Opinie Allegro – jak je łatwo pozyskać?
Allegro.pl jest popularnym serwisem do prowadzenia sprzedaży w Internecie. W zasadzie odnaleźć można tam wszystko, co przyjdzie nam do głowy. Popularność tego kanału wśród nabywców sprawia, że wzrasta konkurencja wśród sprzedawców. Sprawdź, co zrobić, aby wyprzedzić konkurencję i podbić serca kupujących swoją ofertą oraz pozytywnymi ocenami.
Czy ilość komentarzy ma wpływ na decyzję o zakupie?
Postaw się w roli kupującego i odpowiedz sobie na to pytanie. Najprawdopodobniej Ty też poszukujesz na Allegro towarów, których potrzebujesz. Zastanów się, na co zwracasz uwagę. Pewnie dwiema najważniejszymi kwestiami są cena przedmiotu i ocena sprzedającego. Twoi klienci również zwracają na to uwagę, dlatego odpowiedź na pytanie, czy ilość komentarzy ma znaczenie przy dokonywaniu decyzji o kupnie, jest oczywiście twierdząca. A dlaczego tak jest? To proste, opinie Allegro pokazują potencjalnym nabywcom, czy warto Ci zaufać. Dlatego jeśli prowadzisz sprzedaż w serwisie Allegro, musisz zadbać nie tylko o ofertę, ale też o pozytywne komentarze.
Obsługa klienta krok po kroku
Profesjonalne obsługiwanie kupujących w Twoim sklepie na Allegro powinno być dla Ciebie priorytetem. Co to jednak oznacza w rzeczywistości? Chodzi oczywiście o odpowiednie podejście do każdej sprawy. W praktyce oznacza to chociażby reagowanie na negatywne komentarze. Jednakże warto pamiętać o kilku elementach, które pomogą załagodzić każdą nieprzyjemną sytuację. Przede wszystkim, gdy otrzymasz niepochlebną ocenę, nie panikuj. To naprawdę zdarza się każdemu. Zapamiętaj, że sklep bez negatywnej oceny jest jak żołnierz bez karabinu. Dlatego w takiej sytuacji weź głęboki wdech (a jeśli trzeba, to nawet kilka) i spokojnie odpowiedz na wystawioną recenzję. W załagodzeniu sprawy pomoże używanie magicznych słów: przepraszam, proszę i dziękuję. Jeżeli już na samym początku przeprosisz, osoba, która wystawiła ocenę, zobaczy, że dążysz do naprawienia relacji. Zawsze warto też podziękować za recenzję i napisać, że pomoże Ci ona w ulepszeniu Twojej oferty.
Pamiętaj, aby szybko odpowiadać na pozostawione recenzje, ponieważ niezadowolony klient czeka na Twoją reakcję. A im dłużej czeka, tym bardziej jest zdenerwowany i zawiedziony. Co więcej, zwlekanie z odpowiedzią bądź jej brak zauważą inni konsumenci, którzy trafią na Twoje konto. Niestety istnieje duża szansa, że nieprofesjonalna reakcja lub jej brak negatywnie wpłynie na decyzję konsumenta o zakupieniu produktów w Twoim sklepie. Tym samym otworzysz im drzwi do swojej konkurencji. Ponadto na stronie pomocy Allegro znajduje się informacja, że od lipca 2021 roku odpowiadanie na wiadomości od konsumentów w ciągu 24 godzin będzie jednym z warunków, jakie trzeba będzie spełniać, aby zostać Super Sprzedawcą.
Opinie Allegro? – pozyskaj je z Rating Captain!
Jeżeli zależy Ci na efektywnym pozyskiwaniu ocen konsumentów, zwróć uwagę na narzędzie, które ułatwi i zautomatyzuje ten proces. Po połączeniu Twojego konta Allegro z Rating Captain, aplikacja będzie wysyłać do Twoich klientów zaproszenia do pozostawienia recenzji. Ale to nie wszystko, co potrafi aplikacja. Znajdziesz w niej wiele funkcjonalności, takich jak: audyt Twojej sytuacji na tle konkurencji, zaawansowany panel statystyk, a także widgety z ocenami i recenzjami, które śmiało możesz wyświetlać na swojej stronie internetowej. Oprócz tego narzędzie analizuje sentyment wypowiedzi, podpowiadając elementy wymagające poprawy w obszarze obsługi klienta. Dzięki takiej analizie mediacja z niezadowolonymi nabywcami staje się dużo łatwiejsza. Co więcej, aplikacja daje możliwość wysyłania kuponów z rabatami, co pomaga szybciej zaspokoić oczekiwania kupującego po niezadowalającej transakcji.
Podsumowanie
Handel na platformach e-commerce wymaga dużego zaangażowania ze strony sklepu, ponieważ dla nabywców nie liczy się tylko konkurencyjna cena, ale także reputacja sprzedającego. Jeśli nie zadbasz o profesjonalne podejście do każdego użytkownika robiącego u Ciebie zakupy, możesz spodziewać się niepochlebnych recenzji. Pamiętaj, że pozyskanie dobrych ocen jest trudne, dlatego warto pomyśleć o narzędziu, które zautomatyzuje ten proces. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest Rating Captain, dlatego dłużej nie zwlekaj i przetestuj aplikację przez 14 dni zupełnie za darmo. Pamiętaj, że konkurencja może czyhać za rogiem, nie dopuść do tego, aby Cię wyprzedziła.
Może to Ci się spodoba
Interwencja ESMA i klient profesjonalny
Cały rynek od dłuższego czasu żyje wydaną przez głównego europejskiego regulatora rynków finansowych The European Securities and Markets Authority (ESMA) dyrektywą MiFID II. Zmienia ona niektóre fundamentalne ramy prawne dla
Torba bawełniana z nadrukiem – prezent, który się opłaca!
Zakup upominków promocyjnych zawsze wiąże się z pewnymi kosztami, dlatego być może zastanawiasz się, czy taka inwestycja przełoży się na realne korzyści dla Twojej firmy? Odpowiedź jest jednoznaczna – tak!
Raty jako sposób na większą elastyczność finansową
Współczesna codzienność wiąże się z koniecznością szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby oraz sytuacje finansowe. Coraz więcej osób sięga po rozwiązania, które pozwalają zachować płynność bez rezygnowania z ważnych planów.
Rolnicy coraz chętniej ubezpieczają swoje mienie
Nawet o jedną czwartą wzrosło zainteresowanie rolników ubezpieczeniami upraw po wprowadzeniu dopłat do składek z budżetu państwa w maksymalnej wysokości 65 proc. Do kupowania polis skłaniają farmerów także coraz częściej występujące zjawiska pogodowe,
Dotacje unijne i pisanie biznesplanów
Przedsiębiorstwa, które realizują projekty związane ze wprowadzaniem innowacji i prowadzeniem prac badawczo – rozwojowych mogą liczyć na dofinansowanie z UE. Prowadzony jest nadal nabór wniosków z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Połączenie Orlenu i Lotosu poprawi bezpieczeństwo energetyczne Polski
Konsolidacja Orlenu i Lotosu może przynieść duże korzyści polskiej gospodarce – oceniają eksperci Instytutu Staszica. Budowa przez duże koncerny siły ekonomicznej państwa w ramach inwestycji w przetwórstwo ropy czy możliwość inwestowania w duże projekty technologiczne
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post