Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych, firmowych eventach i spotkaniach z klientami. Nierzadko są również wręczane jako upominek po sfinalizowanej transakcji czy gratis do zakupionego produktu. Niektóre firmy idą krok dalej i wyposażają swoich pracowników w odzież reklamową, nazywaną również odzieżą firmową. Słusznie, bo to kolejny, niezwykle skuteczny sposób na reklamę swej działalności.

Nie tylko dla hostessy

Jeśli byłeś kiedyś na targach pracy lub degustacji jakiegoś produktu, z pewnością twoją uwagę zwróciły charakterystyczne stroje hostess. Nie bez przyczyny są one jednakowe, a w widocznym miejscu nadrukowano na nich logo. Dzięki temu przykuwają twój wzrok i kojarzą ci się z konkretną marką, którą zapamiętujesz. Tymczasem jednak odzież reklamowa nie jest tworzona tylko dla hostess – z powodzeniem korzystają z niej firmy z wielu branż. W supermarketach, pracownicy ubrani w firmowe koszulki, wyróżniają się pośród klientów. Tym samym, informują ich o swej obecności i gotowości do pomocy przy wyborze lub znalezieniu odpowiedniego produktu. Z odzieży reklamowej często korzystają również muzycy, których fani chętnie kupują koszulki z wizerunkiem idola.

Nie tylko T-shirty

Choć odzież reklamowa zwykle kojarzy nam się z sygnowanymi logo T-shirtami, oferta producentów jest zdecydowanie szersza. W profesjonalnym sklepie zamówisz między innymi koszulki polo, męskie bluzy z kapturem, damskie i męskie koszule, polary, bezrękawniki, fartuchy, a nawet kurtki softshell. To nie wszystko – dla osób, ceniących komfort. W dostępnych zasobach firm można znaleźć również odzież ochronną i odblaskową (w szczególności kamizelki, koszulki i kurtki odblaskowe) oraz dodatki (torby i plecaki). Specjalna gałąź odzieży oraz akcesoriów dedykowana jest dla branży gastronomicznej.

Liczy się jakość

Odzież reklamowa, zwłaszcza ta wykorzystywana do pracy, odznaczać się musi szczególną trwałością i odpornością na uszkodzenia. By nie zniszczyło jej wielokrotne pranie czy długotrwałe użytkowanie, powstaje z wysokogatunkowych materiałów. Podobnie ma się sprawa z ubraniami, które służyć mają promocji firmy czy zespołu – kiepskiej jakości nie tylko nie spełnią swej roli, ale też zaszkodzą reputacji promowanej marki. Odzienie robocze musi być estetyczne i wygodne, by jego noszenie było komfortowe i nie stanowiło dla pracowników przykrego obowiązku.
Odzież reklamowa staje się coraz bardziej popularna, a popyt na nią wciąż rośnie. Duża konkurencja na rynku artykułów reklamowych wpływa na wzrost ich jakości, jednocześnie zapewniając korzystne ceny. Rośnie jednak nie tylko jakość, ale także oczekiwania klientów, którzy coraz częściej decydują się na zakup odzieży reklamowej, wykonanej z biodegradowalnych, przyjaznych środowisku surowców. Boom na ekologiczne produkty minie nieprędko, dlatego planując inwestycję w firmowe ubrania, przemyśl, w jaki sposób będą one wykorzystywane i jakim oczekiwaniom użytkowników będą musiały sprostać.

Źródło: hurtownia odzieży

Previous Delegowanie pracowników może przestać być opłacalne dla polskich pracodawców
Next Przetargi realizowane przez MON szansą dla polskich firm na wzmocnienie ich potencjału i pozycji na świecie

Może to Ci się spodoba

20- i 30-latkowie chętnie zakładają własne firmy

Do 2025 roku milenialsi mają stanowić już ponad trzy czwarte wszystkich zatrudnionych na rynku pracy. Generacja Y to pokolenie z „żyłką do biznesu”, dlatego część z nich zatrudnia się sama, zakładając własną

Polska piątym największym rynkiem handlu internetowego w Unii Europejskiej

Wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld zł – szacuje Grupa Integer.pl. Udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś

Lekki podnośnik koszowy – 6 zalet maszyny niższej wagi

Podnośnik to maszyna, która z reguły kojarzy nam się nie tylko ze sporą wysokością, ale także znaczną wagą. Urządzenie, która pozwala wznieść się operatorowi kilkadziesiąt metrów nad ziemię musi przecież

Zarządzanie 1Comments

Wszystko o fakturach pro forma

Każdy właściciel działalności gospodarczej wcześniej czy później miał do czynienia z fakturami pro-forma. Teoretycznie są podobne do standardowych, aczkolwiek mają kilka cech indywidualnych. W jakich przypadkach są stosowane? Zgodnie z

e-Firma i Startup 0 Comments

Jak nowoczesne technologie wspierają biznes?

Technologie nie tylko ułatwiają prowadzenie biznesu, ale także zmieniają go. Mają wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwami oraz na podejmowanie strategicznych decyzji. Dziś trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę bez dostępu do zaawansowanych

Firma 1Comments

Kary za niewprowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych

Od 1 lipca 2019 roku przedsiębiorcy zatrudniający powyżej 250 pracowników będą zobowiązani wprowadzić Pracownicze Plany Kapitałowe. Z czym się to wiąże i jakie kary grożą za niewywiązanie się z tego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź