Reklama – efektywnie i efektownie

Reklama – efektywnie i efektownie

Reklama to element, który towarzyszy nam na każdym kroku. Mijamy ją idąc do pracy, widzimy w telewizji, doświadczamy jej korzystając z Internetu. Specjaliści od marketingu wiedzą, że przekaz reklamowy powinien być interaktywny i angażujący, ponieważ wtedy generuje pożądany efekt. Dziś rozwiązaniem gwarantującym dobre wrażenie oraz atrakcyjność wizualną są nowoczesne technologie.

Wiele osób zadaje sobie pytanie: w jaki sposób opracować reklamę, która będzie zarówno efektowna, jak i efektywna? Odpowiedź jest bardzo prosta. Efektywność generowana jest poprzez właściwie dopasowany komunikat do targetu, czyli docelowej grupy odbiorców. Niestety sam komunikat to nie wszystko. Należy go przedstawić efektowny sposób, ponieważ tylko wtedy zwróci on uwagę odbiorcy. W tym celu marketingowcy wykorzystują współczesną technologię, która przy wykorzystaniu rozwiązań z obszaru digital signage jednocześnie zapewnia interaktywność oraz zaangażowanie odbiorcy.

Najczęściej spotykaną formą współczesnej technologii wykorzystywanej w branży reklamowej są telebimy, z którymi mamy kontakt podczas różnorodnych eventów oraz wydarzeń reklamowych. Telebimy doceniane są za uniwersalność, dzięki której znajdują zastosowanie we wszystkich dziedzinach. Przy ich pomocy można wyświetlać atrakcyjne i angażujące komunikaty w formie filmów wideo oraz grafik. Zwracają na siebie uwagę i mogą być umiejscowione w każdym miejscu, ponieważ wszędzie dobrze spełnią swoją funkcję.

Współczesne telebimy wyposażone są w zaawansowane technologie, które gwarantują perfekcyjny obraz. Jest on krystalicznie czysty i doskonały w odbiorze. Telebimy mogą być wykorzystywane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, np. hal targowych, wystawowych czy sal konferencyjnych. W zależności od charakterystyki miejsca, w którym się znajdują, telebimy wyposażone są w odpowiednie parametry optymalizujące ich pracę.

Dopasowanie do warunków

Telebimy reklamowe w oczach specjalistów ds. promocji odbierane są jako bardzo nowoczesna, dynamiczna i atrakcyjna alternatywa klasycznych form reklamy outdoor takich jak: billboardy, banery, czy plakaty. Na skuteczność przekazu reklamowego wyświetlanego na telebimach ma wpływ lokalizacja. Telebimy są najskuteczniejsze w centrach dużych miast. W takich miejscach, każdego dnia z przekazem reklamowym ma styczność tysiące ludzi. Ogromną zaletą zewnętrznych telebimów jest ich odporność na zmieniające się warunki pogodowe oraz poziom nasłonecznienia. W stosunku do swoich wewnętrznych odpowiedników posiadają o wiele wyższą jasność, dzięki której obraz jest wyraźny i czytelny nawet w różnorodnych warunkach oświetleniowych.

Innowacyjne rozwiązania

W telebimach wewnętrznych stosuje się inne rozwiązania, ponieważ percepcja obrazu w pomieszczeniu jest zupełnie inna niż w przypadku obrazu wyświetlanego na zewnątrz. Telebimy wewnętrzne charakteryzują się mniejszą jasnością obrazu, która jest mniej męcząca dla ludzkiego oka. Zastosowanie specjalnego oprogramowania SCEO® umożliwia prostą obsługę urządzenia niemalże z każdego miejsca na ziemi. W szybki i wygodny sposób można dokonać pełnej modyfikacji komunikatu wyświetlanego na telebimie.

Zaawansowana technologia, łatwość w obsłudze oraz funkcjonalność to unikatowe atrybuty nowoczesnych telebimów. Wzbudzają one spore zainteresowanie i z pewnością wyznaczają przyszły trend, który będzie wykorzystywany przez wiele firm do działań promocyjnych. Obszar digital signage jest nie tylko efektowny, ale również efektywny. Doceniany przez osoby, dla których jakość i skuteczność to nadrzędne wartości.

Previous Coraz więcej nowych mieszkań
Next Działka budowlana. Sprawdź zanim kupisz

Może to Ci się spodoba

Jak wybrać partnera do wdrożenia Comarch ERP?

Wybór odpowiedniego partnera do wdrożenia systemu Comarch ERP jest kluczowy dla sukcesu całego projektu. Warto zwrócić uwagę na doświadczenie, referencje oraz oferowane wsparcie techniczne. Poniżej przedstawiamy krótki przewodnik, który pomoże

e-Firma i Startup 0 Comments

Platforma polskiego start-upu ułatwi sprawdzanie partnerów biznesowych

Firmom brakuje wiarygodnych informacji o kondycji finansowej ich kontrahentów. W momencie podpisania długoterminowych umów kluczowa jest wiedza, czy dostawca dostarczy towar, a odbiorca będzie w stanie za niego zapłacić – mówi Anna Gałązka, współtwórca start-upu ZweryfikujFirmę. Spółka

Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach

Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach. Ich precyzyjna analiza biznesowa pomaga budować komunikację marketingową, przede wszystkim określić grupy docelowe przekazu oraz sprawdzić jego zasięg i reakcję odbiorców.

Zatrudnienie w centrach usług wspólnych rośnie skokowo

Do 2020 roku centra usług wspólnych, których jest już w Polsce ponad 1,2 tys., będą zatrudniać 340 tys. pracowników – wynika z prognoz ABSL. Tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat liczba nowych

Ponad 1/3 Polaków uważa handel za atrakcyjną branżę na własny biznes

Rosnąca zamożność społeczeństwa i dobre nastroje konsumentów sprawiają, że handel dynamicznie się rozwija. Ponad 1/3 Polaków uważa, że to branża, w której warto rozpocząć własny biznes – wynika z badania TNS dla Grupy Muszkieterów.

Lekki podnośnik koszowy – 6 zalet maszyny niższej wagi

Podnośnik to maszyna, która z reguły kojarzy nam się nie tylko ze sporą wysokością, ale także znaczną wagą. Urządzenie, która pozwala wznieść się operatorowi kilkadziesiąt metrów nad ziemię musi przecież

1 Comment

  1. apap
    17 listopada, 10:07 Reply
    Wybierając reklamę musimy uważać, żeby nie dać się oszukać. Przede wszystkim zaciekawić powinny nas niskie ceny.

Zostaw odpowiedź