Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!
Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych, firmowych eventach i spotkaniach z klientami. Nierzadko są również wręczane jako upominek po sfinalizowanej transakcji czy gratis do zakupionego produktu. Niektóre firmy idą krok dalej i wyposażają swoich pracowników w odzież reklamową, nazywaną również odzieżą firmową. Słusznie, bo to kolejny, niezwykle skuteczny sposób na reklamę swej działalności.
Nie tylko dla hostessy
Jeśli byłeś kiedyś na targach pracy lub degustacji jakiegoś produktu, z pewnością twoją uwagę zwróciły charakterystyczne stroje hostess. Nie bez przyczyny są one jednakowe, a w widocznym miejscu nadrukowano na nich logo. Dzięki temu przykuwają twój wzrok i kojarzą ci się z konkretną marką, którą zapamiętujesz. Tymczasem jednak odzież reklamowa nie jest tworzona tylko dla hostess – z powodzeniem korzystają z niej firmy z wielu branż. W supermarketach, pracownicy ubrani w firmowe koszulki, wyróżniają się pośród klientów. Tym samym, informują ich o swej obecności i gotowości do pomocy przy wyborze lub znalezieniu odpowiedniego produktu. Z odzieży reklamowej często korzystają również muzycy, których fani chętnie kupują koszulki z wizerunkiem idola.
Nie tylko T-shirty
Choć odzież reklamowa zwykle kojarzy nam się z sygnowanymi logo T-shirtami, oferta producentów jest zdecydowanie szersza. W profesjonalnym sklepie zamówisz między innymi koszulki polo, męskie bluzy z kapturem, damskie i męskie koszule, polary, bezrękawniki, fartuchy, a nawet kurtki softshell. To nie wszystko – dla osób, ceniących komfort. W dostępnych zasobach firm można znaleźć również odzież ochronną i odblaskową (w szczególności kamizelki, koszulki i kurtki odblaskowe) oraz dodatki (torby i plecaki). Specjalna gałąź odzieży oraz akcesoriów dedykowana jest dla branży gastronomicznej.
Liczy się jakość
Odzież reklamowa, zwłaszcza ta wykorzystywana do pracy, odznaczać się musi szczególną trwałością i odpornością na uszkodzenia. By nie zniszczyło jej wielokrotne pranie czy długotrwałe użytkowanie, powstaje z wysokogatunkowych materiałów. Podobnie ma się sprawa z ubraniami, które służyć mają promocji firmy czy zespołu – kiepskiej jakości nie tylko nie spełnią swej roli, ale też zaszkodzą reputacji promowanej marki. Odzienie robocze musi być estetyczne i wygodne, by jego noszenie było komfortowe i nie stanowiło dla pracowników przykrego obowiązku.
Odzież reklamowa staje się coraz bardziej popularna, a popyt na nią wciąż rośnie. Duża konkurencja na rynku artykułów reklamowych wpływa na wzrost ich jakości, jednocześnie zapewniając korzystne ceny. Rośnie jednak nie tylko jakość, ale także oczekiwania klientów, którzy coraz częściej decydują się na zakup odzieży reklamowej, wykonanej z biodegradowalnych, przyjaznych środowisku surowców. Boom na ekologiczne produkty minie nieprędko, dlatego planując inwestycję w firmowe ubrania, przemyśl, w jaki sposób będą one wykorzystywane i jakim oczekiwaniom użytkowników będą musiały sprostać.
Źródło: hurtownia odzieży
Może to Ci się spodoba
Co trzecia firma rozpocznie inwestycje w ciągu 6 miesięcy
Polskie firmy dość ostrożnie planują swoje inwestycje. Z raportu Deutsche Bank wynika, że na najbliższe pół roku zamiar rozpoczęcia jakiejś formy inwestycji deklaruje jedna trzecia przedsiębiorstw. Z tej grupy ponad
Od 1 lipca duże firmy muszą udostępniać do kontroli fiskusa Jednolity Plik Kontrolny
1 lipca będzie istotną datą dla polskiego systemu podatkowego. Od tego dnia duże podmioty gospodarcze będą miały obowiązek przekazywania, na żądanie organów podatkowych, najważniejszych ksiąg podatkowych oraz dowodów księgowych w formie Jednolitego Pliku
Na czym polega monitoring pojazdów flotowych?
Systemy lokalizacyjne stają się już standardem w świecie biznesu. W tym wybitnie konkurencyjnym środowisku jest to ceniony sposób na optymalizację działania pracowników terenowych i procesów logistycznych. Nie każdy przedsiębiorca wie
Rekordowy wzrost zatrudnienia
Pierwsze półrocze tego roku było bardzo dobre dla rynku pracy. W drugim kwartale wzrost zatrudnienia wyniósł 2,9 proc., natomiast w skali całego półrocza – 2,7 proc. Zdecydowanym rekordzistą pod tym względem są
Polskie firmy bardzo powoli przekonują się do inwestycji na Czarnym Lądzie
Gros polskich eksporterów koncentruje się na rynkach rozwiniętych, zwłaszcza unijnych. Te jednak wymagają bardzo wysokiej jakości i są już nasycone, trudno więc konkurować na nich inaczej niż ceną. Zdaniem Roberta Zduńczyka
Jak dobrze napisać wniosek o dofinansowanie?
Podstawą wniosku o dofinansowanie jest biznesplan, który zawiera informacje na podstawie których prywatni inwestorzy,banki oraz instytucje przyznające dotacje oraz dofinansowania oceniają szansę przedsięwzięcia. Dobry biznesplan: Zachęci potencjalnych inwestorów oraz pokaże,
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post