Reklama – efektywnie i efektownie

Reklama – efektywnie i efektownie

Reklama to element, który towarzyszy nam na każdym kroku. Mijamy ją idąc do pracy, widzimy w telewizji, doświadczamy jej korzystając z Internetu. Specjaliści od marketingu wiedzą, że przekaz reklamowy powinien być interaktywny i angażujący, ponieważ wtedy generuje pożądany efekt. Dziś rozwiązaniem gwarantującym dobre wrażenie oraz atrakcyjność wizualną są nowoczesne technologie.

Wiele osób zadaje sobie pytanie: w jaki sposób opracować reklamę, która będzie zarówno efektowna, jak i efektywna? Odpowiedź jest bardzo prosta. Efektywność generowana jest poprzez właściwie dopasowany komunikat do targetu, czyli docelowej grupy odbiorców. Niestety sam komunikat to nie wszystko. Należy go przedstawić efektowny sposób, ponieważ tylko wtedy zwróci on uwagę odbiorcy. W tym celu marketingowcy wykorzystują współczesną technologię, która przy wykorzystaniu rozwiązań z obszaru digital signage jednocześnie zapewnia interaktywność oraz zaangażowanie odbiorcy.

Najczęściej spotykaną formą współczesnej technologii wykorzystywanej w branży reklamowej są telebimy, z którymi mamy kontakt podczas różnorodnych eventów oraz wydarzeń reklamowych. Telebimy doceniane są za uniwersalność, dzięki której znajdują zastosowanie we wszystkich dziedzinach. Przy ich pomocy można wyświetlać atrakcyjne i angażujące komunikaty w formie filmów wideo oraz grafik. Zwracają na siebie uwagę i mogą być umiejscowione w każdym miejscu, ponieważ wszędzie dobrze spełnią swoją funkcję.

Współczesne telebimy wyposażone są w zaawansowane technologie, które gwarantują perfekcyjny obraz. Jest on krystalicznie czysty i doskonały w odbiorze. Telebimy mogą być wykorzystywane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, np. hal targowych, wystawowych czy sal konferencyjnych. W zależności od charakterystyki miejsca, w którym się znajdują, telebimy wyposażone są w odpowiednie parametry optymalizujące ich pracę.

Dopasowanie do warunków

Telebimy reklamowe w oczach specjalistów ds. promocji odbierane są jako bardzo nowoczesna, dynamiczna i atrakcyjna alternatywa klasycznych form reklamy outdoor takich jak: billboardy, banery, czy plakaty. Na skuteczność przekazu reklamowego wyświetlanego na telebimach ma wpływ lokalizacja. Telebimy są najskuteczniejsze w centrach dużych miast. W takich miejscach, każdego dnia z przekazem reklamowym ma styczność tysiące ludzi. Ogromną zaletą zewnętrznych telebimów jest ich odporność na zmieniające się warunki pogodowe oraz poziom nasłonecznienia. W stosunku do swoich wewnętrznych odpowiedników posiadają o wiele wyższą jasność, dzięki której obraz jest wyraźny i czytelny nawet w różnorodnych warunkach oświetleniowych.

Innowacyjne rozwiązania

W telebimach wewnętrznych stosuje się inne rozwiązania, ponieważ percepcja obrazu w pomieszczeniu jest zupełnie inna niż w przypadku obrazu wyświetlanego na zewnątrz. Telebimy wewnętrzne charakteryzują się mniejszą jasnością obrazu, która jest mniej męcząca dla ludzkiego oka. Zastosowanie specjalnego oprogramowania SCEO® umożliwia prostą obsługę urządzenia niemalże z każdego miejsca na ziemi. W szybki i wygodny sposób można dokonać pełnej modyfikacji komunikatu wyświetlanego na telebimie.

Zaawansowana technologia, łatwość w obsłudze oraz funkcjonalność to unikatowe atrybuty nowoczesnych telebimów. Wzbudzają one spore zainteresowanie i z pewnością wyznaczają przyszły trend, który będzie wykorzystywany przez wiele firm do działań promocyjnych. Obszar digital signage jest nie tylko efektowny, ale również efektywny. Doceniany przez osoby, dla których jakość i skuteczność to nadrzędne wartości.

Previous Coraz więcej nowych mieszkań
Next Działka budowlana. Sprawdź zanim kupisz

Może to Ci się spodoba

Polska przyciąga coraz więcej zagranicznych inwestorów

Inwestycje zagraniczne napędzają wzrost gospodarczy Polski. Szacuje się, że w 2016 roku napływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich do Polski przekroczył 50 mld zł. Dużym beneficjentem jest m.in. Dolny Śląsk. Nowe inwestycje budują

W tym roku 10 proc. więcej firm ogłosi bankructwo. To często indywidualny dramat dla przedsiębiorcy

Mimo stosunkowo dobrej koniunktury i wprowadzanych przez rząd ułatwień dla biznesu, po III kwartałach br. dynamika wzrostu niewypłacalności polskich firm wyniosła 7 proc. rok do roku, a bankructwo ogłosiły 723 przedsiębiorstwa – wynika

Mała firma 0 Comments

Drukarki Konica Minolta kontra HP

Obie wymienione marki cieszą się bardzo dobra opinią na rynku, są to najbardziej rozpoznawalne (lub jedne z) firmy branżowe na rynku. Nie tylko są one najbardziej popularne, ale i należą

Biuro rachunkowe 0 Comments

Jakie urządzenie fiskalne dla biura rachunkowego?

Jak wiemy od 1 stycznia 2015 roku weszło w życie rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie posiadania kas fiskalnych. Dotychczasowa lista działalności gospodarczych, na które nałożony był obowiązek posiadania urządzenia fiskalnego,

Co to jest system erp i czemu warto go wdrozyć

Oprogramowanie ERP to innowacyjne rozwiązania informatyczne, pomagające prowadzić firmę i zarządzać wszystkimi jej obszarami. Na usługę wdrożenia ERP w swoim przedsiębiorstwie decyduje się coraz więcej podmiotów. Od dużych zakładów pracy,

80 proc. polskich firm ma problem z przeterminowanymi płatnościami

Nawet 80 proc. przedsiębiorców ma problemy z terminowym odzyskaniem należności od swoich kontrahentów. Niewiele ponad połowa firm sprawdza jednak swoich partnerów przed nawiązaniem współpracy. Choć czas oczekiwania na płatność jest coraz

1 Comment

  1. apap
    17 listopada, 10:07 Reply
    Wybierając reklamę musimy uważać, żeby nie dać się oszukać. Przede wszystkim zaciekawić powinny nas niskie ceny.

Zostaw odpowiedź