O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze firmy. Zazwyczaj konwersacja przebiega spokojnie, aczkolwiek bywają nerwowi i agresywni klienci. Jak sobie z nimi radzić? O czym pamiętać w takich sytuacjach?

Każdy właściciel, który poszukuje sekretarki, zwraca uwagę na elokwencję, zachowanie, inteligencję, reakcje na stres i asertywność. To ważne w kontakcie z nieuprzejmymi i kłopotliwymi klientami, którzy przysparzają całe mnóstwo problemów.

Aby uniknąć nieprzyjemnej kłótni należy zastosować kilka najważniejszych rad. Przede wszystkim nie podnosić głosu, bo działa niekorzystnie na przebieg rozmowy i dodatkowo irytuje klienta. Poza tym należy zachowywać się spokojnie, nie pokazywać zdenerwowania, a tym bardziej lęku. Nawet w niebezpiecznych sytuacjach nie można dać się sprowokować, bezwzględnie zatrzymać klasę i słownictwo na najwyższym poziomie.

Jeśli klient będzie wyjątkowo awanturniczy można poprosić ochronę lub zadzwonić po policję, która wyjaśni sprawę i sprawnie wyprosi kontrahenta.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?
Next W jakim celu tworzy się oświadczenie majątkowe?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych.

Firma 1Comments

Jaki obiekt wybrać na konferencję branżową?

W dzisiejszych czasach dużą popularnością cieszą się spotkania branżowe, konferencje i wydarzenia skupiające konkretne grupy zawodowe. Cieszą się bardzo dużą popularnością wśród małych i dużych przedsiębiorstw, ponieważ zapewniają wymianę informację,

Etykieta w biznesie 0 Comments

Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania

Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?

Dostępność portali społecznościowych nikogo w ostatnim czasie nie zaskakuje. Właściwie każdy korzysta z tego rodzaju komunikacji. Działanie na stronie zależy od osobistych potrzeb i zainteresowań. Jednak niewiele osób wie, że

Zarządzanie 0 Comments

Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?

Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jak prawidłowo przedstawiać osoby?

Często w biznesie stykamy się z wydarzeniem, że trzeba przedstawić sobie dwie osoby, które wcześniej się nie znały. W trakcie pełnienia roli gospodarza lub gdy asystujemy ważnej osobie może to

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź