Bezpieczeństwo i higiena pracy- kogo należy szkolić?

Bezpieczeństwo i higiena pracy- kogo należy szkolić?

Każdy pracownik, bez względu na to, czy swoje obowiązki wykonuje w fabryce przy taśmie, na budowie czy przy biurku przed komputerem, powinien być przeszkolony w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Wbrew pozorom, zagrożenia czyhają nie tylko przy trudnej, ciężkiej fizycznie pracy, ale też tej siedzącej.

Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na swoim stanowisku i nie tylko powinien znać każdy. Wypadki przy pracy mogą zdarzać się praktycznie w każdej firmie. Nie jest to tylko niedogodność dla pracownika, który musi brać zwolnienia lekarskie, ale też dla firmy, która boryka się z szukaniem pracownika na zastępstwo. Bezpieczeństwo i higiena pracy są tak ważne, że nie można ich lekceważyć czy ignorować.

Lekceważysz BHP? Licz się z sankcjami

Pracodawca, który nie wywiązuje się ze swoich obowiązków w tym zakresie, musi liczyć się z tym, że podczas kontroli inspekcji pracy na światło dzienne wyjdą wszystkie nieprawidłowości. A to oznacza poważne kary finansowe dla firmy. Jeśli uchybienia są bardzo duże i bezpośrednio zagrażają pracownikom, inspekcja pracy może nawet na jakiś czas wstrzymać produkcję.

Bezpieczeństwo i higiena pracy powinny być kwestią priorytetową dla firm, które chcą cieszyć się dobrą opinią i renomą wśród klientów aktualnych i potencjalnych. Na szczęście, pracodawcom przychodzą z pomocą nowoczesne technologie, czyli specjalne programy multimedialne, które ułatwiają ocenę ryzyka zawodowego na każdym stanowisku pracy w firmie.

Multimedia w służbie pracodawcy i podwładnego

Takie oprogramowanie ułatwia utrzymanie porządku w dokumentacji, jest proste w obsłudze i nie ma dużych wymagań sprzętowych. Takie programy zawierają też kompleksową wiedzę na temat bezpieczeństwa i higieny pracy. Konkretne, napisane prostym językiem poradniki zawierają pełną i dokładną wiedzę na temat wymagań BHP. To doskonałe materiały, które mogą posłużyć do przeprowadzenia szkoleń BHP w firmie bez konieczności zatrudniania zewnętrznej firmy.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy reklama usług notarialnych jest zgodna z prawem?
Next Wszystko o ubezpieczeniu wypadkowym

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Praca tymczasowa coraz popularniejsza

Rośnie liczba pracowników tymczasowych. W trzecim kwartale 2015 roku ich liczba wyniosła ponad 360 tys. Poszukiwani są przede wszystkim pracownicy produkcyjni, coraz więcej firm decyduje się jednak na zatrudnienie tymczasowych

Wiadomości 0 Comments

Rosną wydatki na obronność na świecie. Polski przemysł zbrojeniowy liczy na umowy

Wydatki na obronność osiągają rekordowe poziomy zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ten globalny trend chce wykorzystać rodzimy przemysł zbrojeniowy z Polską Grupą Zbrojeniową na czele, która ma długoterminowy cel stania się

Wiadomości 0 Comments

Dzięki programowi Rodzina 500 plus może wzrosnąć zdolność kredytowa Polaków

Mieszkanie większe o nawet 30 mkw. będzie mogła kupić na kredyt rodzina z trójką dzieci, gdy ruszy program 500+. Oznacza on bowiem 1000 zł więcej dochodu netto na miesiąc, co zwiększa zdolność

Wiadomości 0 Comments

Jakie firmy mogą liczyć na fundusze z UE na rozwój w 2025 roku?

W 2025 roku polskie przedsiębiorstwa ponownie mogą skorzystać z solidnego wsparcia europejskiego. Nowa perspektywa 2021–2027 wchodzi w dojrzałą fazę, a to oznacza więcej konkursów, większą przewidywalność i lepsze narzędzia dla

Wiadomości 0 Comments

Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie

Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego

Wiadomości 0 Comments

Ile kosztuje kampania w Google Adwards

Skuteczność reklamy w Google jest tak oczywista, że nie trzeba nikogo przekonywać do tego, że jest to wartościowa inwestycja. Jednak planując wdrożenie kampanii w Google Adwords, warto na początku przeanalizować

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź