Gdzie kupować materiały biurowe?
Wyposażenie każdego biura wymaga zakupu szerokiej gamy artykułów papierniczych i piśmienniczych, akcesoriów do drukowania czy kserowania, wysyłania korespondencji oraz codziennej organizacji biura. Zwykle jest to wiele drobiazgów, które wprawdzie nie są zbyt drogie, ale każda firma potrzebuje większych ilości, które składają się na całkiem pokaźny wydatek. Gdzie kupować materiały do biura, aby zapewnić ich dobrą jakość, a zarazem niepotrzebnie nie przepłacać?
Jakie materiały biurowe są niezbędne?
W sekretariatach, recepcjach, działach obsługi klienta, działach księgowych i personalnych oraz innych działach firm czy instytucji potrzebne są podstawowe materiały biurowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o artykuły piśmiennicze i papiernicze oraz drobne akcesoria potrzebne do wygodnej pracy. W każdym biurze potrzebne są długopisy, ołówki i zakreślacze, notatniki, kalendarze, papiery do drukarki, tusze, spinacze. Nie powinno zabraknąć również segregatorów i koszulek na dokumenty, kopert do wysyłania korespondencji, papieru firmowego z logo marki i drobnych narzędzi (dziurkacze, nożyczki, spinacze biurowe, kalkulatory itp.).
Obecnie coraz częściej firmy prowadzą również prezentacje multimedialne (np. na spotkaniach z klientami czy wewnętrznych szkoleniach), dlatego potrzebują tablic i flipchartów o regulowanej wysokości. Bardzo wygodne są tablice na kółkach, które można swobodnie przesuwać. Do pisania na tablicach należy kupić specjalne markery zmywalne. Magnesy pozwalają zaś wygodnie zawieszać na tablicach ważne informacje.
Gdzie kupować materiały do biura?
Artykuły biurowe dostępne są w wielu sklepach papierniczych i księgarniach. Bardzo często oferowane są one także w supermarketach (zwłaszcza przed rozpoczęciem roku szkolnego), gdzie można zrobić większy zapas długopisów, kolorowych karteczek, notatników, ołówków, gumek do ścierania i innych drobiazgów przydatnych w każdym biurze.
Większy firmy materiały do biura zwykle zamawiają w hurtowych ilościach. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest wybór hurtowni z artykułami biurowymi i szkolnymi, która ma niższe ceny niż sklepy detaliczne. Z powodzeniem można korzystać z ofert hurtowni stacjonarnych lub internetowych. Zakupy w hurtowniach dla firm są nie tylko tańsze, ale i wygodniejsze. W ten sposób można całe potrzebne wyposażenie zakupić w jednym miejscu i otrzymać na wszystkie materiały jedną fakturę zbiorczą.
Zamówienie za jednym razem większej ilości materiałów pozwala obniżyć koszty zakupu, ale jednocześnie jest wygodne z logistycznego punktu widzenia. Pracownik firmy robi wtedy listę, czego dokładnie potrzebują poszczególne działy i zamawia większe zapasy. W ten sposób można zaoszczędzić czas i mieć gwarancję, że nie zabraknie papieru do drukarki i ksero czy tuszu w najmniej oczekiwanym dla firmy momencie.
Dowiedz się także jak nie popełnić podstawowych błędów przy wyborze drukarki do biura. Więcej na swormedia.pl >>
Stała obsługa
Obecnie działają także sklepy i hurtownie internetowe, które specjalizują się w kompleksowym dostarczaniu materiałów biurowych do firm. Mają one zwykle bardzo rozbudowany asortyment, co pozwala w jednym miejscu kupować zarówno artykuły papiernicze, jak i akcesoria multimedialne czy sprzęt biurowy (np. drukarki, klawiatury, myszki, pendrivy, przenośne dyski itp.). Przy podpisaniu stałych umów z taką firmą można liczyć na atrakcyjne rabaty.
Może to Ci się spodoba
2018 rok może przynieść lekki wzrost cen nowych mieszkań
Ceny mieszkań z rynku pierwotnego w dużych miastach mogą nieznacznie wzrosnąć w 2018 roku głównie za sprawą rosnących cen gruntów – prognozują analitycy Urban.one. Deweloperom coraz trudniej znaleźć atrakcyjne lokalizacje pod budowę, a
Udział źródeł odnawialnych będzie się jednak zwiększał
Węgiel, biogazownie, fotowoltaika, farmy wiatrowe, gaz, atom – bezpieczeństwo energetyczne wymaga stosowania różnych źródeł energii. Zdaniem dyrektora generalnego Grupy Veolia w Polsce węgiel pozostanie najważniejszą składową polskiego miksu energetycznego, choć nowoczesne elektrownie
Ostatni dzwonek na zapoznanie się z RODO, czyli co zmienia się 25 maja 2018 roku?
25 maja 2018 roku wchodzi w życie unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, w skrócie RODO. To prawdziwa rewolucja dotycząca danych osobowych. Do nowych przepisów muszą dostosować się absolutnie wszystkie
Przez niższy wiek emerytalny coraz więcej osób będzie otrzymywać minimalne świadczenia
Obniżenie wieku emerytalnego, zaniżanie przewidywanej długości trwania życia czy zbyt hojnie przyznawane renty wdowom przyczyniają się do problemów w obecnym systemie emerytalnym – ocenia Aleksander Łaszek, główny ekonomista Fundacji FOR. Niski
Dlaczego warto studiować Finanse i Rachunkowość?
Studia na kierunku finanse i rachunkowość to doskonały wybór dla wszystkich osób interesujących się finansami. Stanowią szansę na zdobycie umiejętności poszukiwanych na rynku i przygotowanie do pracy w dowolnym podmiocie
Altana w ogrodzie – luksus czy praktyczna inwestycja?
Jeszcze kilkanaście lat temu altana ogrodowa uchodziła za luksusowy dodatek – symbol estetyki i dbałości o szczegóły, zarezerwowany głównie dla dużych posesji. Dziś jednak coraz więcej właścicieli ogrodów, działek rekreacyjnych
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post