Jaki wybrać strój do pracy?

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań służbowych?

Polska jest państwem, które znajduje się w „lepszej połowie” Europy w sprawie ubrań. Trudno się dziwić, kiedy każde spotkanie firmowe zobowiązuje do wytwornego stroju. Pracując nie można pozwolić sobie na szaleństwa modowe.

W Niemczech obowiązują stroje oficjalne. Mężczyźni ubierają klasyczne garnitury, natomiast panie nie mogą znacząco pokazywać dekoltów i nóg. Wysokie obcasy i makijaż również nie są akceptowany. Wszystko po to, aby nie dekoncentrować współpracowników.

W praktyce, zarówno Polska jak i jej zachodni sąsiedzi, kładą duży nacisk na pracowników, którzy mają częsty kontakt z klientami. Oczywiście osoby na wysokich stanowiskach również zobligowani są do formalnego ubioru.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy pracobiorcy nabywają prawo do świadczenia chorobowego?
Next Jak powinno wyglądać sprawozdanie z działalności spółki?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych.

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?

Dostępność portali społecznościowych nikogo w ostatnim czasie nie zaskakuje. Właściwie każdy korzysta z tego rodzaju komunikacji. Działanie na stronie zależy od osobistych potrzeb i zainteresowań. Jednak niewiele osób wie, że

Etykieta w biznesie 0 Comments

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post