Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!

Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać  klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep internetowy, potrzebujesz solidnego kuriera. Rozważ nawiązanie współpracy  z firmą kurierską DHL Parcel.

Cena i czas doręczenia są najważniejsze

Dla klientów, którzy kupują produkty w Internecie istotne są m.in.  cena produktu, koszt i czas dostawy. Drogowe przesyłki kurierskie to najszybszy sposób doręczenia internetowych zakupów w kraju, jak i międzynarodowych. Przykładowo, DHL Parcel umożliwia doręczenie paczek na terenie Polski, jak i ekonomiczne przesyłki drogowe do krajów Europy: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Malta, Monaco, Portugalia, Rumunia, Wielka Brytania i Włochy.

Atuty przesyłek krajowych z DHL Parcel

DHL Parcel Polska to lider logistyki e-commerce. Klientom biznesowym oferuje m.in. aż cztery opcje krajowych przesyłek kurierskich:

  • DHL PARCEL POLSKA – doręczenie przesyłek do 31,5 kg w systemie „od drzwi do drzwi”, doręczenie następuje następnego dnia roboczego, niezależnie od adresu dostawy na terenie całej Polski.
  • DHL PARCEL 9 – wysyłka pilnych dokumentów i przesyłek na terenie Polski. Dzięki sieci krajowej możliwa jest dostawa przesyłek do najważniejszych miast w kraju przed godziną 9:00 następnego dnia roboczego. Usługa realizowana jest w systemie „od drzwi do drzwi” z gwarancją zwrotu kosztów transportu, jeśli dojdzie do nieterminowej dostawy.
  • DHL PARCEL 12 – wysyłka dokumentów lub paczek, które muszą dotrzeć do odbiorcy przed godziną 12:00 następnego dnia roboczego, do dużych miast w Polsce. Usługa realizowana jest w systemie „od drzwi do drzwi”, z gwarancją zwrotu kosztów transportu przy nieterminowej dostawie.
  • DHL PARCEL MAX – przesyłki i palety krajowe o wadze powyżej 31,5 kg, usługa dedykowana dla przesyłek do wagi 2500 kg, w tym palet, realizowana w systemie „burta-burta”. Doręczenie przesyłki krajowej o wadze powyżej 31,5 kg trwa do 2 dni, a w przypadku większości miast w Polsce już w następnym dniu roboczym.

Paczkę można ubezpieczyć, a opłata naliczana jest w zależności od deklarowanej wartości przesyłki:

  • do 50 000 zł – 3,50 zł,
  • powyżej 50 000 zł do 100 000 zł – 0,2 proc. deklarowanej wartości.

DHL Parcel oferuje także szereg usług dodatkowych. Część jest w cenie usługi, a za pozostałe należy dopłacić. Dla klientów biznesowych doręczenie przesyłki do punktów odbioru DHL Parcelshop i automatów paczkowych DHL Parcelstation, doręczenie do sąsiada,  powiadomienia e-mail/sms oraz raport przesyłek niedoręczonych są bezpłatne.

Tanie przesyłki międzynarodowe w DHL Parcel

W ramach współpracy z firmą kurierską DHL Parcel klient biznesowy może skorzystać z trzech możliwości wysyłki paczek międzynarodowych:

  • DHL PARCEL CONNECT – przesyłki do UE, o przewidywanym czasie doręczenia 2-4 dni;
  • DHL PARCEL INTERNATIONAL – przesyłki drogowe do wybranych krajów UE o przewidywanym czasie doręczenia 3-7 dni
  • DHL PARCEL RETURN INTERNATIONAL – usługa dla sprzedawców, jeśli ich klienci chcą dokonać zwrotu towaru z wybranych krajów UE.

Dzięki kompleksowej ofercie  DHL Parcel, sklepy internetowe mogą korzystać z solidnych usług na przesyłki kurierskie w kraju, jak i w Europie. Jest to istotny element budowy pozycji rynkowej e-sklepu. Dotyczy to zarówno nowych firm, stawiających pierwsze kroki w e-handlu, jak i przedsiębiorców wchodzących na zagraniczne rynki.

Previous Trwają prace nad zmianami na rynku aptekarskim
Next Crowdsourcing – czym są usługi crowdsourcingowe?

Może to Ci się spodoba

Płatniku, bądź zawsze na bieżąco z przepisami i skorzystaj z programu e-pity Płatnik

Polskie prawo podatkowe charakteryzuje dość duża dynamika zmian. Najświeższa z nich, zacznie obowiązywać wraz z początkiem 2016 roku, a skierowana będzie do przedsiębiorców. Nie do wszystkich jednak, a do tych,

Firmy szukają sposobów na przyciągniecie i zatrzymanie pracowników

Rekordowo niskie bezrobocie sprawia, że firmy muszą się bardziej koncentrować na komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Employer branding, który umożliwia firmie pozycjonowane się jako atrakcyjny pracodawca, pomaga zahamować rotację pracowników

Firmy coraz częściej szukają wsparcia finansowego

Zapotrzebowanie na pożyczki dla przedsiębiorstw rośnie. Alternatywą dla kredytów bankowych stało się finansowanie udzielane przez Agencję Rozwoju Przemysłu. Wsparcie udzielone rodzimym firmom w ciągu sześciu ostatnich lat sięgnęło 3,7 mld zł. Z pożyczek udzielonych

e-Firma i Startup 4 komentarze

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa

Zmiany organizacyjne jako szansa na rozwój pracowników

Decyzja o wdrożeniu zmian organizacyjnych nierzadko jest poparta szeroko zakrojonymi badaniami rynkowymi. Czy obrany nowy kierunek przyniesie spodziewane wyniki? Jak rynek zareaguje na transformację, którą przejdzie firma? To tylko niektóre

Europejskie i polskie firmy rzadko pozyskują finansowanie z rynków kapitałowych

Utworzenie jednolitego rynku kapitałowego ma pobudzić inwestycje firm poprzez większy dostęp do finansowania. Dziś w Europie 20 proc. finansowania pochodzi z rynku kapitałowego, a pozostała część z banków. W USA proporcje są odwrotne.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź