Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych, firmowych eventach i spotkaniach z klientami. Nierzadko są również wręczane jako upominek po sfinalizowanej transakcji czy gratis do zakupionego produktu. Niektóre firmy idą krok dalej i wyposażają swoich pracowników w odzież reklamową, nazywaną również odzieżą firmową. Słusznie, bo to kolejny, niezwykle skuteczny sposób na reklamę swej działalności.

Nie tylko dla hostessy

Jeśli byłeś kiedyś na targach pracy lub degustacji jakiegoś produktu, z pewnością twoją uwagę zwróciły charakterystyczne stroje hostess. Nie bez przyczyny są one jednakowe, a w widocznym miejscu nadrukowano na nich logo. Dzięki temu przykuwają twój wzrok i kojarzą ci się z konkretną marką, którą zapamiętujesz. Tymczasem jednak odzież reklamowa nie jest tworzona tylko dla hostess – z powodzeniem korzystają z niej firmy z wielu branż. W supermarketach, pracownicy ubrani w firmowe koszulki, wyróżniają się pośród klientów. Tym samym, informują ich o swej obecności i gotowości do pomocy przy wyborze lub znalezieniu odpowiedniego produktu. Z odzieży reklamowej często korzystają również muzycy, których fani chętnie kupują koszulki z wizerunkiem idola.

Nie tylko T-shirty

Choć odzież reklamowa zwykle kojarzy nam się z sygnowanymi logo T-shirtami, oferta producentów jest zdecydowanie szersza. W profesjonalnym sklepie zamówisz między innymi koszulki polo, męskie bluzy z kapturem, damskie i męskie koszule, polary, bezrękawniki, fartuchy, a nawet kurtki softshell. To nie wszystko – dla osób, ceniących komfort. W dostępnych zasobach firm można znaleźć również odzież ochronną i odblaskową (w szczególności kamizelki, koszulki i kurtki odblaskowe) oraz dodatki (torby i plecaki). Specjalna gałąź odzieży oraz akcesoriów dedykowana jest dla branży gastronomicznej.

Liczy się jakość

Odzież reklamowa, zwłaszcza ta wykorzystywana do pracy, odznaczać się musi szczególną trwałością i odpornością na uszkodzenia. By nie zniszczyło jej wielokrotne pranie czy długotrwałe użytkowanie, powstaje z wysokogatunkowych materiałów. Podobnie ma się sprawa z ubraniami, które służyć mają promocji firmy czy zespołu – kiepskiej jakości nie tylko nie spełnią swej roli, ale też zaszkodzą reputacji promowanej marki. Odzienie robocze musi być estetyczne i wygodne, by jego noszenie było komfortowe i nie stanowiło dla pracowników przykrego obowiązku.
Odzież reklamowa staje się coraz bardziej popularna, a popyt na nią wciąż rośnie. Duża konkurencja na rynku artykułów reklamowych wpływa na wzrost ich jakości, jednocześnie zapewniając korzystne ceny. Rośnie jednak nie tylko jakość, ale także oczekiwania klientów, którzy coraz częściej decydują się na zakup odzieży reklamowej, wykonanej z biodegradowalnych, przyjaznych środowisku surowców. Boom na ekologiczne produkty minie nieprędko, dlatego planując inwestycję w firmowe ubrania, przemyśl, w jaki sposób będą one wykorzystywane i jakim oczekiwaniom użytkowników będą musiały sprostać.

Źródło: hurtownia odzieży

Previous Delegowanie pracowników może przestać być opłacalne dla polskich pracodawców
Next Przetargi realizowane przez MON szansą dla polskich firm na wzmocnienie ich potencjału i pozycji na świecie

Może to Ci się spodoba

Rozwój polskich start-upów często ograniczają nieznajomość prawa i brak odpowiednich umów

Młodym ludziom nie brakuje chęci, kreatywnych pomysłów i zapału, by ruszyć z własnym innowacyjnym start-upem. Utrudnieniem w jego rozwoju może być nieznajomość prawa i przepisów podatkowych oraz często zmieniające się ustawy. Często już na starcie młodzi

e-Firma i Startup 0 Comments

W Polsce powstaje największa platforma wsparcia start-upów w Europie Środkowo-Wschodniej

W Polsce działa obecnie ponad 2,4 tys. start-upów. Blisko 60 proc. z nich rozwija się dzięki środkom własnym, a nieco mniej niż jedna piąta pozyskała finansowanie z funduszy venture capital. Program Start

Polski sektor gier komputerowych rośnie o 10 proc. rocznie

Polska to eldorado dla twórców gier komputerowych – ocenia Paweł Leskowicz, dyrektor zarządzający Tate Multimedia. Szacuje się, że krajowy rynek gamingowy wart jest ok. 1,8 mld zł, a gry produkuje ok.

Mała firma 2 komentarze

Czy warto ubezpieczyć swoją firmę?

Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Zarządzasz  małą, średnią lub dużą firmą? Niezależnie czy jest to przedsiębiorstwo handlowe, usługowe czy produkcyjne – powinieneś zastanowić się nad tym, jak skutecznie zapewnić mu bezpieczeństwo.

Komercyjne wykorzystanie dronów może przynieść gospodarce nawet 913 mld zł.

Budownictwo, rolnictwo, energetyka czy ubezpieczenia – to tylko niektóre z branż, w których wykorzystanie dronów może przynieść duże korzyści. Urządzenia te mogą się sprawdzić także przy zabezpieczaniu imprez masowych, dostarczaniu listów lub

Branża PR przechodzi rewolucję

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz branży public relations, ale na rynku wciąż jest miejsce dla tradycyjnej prasy, radia i telewizji –

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź