Oprogramowanie do zarządzania firmą
Wysoki koszt prowadzenia firmy jest często efektem niewłaściwego zarządzania. Można to zmienić dzięki specjalnej aplikacji, która usprawni pracę, da kontrolę nad finansami i przebiegiem różnych procesów. Jakie oprogramowanie będzie tu najlepsze?
Jak wygląda program do zarządzania firmą?
Dobra aplikacja to narzędzie umożliwiające planowanie pracy, budowanie siatki kontaktów, tworzenie harmonogramów, zarządzanie finansami, flotą samochodów oraz zleceniami od klientów. Aplikacja FaciliTime uwzględnia nawet specyfikę danej branży, dzięki czemu zarządzanie firmą i pracownikami jest jeszcze sprawniejsze.
Oprogramowanie powinno dawać dostęp do CRM, czyli systemu zarządzania relacjami z klientami – ta funkcja bardzo poprawia efektowność obsługi klienta, pomaga zoptymalizować koszty związane z marketingiem, usprawnia komunikację i pozwala na bieżąco śledzić postępy pracy. W aplikacji jest widoczna cała historia zleceń od danego klienta, ważne informacje na jego temat, korespondencja. Posiadane kontakty można dowolnie konfigurować, co ułatwia nawiązywanie nowych relacji biznesowych i utrzymanie lojalności już zdobytych klientów.
Aplikacja do zarządzania firmą jest dostępna z każdego miejsca, wystarczy zainstalować specjalne oprogramowanie na urządzenia mobilne. Z aplikacji korzystają także pracownicy, więc przez cały czas można się z nimi kontaktować, zlecać nowe zadania, przesyłać zaktualizowane dane, sprawdzać lokalizację pracowników będących w terenie.
Jak wybrać program odpowiedni dla swojej firmy?
Firmy mają różne potrzeby, dlatego w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na funkcjonalność wybieranego rozwiązania. Aplikacja ma ułatwiać pracę, a nie generować kolejne problemy, musi więc być prosta, intuicyjna w obsłudze i przede wszystkim dostosowana do działalności przedsiębiorstwa. Program dedykowany firmom usługowym koncentruje się na usprawnieniu obsługi i kontroli zleceń, daje narzędzie do śledzenia samochodów firmowych w czasie rzeczwistym oraz ułatwia analizę zgromadzonych danych.
Dużym plusem aplikacji FaciliTime jest również to, że archiwizuje ważne dokumenty, co ułatwia przeprowadzenie audytu, prócz tego odczytuje informacje z CANBUS i tachografu. Jest też niezwykle wygodnym narzędziem umożliwiającym dokumentowanie wykonanych usług – nie są już potrzebne żadne papierowe dokumenty, zamiast tego aplikacja wykorzystuje zdjęcia oraz elektroniczne podpisy.
Może to Ci się spodoba
Szybka pożyczka pozabankowa. Czym jest, na jakich zasadach działa i czy warto z niej skorzystać?
Pożyczanie pieniędzy jest równie wiekową praktyką jak handel czy wymiana towarami. Pożyczki zawsze były, są i będą częścią naszego życia. Czasem dlatego, że nie mamy dość pieniędzy na duży zakup,
Rekordowo niskie bezrobocie wymusza na pracodawcach inwestycje
Bez pracy jest zaledwie nieco ponad milion dorosłych Polaków. Pracodawcy mają więc coraz większy problem z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników, dlatego muszą inwestować. Pierwszą oznaką tego jest wzrost wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych. Firmy
Ochrona danych kluczowa z punktu widzenia rozwoju kolejnych technologii
Prawie 100 proc. firm w Polsce gromadzi dane, a 2/3 wykorzystuje je w analityce biznesowej – wynika z badań Intela i OVH. Ekspert Urzędu Ochrony Danych Osobowych Piotr Drobek podkreśla, że ochrona danych osobowych
Kryterium najniższej ceny wciąż najważniejsze w zamówieniach publicznych. Brakuje oceny całościowych kosztów i korzyści
W latach 2012-2014 tylko w 2 proc. zamówień publicznych zamawiający przy wyborze oferty nie kierował się wyłącznie najniższą ceną, a ustalał dodatkowe kryteria – wynika z raportu NIK. Choć w ostatnich miesiącach ten odsetek
Co czwarta duża firma w Polsce odnotowała incydent naruszenia bezpieczeństwa IT
Do naruszeń bezpieczeństwa doszło w ciągu ostatnich 6 miesięcy w co czwartym przedsiębiorstwie w naszym kraju. Cyberprzestępcy stosują coraz bardziej wyrafinowane techniki, mimo to 40 proc. dużych firm nie ma przygotowanego ani scenariusza awaryjnego
Samodzielny księgowy w Twojej firmie
Na początku byłeś ty – właściciel firmy, kilku pracowników i sekretarka/asystentka, która zajmowała się wszystkim – od parzenia kawy po przygotowanie umów dla pracowników i rejestrację ich w ZUSie. Poważniejszymi

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post