Wyjazd integracyjny czy szkolenie?
Czy możliwe jest połączenie wyjazdu integracyjnego dla pracowników i szkolenia z zarządzania? Czy pracownicy mogą nauczyć się czegoś pożytecznego, jednocześnie bawiąc się i relaksując? Oczywiście. To właśnie wspólne przeżycia najlepiej spajają zespół.
Szkolenia przeprowadzane w warunkach laboratoryjnych opierają się zazwyczaj na teorii, i chociaż można z takiego szkolenia wynieść wymierne korzyści, to często już po kilku dniach pracownicy zapominają o nowych umiejętnościach. Inaczej jest na wyjazdach integracyjnych, gdzie nowe możliwości można przetestować natychmiast. To świetne rozwiązanie dla szeregowych pracowników, a dla managerów szansa na zobaczenie jak pracują konkretne osoby w zespole.
To właśnie wspólna praca pozwala na zbudowanie zespołu. W większych firmach często zdarza się, że pracownicy jednego działu nawet do końca nie wiedzą, czym zajmują się ich koledzy zza ściany. W rzeczywistości może zaś okazać się, że współpraca między nimi jest kluczowa dla firmy. W czasie wspólnego wyjazdu można wreszcie poznać wszystkich i zdobyć pretekst, by zagadnąć osobę, z którą wcześniej się nie rozmawiało. Zazwyczaj pracownicy dzieleni są na grupy tak, żeby współpracować z osobami, które znają najmniej. W takich warunkach nawet nieśmiałe osoby przełamują bariery i dzięki temu stają się cenniejszymi członkami grupy.
Gratka dla obserwatora
Dobry manager powinien być świetnym obserwatorem, który szybko wyczuje na czym polegają umiejętności danego pracownika. Właśnie w takich grupowych zadaniach widać, jaką rolę każda z osób pełni w zespole. Poza naturalnymi liderami można odkryć np. ekspertów, czyli osoby, które publicznie wypowiadają się jedynie, gdy dzięki wiedzy i doświadczeniu są pewni swoich racji. Dzięki wspólnej pracy można także wyłowić tych, którzy uwielbiają pracę grupową i motywują wszystkich do wspólnego wysiłku, jak i tych, którzy preferują pracę solo.
Takie wyjazdy organizuje miedzy innymi firma HPR Group, która znając warunki pogodowe w Polsce przygotowała się na to, by wszystkie zajęcia przeprowadzać alternatywnie także w budynku. Firma prowadzi także różne szkolenia dla menedżerów.
Polski krajobraz
Wyjazdy integrujące w większych firmach na stałe wpisały się w polski krajobraz i dla pracowników są oczywistością. Pozwalają nie tylko na zwiększenie ducha koleżeństwa w zespole i lepsze poznanie się, ale także – jeżeli organizowane są z głową – na przekazanie pracownikom szacunku dla ważnych wartości, takich jak koleżeństwo czy współpraca. W ten sposób pracodawca może zapewnić sobie wdzięczność pracowników oraz ich lojalność. Należy też pamiętać o tym, że motywacja nawet najlepszego pracownika po jakimś czasie może wygasnąć i właśnie takie zewnętrzne bodźce są potrzebne do jej podtrzymania.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!
Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego
Lojalność się opłaca
Duża konkurencja na rynku towarów i usług sprawia, że przedsiębiorcy zmuszeni są do szukania sposobów zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych konsumentów i zbudowania bazy stałych kontrahentów. Pomagają im w tym
Wraz z rosnącą liczbą ukraińskich pracowników przybywa usług do nich skierowanych
Polscy przedsiębiorcy odpowiadają na rosnącą liczbę ukraińskich pracowników. Pojawiają się promocje dla obcokrajowców zakładających konta w polskich bankach, kupujących pakiety startowe w sieciach komórkowych, uruchamiane są strony internetowe i infolinie po ukraińsku, a restauracje
Platforma polskiego start-upu ułatwi sprawdzanie partnerów biznesowych
Firmom brakuje wiarygodnych informacji o kondycji finansowej ich kontrahentów. W momencie podpisania długoterminowych umów kluczowa jest wiedza, czy dostawca dostarczy towar, a odbiorca będzie w stanie za niego zapłacić – mówi Anna Gałązka, współtwórca start-upu ZweryfikujFirmę. Spółka
Marketing XXI wieku — jak pracują agencje?
Rynek reklamowy to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów polskiej gospodarki. Według raportu SMG w samym 2015 roku zanotowano w tej branży wzrost o 4,5%, czyli aż 326,1 milionów
Umowa zlecenie – „śmieciówka”, czy uczciwa propozycja
Wiele osób, którzy świadczą pracę na podstawie umowy zlecenie zastanawia się czym kieruje się pracodawca zawierając z nimi umowę cywilnoprawną, a nie umowę o pracę. Czasem nie wiemy również co

1 Comment
Majka
01 lutego, 08:13