Co producent musi napisać na etykietach?
Obowiązkiem każdego producenta towarów do spożycia jest przygotowanie etykiet. Są przytwierdzane na opakowania i informują klientów o podstawowych cechach towaru. Co zawsze musi znaleźć się na każdej etykiecie?
Na wstępie trzeba powiedzieć, że produkty nadające się do konsumpcji muszą posiadać nazwę oraz wykaz przeprowadzonych procesów technologicznych, np. marchewka parzona i pokrojona w plasterki. Oprócz tego nie należy zapominać o składzie właściwym i wymienić składniki w następujący sposób: od najważniejszych po dodatki.
Poza tym należy wspomnieć o siedzibie firmy produkcyjnej i ewentualnego centrum dystrybucyjnego. Ważne jest, żeby zaznaczyć, na jaki adres należy wysyłać korespondencję i reklamacje.
Istotne znaczenie ma pochodzenie warzyw i owoców, data przydatności, metoda przechowywania oraz zawartość kaloryczna i poziom węglowodanów, cukrów, białek, a sporadycznie także sodu. W przypadku pominięcia niektórych informacji na etykiecie można spodziewać się dotkliwych kar, a czasem zablokowanie dalszej produkcji.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Zakupy online – jak ułatwić proces klientom?
Zakupy online z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Klienci doceniają ich liczne zalety. Świadczy o tym rosnąca liczba sklepów internetowych. Decydując się na założenie sklepu internetowego przyjmującego płatności
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju zainwestował już w Polsce 8,5 mld euro
Działalność na rynkach zagranicznych prowadzi ponad 15 tys. polskich przedsiębiorstw. Zdecydowana większość operuje w krajach Europy Zachodniej, ale uwaga krajowych firm coraz częściej znów zwraca się w stronę Ukrainy. Zdaniem Grzegorza Zielińskiego
Liczba ofert pracy dla PR-owców spada. Tak źle nie było od 2013 roku
Tylko 1,4 tys. ofert pracy w public relations – 2017 rok był dla branży pod tym względem jednym z najgorszych od lat. Najłatwiej o prace było w agencjach PR – stamtąd pochodziło ponad 60 proc.
Jak zorganizować loterię promocyjną?
Rosnąca konkurencja na rynku zmusza firmy do podejmowania dodatkowych działań, mających na celu przyciągnięcie i zatrzymanie klienta. Coraz częściej proponowane są więc pakiety promocyjne czy dodatkowe produkty dołączane do zakupów.
Content Marketing to nie to samo co reklama
Content Marketing staje się modny. I nie jest to przypadek. Okazuje się, że budowanie wartościowych treści może przełożyć się na sprzedaż oraz budować zaufanie do marki. Jest to inwestycja, która
Wrocławska klinika pomaga chorym na stwardnienie rozsiane
Na Dolnym Śląsku od kilku miesięcy funkcjonuje klinika, w której międzynarodowy zespół specjalistów prowadzi badania nad innowacyjnymi terapiami dla chorych na stwardnienie rozsiane. Dotychczasowe efekty działalności pokazują jednoznacznie, że z

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post