Przedstawiciele ZPPHiU dalej prężnie działają dla swojej branży
Pandemia miała ogromny wpływ na sytuację gospodarczą na całym świecie. Osłabiła wiele branż, w tym między innymi handel oraz usługi. Ze względu na liczne ograniczenia i utrudnienia, sklepy i placówki usługowe nie mogły w trakcie lockdownów normalnie funkcjonować. ZPPHiU prężnie działa i podejmuje rozmowy z rządem, aby ułatwić firmom z branży stanięcie na nogi. Przedstawiciele Związku już cieszą się z ogłoszonych właśnie zmian w ustawie covidowej.
Odpowiednie wsparcie i współpraca kluczem do sukcesu
Branża handlowo-usługowa była mocno narażona na duże straty spowodowane ograniczeniami w działalności. Przez długi czas zamknięte pozostawały galerie i centra handlowe, co znacznie utrudniało utrzymanie sprzedawcom przychodów na zadowalającym poziomie. Ten trudny czas mocno odbił się na kondycji finansowej wielu polskich firm z tej branży. Dużym problemem były między innymi koszty stałe związane z najmem powierzchni w galeriach, z której firmy i tak nie mogły korzystać z powodu konieczności zamknięcia sklepów na określony przez rząd czas. Ograniczone przychody w połączeniu z opłatami, które nie uległy w wielu przypadkach zmianie, spowodowały spore straty zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw handlowo-usługowych.
W tym czasie niezwykle istotna okazała się mobilizacja i wzajemne wsparcie, dlatego też założony został Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU). Jego głównym zadaniem było i jest reprezentowanie branży handlowo-usługowej w Polsce w trakcie rozmów z polskim rządem na temat rozwiązań rozwiązań, które pomogłyby polskim handlowcom przetrwać trudny czas pandemii bez konieczności redukcji etatów i innych poważnych cięć w budżecie. Ważnym dla organizacji faktem jest wprowadzenie w życie od 23.07.2021 noweli ustawy covidowej, która jest krokiem w kierunku zapewnienia równowagi w relacjach między udostępniającymi i korzystającymi z powierzchni w galeriach handlowych.
Działania, które mają pomóc przetrwać trudne czasy
Nie da się ukryć, że okres pandemii na całym świecie bardzo mocno uderzył w branżę handlowo-usługową. Dlatego działania przedstawicieli tego sektora są niezbędne, aby zarówno duże polskie firmy, jak i te zdecydowanie mniejsze, miały szansę utrzymać się i wrócić do normalnej działalności. W wielu przypadkach sytuacja była bardzo skomplikowana. Przedsiębiorstwa handlowo-usługowe przez długi czas nie mogły świadczyć swoich usług w sposób komfortowy zarówno dla firm, jak i dla ich klientów, co poskutkowało ogromnymi spadkami sprzedaży.
Podejmowane przez ZPPHiU działania mają na celu wyrównanie pozycji poszkodowanych przez pandemię przedsiębiorstw oraz uregulowanie stosunków między najemcami powierzchni handlowych a przedstawicielami centrów sprzedażowych i galerii. Nierówność między wynajmującymi, a najemcami była widoczna od lat. Szczególnie nasiliła się w trakcie pandemii, gdy firmy handlowo-usługowe miały ograniczone możliwości negocjowania opłat za najem przestrzeni, z której i tak nie mogli korzystać ze względu na zamknięte galerie handlowe.
Może to Ci się spodoba
Najczęstsze mity o upadłości konsumenckiej – co musisz wiedzieć, zanim podejmiesz decyzję
Upadłość konsumencka, choć coraz bardziej popularna jako sposób na poradzenie sobie z nadmiernym zadłużeniem, wciąż budzi wiele wątpliwości. Wokół tego procesu narosło mnóstwo mitów, które mogą zniechęcić osoby w trudnej
Zadaszenie mobilne, czyli hale namiotowe
Przedsiębiorcy i organizatorzy imprez stają często przed wyborem; kupić lub wynająć wielką halę stacjonarną, czy też zgłosić się do firm zajmujących się produkcją hal namiotowych? To drugie rozwiązanie ma wiele
Wypłata odszkodowania z OC sprawcy – co warto wiedzieć
Po upływie miesiąca możesz ubiegać się o odszkodowanie z OC poszkodowanego w wypadku drogowym. Aby to zrobić, należy przekazać ubezpieczycielowi niezbędne informacje i skontaktować się z rzeczoznawcą. Bezpośrednia likwidacja szkód
Moda to dobra inwestycja
Według Polskiej Rady Centrów Handlowych w naszym kraju funkcjonuje ponad 440 centrów i galerii handlowych. Potencjał sektora modowego dostrzegają inwestorzy. Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2014 r. polski rynek wzbogacił
Przegląd regałów magazynowych, dlaczego jest konieczny?
Prowadzenie magazynu w praktyce oznacza konieczność zadbania nie tylko o odpowiednie warunki składowania towarów. Niezbędne jest też stworzenie bezpiecznych warunków pracy, w której obsługa jest narażona na wiele czynników ryzyka.
3 kluczowe elementy skutecznej sprzedaży w hotelu
Skuteczna sprzedaż usług hotelowych odbywa się na kilku płaszczyznach. Można na nią wpływać jeszcze zanim gość pojawi się w hotelu, a także, gdy już przekroczy jego próg. Działania marketingowe powinny

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post