Jakie są błędne przekonania na temat SEO?

Jakie są błędne przekonania na temat SEO?

W okresie istnienia branży SEO na jej temat ukształtowało się wiele mitów. Ich podtrzymanie jest pozytywne dla agencji interaktywnych, ponieważ mogą one rozpoczynać działania, które w rezultacie są nieefektywne. Poniżej przedstawiamy kilka mitów na temat SEO.

Po pierwsze według specjalistów aktualnie tzw. metatagi nie są już takie kluczowe w stwarzaniu rankingu portali na frazy kluczowe jak w początkach powstania takiej możliwości. Nie oznacza to jednak, że trzeba z nich zrezygnować, ale powinno się je określać w taki sposób, aby ułatwiały odbiorcom odnalezienie właściwej strony w obszarze serwisu.

Następnym wyznacznikiem jest zastosowany przez jedną z najchętniej wykorzystywanych wyszukiwarek internetowych indeks PageRank. Ma on za zadanie kontrolę jakości stron internetowych. Jednak okazuje się, że wartości tego wskaźnika wcale nie są kryterium wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Portale z niskim PageRank są w wielu przypadkach wyżej w rankingach wyszukiwania niż strony z wysokim PageRank.

Jednym z większych mitów jest przeświadczenie, że jeżeli zamieścimy na stronie linki odnoszące do dużych i znanych portali, wówczas poziom wyszukiwania naszej strony ulegnie wzrostowi. Nie jest to faktem, ponieważ takie działanie sprzyja przede wszystkim tym portalom, do których prowadzą linki.

Innym postępowaniem, które może narazić na ryzyko osoby rozpoczynające tworzenie stron jest ściąganie linków z zagranicznych forów i blogów przy użyciu skryptów internetowych. Może to w konsekwencji prowadzić do wykrycia linków przez wyszukiwarkę i w efekcie zapłacenie kary.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czas pracy pracowników niepełnosprawnych
Next Czy jedyny członek zarządu może świadczyć nieodpłatne świadczenie dla spółki?

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 1Comments

Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?

Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała

e-Firma i Startup 3 komentarze

Jakie zadania ma agencja interaktywna?

W dzisiejszych czasach fundamentem działania każdej firmy jest obecność w sieci. Aczkolwiek nie każdy przedsiębiorca potrafi we własnym zakresie zbudować i prowadzić stronę internetową. Nie może zatem dziwić fakt, że

e-Firma i Startup 1Comments

Czy e-firma się opłaca?

Rozwój multimediów i internetu stawia przed początkującymi przedsiębiorcami nieznane wyzwania. Przede wszystkim, jaką formę działalności wybrać, żeby mnożyć zyski oraz czerpać satysfakcję z podjętej decyzji. Przedsiębiorstwa internetowe stały się bardzo

e-Firma i Startup 0 Comments

8 nowych projektów za 5 mln zł w portfelu IQ Partners

W kwietniu fundusz IQ Partners zainwestował ok. 5 mln zł w 8 nowych projektów technologicznych: Prowly, GetLaunch, Zumobile, InGIS, Langzee, L-Profit, Noclegiada i Pol-Cash Technologie, poszerzając swój portfel inwestycyjny z

e-Firma i Startup 4 komentarze

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa

e-Firma i Startup 0 Comments

Charakterystyka marketingu partyzanckiego

Obecnie działania marketingowe i akcje reklamowe muszą być szalone, kreatywne, atrakcyjne, inne od wszystkich, przyciągające wzrok i budzące dobre skojarzenia. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już rozdawanie zwykłych ulotek i

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź