząco obniżyć koszty
Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego menadżerowie przykładają do tego obszaru coraz większą wagę i równolegle z Przemysłem 4.0 rozwija się idea Zakupów 4.0. Ostatni trend to wykorzystanie
Branża oprogramowania komputerowego wnosi do gospodarki UE prawie bilion euro rocznie
910 mld euro to wkład branży oprogramowania komputerowego w gospodarkę Unii Europejskiej. To 7,4 proc. unijnego PKB. Firmy projektujące oprogramowanie tworzą bezpośrednio ponad 3 mln miejsc pracy, a w firmach pośrednio związanych
Obligacje korporacyjne – Gdy biznes się zacina
Choć większość przedsiębiorców wolałaby nie brać pod uwagę niekorzystnego scenariusza, to jednak zdarza się, że rozwój firmy nie przebiega tak, jak zakładano, a biznesplan zaczyna się chwiać. Problem jest tym

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post