Gdzie kupować materiały biurowe?

Gdzie kupować materiały biurowe?

Wyposażenie każdego biura wymaga zakupu szerokiej gamy artykułów papierniczych i piśmienniczych, akcesoriów do drukowania czy kserowania, wysyłania korespondencji oraz codziennej organizacji biura. Zwykle jest to wiele drobiazgów, które wprawdzie nie są zbyt drogie, ale każda firma potrzebuje większych ilości, które składają się na całkiem pokaźny wydatek. Gdzie kupować materiały do biura, aby zapewnić ich dobrą jakość, a zarazem niepotrzebnie nie przepłacać?

Jakie materiały biurowe są niezbędne?

W sekretariatach, recepcjach, działach obsługi klienta, działach księgowych i personalnych oraz innych działach firm czy instytucji potrzebne są podstawowe materiały biurowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o artykuły piśmiennicze i papiernicze oraz drobne akcesoria potrzebne do wygodnej pracy. W każdym biurze potrzebne są długopisy, ołówki i zakreślacze, notatniki, kalendarze, papiery do drukarki, tusze, spinacze. Nie powinno zabraknąć również segregatorów i koszulek na dokumenty, kopert do wysyłania korespondencji, papieru firmowego z logo marki i drobnych narzędzi (dziurkacze, nożyczki, spinacze biurowe, kalkulatory itp.).

Obecnie coraz częściej firmy prowadzą również prezentacje multimedialne (np. na spotkaniach z klientami czy wewnętrznych szkoleniach), dlatego potrzebują tablic i flipchartów o regulowanej wysokości. Bardzo wygodne są tablice na kółkach, które można swobodnie przesuwać. Do pisania na tablicach należy kupić specjalne markery zmywalne. Magnesy pozwalają zaś wygodnie zawieszać na tablicach ważne informacje.

Gdzie kupować materiały do biura?

Artykuły biurowe dostępne są w wielu sklepach papierniczych i księgarniach. Bardzo często oferowane są one także w supermarketach (zwłaszcza przed rozpoczęciem roku szkolnego), gdzie można zrobić większy zapas długopisów, kolorowych karteczek, notatników, ołówków, gumek do ścierania i innych drobiazgów przydatnych w każdym biurze.

Większy firmy materiały do biura zwykle zamawiają w hurtowych ilościach. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest wybór hurtowni z artykułami biurowymi i szkolnymi, która ma niższe ceny niż sklepy detaliczne. Z powodzeniem można korzystać z ofert hurtowni stacjonarnych lub internetowych. Zakupy w hurtowniach dla firm są nie tylko tańsze, ale i wygodniejsze. W ten sposób można całe potrzebne wyposażenie zakupić w jednym miejscu i otrzymać na wszystkie materiały jedną fakturę zbiorczą.

Zamówienie za jednym razem większej ilości materiałów pozwala obniżyć koszty zakupu, ale jednocześnie jest wygodne z logistycznego punktu widzenia. Pracownik firmy robi wtedy listę, czego dokładnie potrzebują poszczególne działy i zamawia większe zapasy. W ten sposób można zaoszczędzić czas i mieć gwarancję, że nie zabraknie papieru do drukarki i ksero czy tuszu w najmniej oczekiwanym dla firmy momencie.

Dowiedz się także jak nie popełnić podstawowych błędów przy wyborze drukarki do biura. Więcej na swormedia.pl >>

Stała obsługa

Obecnie działają także sklepy i hurtownie internetowe, które specjalizują się w kompleksowym dostarczaniu materiałów biurowych do firm. Mają one zwykle bardzo rozbudowany asortyment, co pozwala w jednym miejscu kupować zarówno artykuły papiernicze, jak i akcesoria multimedialne czy sprzęt biurowy (np. drukarki, klawiatury, myszki, pendrivy, przenośne dyski itp.). Przy podpisaniu stałych umów z taką firmą można liczyć na atrakcyjne rabaty.

Previous Nowe technologie z coraz większym wpływem na rynek pracy. Doprowadzą do zaniku i powstania wielu zawodów
Next Producenci ekstraktów z konopi walczą o ich zatwierdzenie przez UE

Może to Ci się spodoba

Wiadomości

Inżynier kontraktowy coraz popularniejszy

Aż 15-20% inżynierów to freelancerzy – wynika z szacunków firmy inżynierskiej i rekrutacyjnej Bergman Engineering. Wśród elastycznych form współpracy, szczególnie popularne stają się kontrakty. Dawniej kontrakt bywał uważany za gorszą

Wiadomości 0 Comments

Konsument 2.0. Realne wyjście naprzeciw potrzebom klientów

Pozyskanie i utrzymanie lojalnego klienta, który dokonuje zakupów zarówno online, jak i offline – w sklepie stacjonarnym jest nie lada wyzwaniem. Pomóc w tym może szczegółowe przemyślenie spójnego systemu sprzedaży,

Wiadomości 0 Comments

PIT-37 – najważniejsze informacje

Jak co roku, każda osoba, która zarabia, ma obowiązek rozliczyć się z państwem przy pomocy PIT. To nazwa podatku oraz dokumentu, który wypełnia każdy obywatel. Jednym z najczęściej przesłanych formularzy

Wiadomości 0 Comments

Poznaj najlepsze miejsca na automaty vendingowe

Gdzie postawić automaty vendingowe? Słyszałeś o firnach oferujących dzierżawę automatów vendingowych? Już od jakiegoś czasu zastanawiałeś się, czy taki automat nie powinien znaleźć się w Twojej firmie? Jeśli tak, to

Wiadomości 0 Comments

Polski rynek giełdowy budzi zainteresowanie inwestorów

Pochodzący ze Szwajcarii inwestor i ekonomista, zwolennik austriackiej szkoły ekonomii, przedkładającej mechanizmy wolnego rynku nad regulacyjne działanie państwa Marc Faber postrzega warszawską giełdę jako interesujące miejsce do inwestowania. Ekonomista uważa, że

Wiadomości 0 Comments

Boom mieszkaniowy napędza rekordowe wyniki producentom materiałów budowlanych

Branża materiałów budowlanych notuje rekordowe wyniki i zdaniem ekspertów perspektywy na 2018 rok są jeszcze lepsze. Ze względu na duży popyt czas realizacji zamówień wydłużył się, a dodatkowym wyzwaniem jest niedobór

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź