Kto okaże się rzetelnym menadżerem?
Duże firmy i korporacje poszukują doświadczonych pracowników na posady kierownicze, którzy mają odpowiednie predyspozycje oraz wiedzę. Powinni przedstawić potrzebne referencje oraz historię obranej ścieżki zawodowej. Jak wybiera się profesjonalnego menadżera? Kto może nim zostać i dlaczego?
Dobór menadżera to poważna sprawa, która zmusza do zorganizowania rozmowy rekrutacyjnej oraz ćwiczeń sprawdzających. Przedstawią możliwości, zarysują cechy osobowości oraz odporność na sytuacje stresowe, pewność siebie i asertywność.
W rzeczywistości to dobre podejście stanowi o sukcesie i zajęciu etatu menadżera. Jedynie osoby nieugięte, pokazujące cechy przywódcy, obiektywne i pracowite powinny dostawać posady kierownicze. Są w stanie pokierować grupą, uciszać spory oraz pokojowo rozwiązywać pojawiające się problemy.
Nie da się ukryć, że znalezienie zatrudnienia w roli menadżera jest dość kłopotliwe i zależy od branży, oczekiwań pracodawcy oraz tradycji firmy i wizji prezesa. Niezmienny jest jednak fakt, że o zdobyciu posady niejednokrotnie decyduje ogromne szczęście.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej i produkcyjnej
Na procesy logistyczne w przedsiębiorstwach wpływ ma wiele czynników, które muszą ze sobą współgrać bez problemów i jakichkolwiek opóźnień. Zaplanowanie odpowiedniego rozlokowania niezbędnych urządzeń produkcyjnych i obróbczych, przenośników, wind, stołów
Dlaczego warto inwestować w szkolenie menedżerów?
Dla sprawnego i pomyślnego funkcjonowania każdej firmy jako całości niezbędna jest odpowiednio wykwalifikowana kadra zarządzająca – ta prosta prawda, choć z pozoru oczywista, bywa jednak w polskich przedsiębiorstwach regularnie zapominana.
Jak przełożyć strategię sprzedaży na działanie zespołu?
Opracowanie skutecznej strategii sprzedaży spójnej ze strategią biznesową firmy stanowi wyzwanie dla kadry manadżerskiej. Nie mniejszym wyzwaniem jest wdrożenie strategii i jej realizacja. Na przykładzie, pokażemy w jaki sposób zarządzać
Jak być dobrym liderem i przywódcą?
Liderów i przywódców mamy wszędzie, każdy z nas ma przecież swojego szefa lub przełożonego. Czy zastanawialiśmy się kiedyś, jakie cechy charakteru i jaką osobowość osoba na takim stanowisku musi posiadać?
Jak przeprowadzić skuteczne delegowanie zadań?
Skuteczne przekazywanie obowiązków członkom zespołu to jedno z ważnych zadań każdego lidera. Wbrew pozorom nie jest to taka oczywista umiejętność, na której jakość nie musimy zwracać uwagi. Sposób delegowania zadań
Wystąpienia publiczne – jak opanować stres?
Umiejętność publicznego przemawiania jest niezwykle pożądana na rynku pracy. Wystąpienia wiążą się jednak ze stresem, który nie zawsze działa mobilizująco – świadomość tego, że jest się narażonym na ocenę, potrafi
1 Comment
mariusz
08 stycznia, 14:49