Gdzie kupować materiały biurowe?

Gdzie kupować materiały biurowe?

Wyposażenie każdego biura wymaga zakupu szerokiej gamy artykułów papierniczych i piśmienniczych, akcesoriów do drukowania czy kserowania, wysyłania korespondencji oraz codziennej organizacji biura. Zwykle jest to wiele drobiazgów, które wprawdzie nie są zbyt drogie, ale każda firma potrzebuje większych ilości, które składają się na całkiem pokaźny wydatek. Gdzie kupować materiały do biura, aby zapewnić ich dobrą jakość, a zarazem niepotrzebnie nie przepłacać?

Jakie materiały biurowe są niezbędne?

W sekretariatach, recepcjach, działach obsługi klienta, działach księgowych i personalnych oraz innych działach firm czy instytucji potrzebne są podstawowe materiały biurowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o artykuły piśmiennicze i papiernicze oraz drobne akcesoria potrzebne do wygodnej pracy. W każdym biurze potrzebne są długopisy, ołówki i zakreślacze, notatniki, kalendarze, papiery do drukarki, tusze, spinacze. Nie powinno zabraknąć również segregatorów i koszulek na dokumenty, kopert do wysyłania korespondencji, papieru firmowego z logo marki i drobnych narzędzi (dziurkacze, nożyczki, spinacze biurowe, kalkulatory itp.).

Obecnie coraz częściej firmy prowadzą również prezentacje multimedialne (np. na spotkaniach z klientami czy wewnętrznych szkoleniach), dlatego potrzebują tablic i flipchartów o regulowanej wysokości. Bardzo wygodne są tablice na kółkach, które można swobodnie przesuwać. Do pisania na tablicach należy kupić specjalne markery zmywalne. Magnesy pozwalają zaś wygodnie zawieszać na tablicach ważne informacje.

Gdzie kupować materiały do biura?

Artykuły biurowe dostępne są w wielu sklepach papierniczych i księgarniach. Bardzo często oferowane są one także w supermarketach (zwłaszcza przed rozpoczęciem roku szkolnego), gdzie można zrobić większy zapas długopisów, kolorowych karteczek, notatników, ołówków, gumek do ścierania i innych drobiazgów przydatnych w każdym biurze.

Większy firmy materiały do biura zwykle zamawiają w hurtowych ilościach. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest wybór hurtowni z artykułami biurowymi i szkolnymi, która ma niższe ceny niż sklepy detaliczne. Z powodzeniem można korzystać z ofert hurtowni stacjonarnych lub internetowych. Zakupy w hurtowniach dla firm są nie tylko tańsze, ale i wygodniejsze. W ten sposób można całe potrzebne wyposażenie zakupić w jednym miejscu i otrzymać na wszystkie materiały jedną fakturę zbiorczą.

Zamówienie za jednym razem większej ilości materiałów pozwala obniżyć koszty zakupu, ale jednocześnie jest wygodne z logistycznego punktu widzenia. Pracownik firmy robi wtedy listę, czego dokładnie potrzebują poszczególne działy i zamawia większe zapasy. W ten sposób można zaoszczędzić czas i mieć gwarancję, że nie zabraknie papieru do drukarki i ksero czy tuszu w najmniej oczekiwanym dla firmy momencie.

Dowiedz się także jak nie popełnić podstawowych błędów przy wyborze drukarki do biura. Więcej na swormedia.pl >>

Stała obsługa

Obecnie działają także sklepy i hurtownie internetowe, które specjalizują się w kompleksowym dostarczaniu materiałów biurowych do firm. Mają one zwykle bardzo rozbudowany asortyment, co pozwala w jednym miejscu kupować zarówno artykuły papiernicze, jak i akcesoria multimedialne czy sprzęt biurowy (np. drukarki, klawiatury, myszki, pendrivy, przenośne dyski itp.). Przy podpisaniu stałych umów z taką firmą można liczyć na atrakcyjne rabaty.

Previous Nowe technologie z coraz większym wpływem na rynek pracy. Doprowadzą do zaniku i powstania wielu zawodów
Next Producenci ekstraktów z konopi walczą o ich zatwierdzenie przez UE

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Kto dziedziczy spadek? Dziedziczenie ustawowe w praktyce

Przepisy prawa cywilnego przewidują dwa źródła powołania do spadku. Pierwszym z nich jest testament, w którym spadkodawca dokonuje rozrządzeń swoim majątkiem na wypadek śmierci. Jeśli spadkodawca nie pozostawił testamentu, albo

Wiadomości 0 Comments

Rosną wydatki polskich firm na innowacyjne technologie IT

Ponad połowa polskich firm ma konkretną wizję tego, w jaki sposób transformacja cyfrowa powinna zostać przeprowadzona, a 28 proc. z nich opracowaną strategię jej wdrożenia. Coraz więcej firm inwestuje w narzędzia umożliwiające zarządzanie

Wiadomości 0 Comments

Kolekcjonerskie książki dobrą alternatywą dla tradycyjnych inwestycji

Polacy coraz częściej stawiają na alternatywne środki pomnażania kapitału. Rośnie popularność inwestycji w tradycyjne dzieła sztuki, jak obrazy czy rzeźby, ale wysoki zysk pozwalają też osiągnąć kolekcjonerskie książki. Bibliofilskie egzemplarze to

Wiadomości 0 Comments

Rząd i branżowi eksperci o przyszłości polskiego rynku mieszkaniowego

Deweloperzy szukają rozwiązań jak budować taniej. Czy możliwe jest budowanie za 2,5 tys zł/m2? Ile regulacji prawnych trzeba zmienić, żeby można było to osiągnąć? To wybrane zagadnienia, które 6 października

Wiadomości 0 Comments

Jak przekształcić przedsiębiorstwo w spółkę z o.o.?

Z roku na rok coraz prostsze staje się przekształcanie własnej firmy w spółkę z o.o. Obecnie na rynku jest mnóstwo firm jednoosobowych, w których to jedna osoba jest odpowiedzialna za

Wiadomości 0 Comments

Czym jest tzw. marketing treści?

Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź