Namioty i balony pneumatyczne
Jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta? Czy w świecie wypełnionym reklamami jest jeszcze miejsce na coś oryginalnego? Trzeba uczciwie przyznać, że specjaliści od działań marketingowych i reklamy nie mają łatwego zadania. Baner, strona w gazecie, okna w przeglądarkach, to wszystko już było. Nie, czegoś jednak klienci nie mają dość. Jest coś, co może ich zaciekawić. Balony pneumatyczne reklamowe stale wzbudzają zainteresowanie. Pojawienie się atrakcyjnej dmuchanej reklamy przykuwa wzrok, a to już pierwszy stopień do sukcesu.
Nietypowa dmuchana reklama – nowatorskie formy promocji
Współczesny konsument nie jest osobą, którą łatwo zadowolić, a tym bardziej dotrzeć do niego z przekazem reklamowym.
Jak zainteresować i zdobyć klienta, nie powtarzając utartych schematów?
Okazuje się, że nie tyle sama treść, ile jej nośnik jest w stanie wzbudzić zainteresowanie. Nawet jeśli tekst nie jest wybitnie atrakcyjny, istnieje ogromna szansa, że utrwali się w świadomości kogoś, kogo firma chce do siebie przyciągnąć.
Być może niektórzy czytelnicy pamiętają scenę z popularnego serialu, w której młody chłopiec przyczepił napis promujący wyroby jego matki do sterowca?
Nie przypadkiem wielkie korporacje ozdabiają balony pneumatyczne w trakcie międzynarodowych imprez swoimi logami.
Trzeba zdać sobie sprawę z faktu, iż jest to obecnie bodaj jedyna forma przekazu niepowodująca obojętności.
Konsument nie minie promocji, nie zwracając na nią uwagi, nie odwróci oczu zirytowany, nie da jej się nie zauważyć, wręcz przeciwnie. Tym bardziej że nie mówimy tu o niewielkich balonikach dziecięcych. Balon powinien być słusznych rozmiarów, by być widocznym z daleka i przykuwać uwagę.
Balony reklamowe – zalety
- Widoczność z dużej odległości;
 - Atrakcyjne kształty;
 - Bogata paleta kolorów;
 - Tekst reklamowy zajmuje dużą powierzchnię;
 - Konsument nie ma wrażenia, iż wywiera się na niego nacisk;
 - Balony pneumatyczne można wykorzystywać wielokrotnie;
 - Atrakcyjna cena, wielokrotny przekaz.
 
I wiele innych.
Namioty reklamowe – budowanie świadomości marki
Podobną metodę stosuje się, tworząc nadruki reklamowe np. na torbach wielokrotnego użytku. O ileż jednak atrakcyjniejszy jest wielobarwny namiot ustawiony przy okazji pikniku, targów czy też jako punkt informacyjny?
Balony i namioty pneumatyczne firmy AVIOTEX cechuje wysoka trwałość i wszechstronność zastosowań.
Na świadomość konsumentów będzie oddziaływać logo, treść lub hasło, przy czym można mieć pewność, że namiot pneumatyczny w odróżnieniu od banera długo pozostanie w pamięci, czy to klienta, czy też jego pociech.
Uważasz, że balony reklamowe i namioty pneumatyczne będą doskonałym, a zarazem skutecznym uzupełnieniem kampanii wizerunkowej Twojego firmy? Masz rację!
Potrzeba tak niewiele, by zyskać krocie. Daj się zauważyć.
Może to Ci się spodoba
Obroty agencji zatrudnienia rosną. Przyszły rok upłynie pod znakiem zmian w prawie
Coraz większy popyt na pracowników i ich rosnące wynagrodzenia sprawiają, że firmy pośrednictwa pracy notują wyższe obroty. Rynek rośnie o ok. 20 proc. i należałoby się spodziewać takich wyników również w 2017 roku –
Znajdź swoje miejsce na rynku pracy
Budowanie kariery zawodowej jest prawdziwym wyzwaniem. Rynek pracy niesie ze sobą wiele szans na profesjonalny sukces. By jednak wykorzystać jego potencjał, należy wiedzieć, jak to zrobić. Podstawą jest wytyczenie sobie
Regulamin BHP a prawo autorskie
Projekty oraz rozwiązania stosowane w związku z zajmowanym stanowiskiem także chronione są prawem autorskim. Oznacza to, że wszystkie wytwory będące wynikiem działań intelektualnych powinny stanowić własność pracownika. Jak sytuacja kształtuje
Rolnicy coraz chętniej ubezpieczają swoje mienie
Nawet o jedną czwartą wzrosło zainteresowanie rolników ubezpieczeniami upraw po wprowadzeniu dopłat do składek z budżetu państwa w maksymalnej wysokości 65 proc. Do kupowania polis skłaniają farmerów także coraz częściej występujące zjawiska pogodowe,
W Holandii pracuje 200 tys. Polaków
Holandia jest czwartym najchętniej wybieranym przez emigrantów zarobkowym krajem. Od 2007 roku, kiedy otworzono dla Polaków tamtejszy rynek pracy, liczba wyjeżdżających rośnie. Szacuje się, że jest ich tam ok. 200 tys. Obecnie
Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników
Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław
	         
	       		
						        
						        
						        
						        
						        
						        
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post