Gdzie kupować materiały biurowe?

Gdzie kupować materiały biurowe?

Wyposażenie każdego biura wymaga zakupu szerokiej gamy artykułów papierniczych i piśmienniczych, akcesoriów do drukowania czy kserowania, wysyłania korespondencji oraz codziennej organizacji biura. Zwykle jest to wiele drobiazgów, które wprawdzie nie są zbyt drogie, ale każda firma potrzebuje większych ilości, które składają się na całkiem pokaźny wydatek. Gdzie kupować materiały do biura, aby zapewnić ich dobrą jakość, a zarazem niepotrzebnie nie przepłacać?

Jakie materiały biurowe są niezbędne?

W sekretariatach, recepcjach, działach obsługi klienta, działach księgowych i personalnych oraz innych działach firm czy instytucji potrzebne są podstawowe materiały biurowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o artykuły piśmiennicze i papiernicze oraz drobne akcesoria potrzebne do wygodnej pracy. W każdym biurze potrzebne są długopisy, ołówki i zakreślacze, notatniki, kalendarze, papiery do drukarki, tusze, spinacze. Nie powinno zabraknąć również segregatorów i koszulek na dokumenty, kopert do wysyłania korespondencji, papieru firmowego z logo marki i drobnych narzędzi (dziurkacze, nożyczki, spinacze biurowe, kalkulatory itp.).

Obecnie coraz częściej firmy prowadzą również prezentacje multimedialne (np. na spotkaniach z klientami czy wewnętrznych szkoleniach), dlatego potrzebują tablic i flipchartów o regulowanej wysokości. Bardzo wygodne są tablice na kółkach, które można swobodnie przesuwać. Do pisania na tablicach należy kupić specjalne markery zmywalne. Magnesy pozwalają zaś wygodnie zawieszać na tablicach ważne informacje.

Gdzie kupować materiały do biura?

Artykuły biurowe dostępne są w wielu sklepach papierniczych i księgarniach. Bardzo często oferowane są one także w supermarketach (zwłaszcza przed rozpoczęciem roku szkolnego), gdzie można zrobić większy zapas długopisów, kolorowych karteczek, notatników, ołówków, gumek do ścierania i innych drobiazgów przydatnych w każdym biurze.

Większy firmy materiały do biura zwykle zamawiają w hurtowych ilościach. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest wybór hurtowni z artykułami biurowymi i szkolnymi, która ma niższe ceny niż sklepy detaliczne. Z powodzeniem można korzystać z ofert hurtowni stacjonarnych lub internetowych. Zakupy w hurtowniach dla firm są nie tylko tańsze, ale i wygodniejsze. W ten sposób można całe potrzebne wyposażenie zakupić w jednym miejscu i otrzymać na wszystkie materiały jedną fakturę zbiorczą.

Zamówienie za jednym razem większej ilości materiałów pozwala obniżyć koszty zakupu, ale jednocześnie jest wygodne z logistycznego punktu widzenia. Pracownik firmy robi wtedy listę, czego dokładnie potrzebują poszczególne działy i zamawia większe zapasy. W ten sposób można zaoszczędzić czas i mieć gwarancję, że nie zabraknie papieru do drukarki i ksero czy tuszu w najmniej oczekiwanym dla firmy momencie.

Dowiedz się także jak nie popełnić podstawowych błędów przy wyborze drukarki do biura. Więcej na swormedia.pl >>

Stała obsługa

Obecnie działają także sklepy i hurtownie internetowe, które specjalizują się w kompleksowym dostarczaniu materiałów biurowych do firm. Mają one zwykle bardzo rozbudowany asortyment, co pozwala w jednym miejscu kupować zarówno artykuły papiernicze, jak i akcesoria multimedialne czy sprzęt biurowy (np. drukarki, klawiatury, myszki, pendrivy, przenośne dyski itp.). Przy podpisaniu stałych umów z taką firmą można liczyć na atrakcyjne rabaty.

Previous Nowe technologie z coraz większym wpływem na rynek pracy. Doprowadzą do zaniku i powstania wielu zawodów
Next Producenci ekstraktów z konopi walczą o ich zatwierdzenie przez UE

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Na czym polega produkcja folii i jakie technologie się wykorzystuje?

Folia znajduje swoje zastosowanie w wielu branżach. Służy ona przede wszystkim do pakowania, zarówno żywności, jak i produktów przemysłowych czy nawet ubrań. Jak przebiega proces produkcji folii? Produkcja folii –

Wiadomości 1Comments

Pierwsze mieszkanie – czy warto decydować się na MDM?

MDM, czyli program Mieszkanie dla Młodych, to możliwość otrzymania finansowego wsparcia od rządu na zakup pierwszego mieszkania. Jednak obostrzenia związane z kupującymi i samym mieszkaniem sprawiają, że program ma tyluż

Wiadomości 0 Comments

Zatrudnianie pracowników w 48h przez aplikację? Teraz to możliwe!

Jak rozwijać biznes w trudnych czasach? Wdrażając elastyczne formy zatrudnienia.  Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzi technologia. Z aplikacją Tikrow możesz skrócić czas pozyskania pracownika do 2 dni, ograniczając jednocześnie formalności

Wiadomości 4 komentarze

Jakie możliwości dają reklamy na Facebooku?

Nie ulega wątpliwości, że kilka lat temu wkroczyliśmy w erę social media i choć początki adaptowania się mediów społecznościowych nie należały w Polsce to najłatwiejszych, to teraz z pewnością możemy

Wiadomości 0 Comments

Prince2 – najlepsze szkolenie

Rynek pracy potrzebuje wyspecjalizowanych pracowników, którzy posiadają wiedzę i umiejętności, potrzebne każdej dużej firmie. Tacy specjaliści są również odpowiednio wynagradzani, a także mogą cieszyć się z ciekawej i pełnej wyzwań

Wiadomości 0 Comments

W jakim przypadku informacja z KRK może uniemożliwić zatrudnienie pracownika

Pracownik, który ma zostać zatrudniony do nauczania przedmiotów zawodowych otrzymał następującą informację z Krajowego Rejestru karnego: Sąd Rejonowy w Poznaniu wydał orzeczenie z art. 35 ust. 1a Ust. z 21.08.1997r.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź