Jak biuro może oszczędzać?
Nieustający kryzys powoduje, że większość przedsiębiorstw potrzebuje oszczędności i próbuje racjonalnie gospodarować posiadanymi środkami. W rzeczywistości przedsiębiorca może wdrożyć podstawowe zmiany, które wpłyną na zmniejszenie wielu kosztów. Jak oszczędzać w biurze?
Praca w biurze to przede wszystkim pozostawanie w jednym miejscu, przy biurku, przed komputerem lub na spotkaniu. Inaczej mówiąc liczba kroków zastosowanych przez przedsiębiorcę jest ograniczona i nie da od pierwszego dnia} cudownych rezultatów.
Na początek trzeba zmniejszyć zużycie prądu. Zwykle będzie to wyłączanie nieużywanych sprzętów (faks, monitor, ksero), zmniejszenie oświetlenia w ciągu dnia oraz gaszenie światła w pustych pomieszczeniach.
Oprócz tego można spojrzeć na zużycie podstawowych materiałów biurowych, na przykład artykuły papiernicze. Jeśli rachunki pokażą zastraszające wyniki należy przenieść korespondencję na pocztę elektroniczną, a wydruki zmniejszyć do niezbędnego minimum.
Dość istotne jest również zastosowanie reguł recyclingu, ochrony przyrody oraz rozpowszechnianie świadomości o ekologii. Pozwoli to uniknąć strat materialnych i z czasem zmniejszy dość wysokie rachunki.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Komputer służbowy a sprawy prywatne
Korzystnie z sprzętów znajdujących się na terenie miejsca pracy do rozwiązywania prywatnych spraw to dość powszechne przekroczenia w krajowych przedsiębiorstwach. Dlatego tez pracodawcy coraz częściej zaopatrują się w nowoczesne technologie
Małe firmy widzą swoją przyszłość optymistycznie
Połowa mikro- i małych firm spodziewa się, że w I półroczu ich sytuacja będzie stabilna. W pozostałych firmach delikatnie przeważają optymiści, choć wyjątkiem jest tu branża handlu. Co trzeci przedsiębiorca w tym sektorze
Małe i średnie firmy w najlepszej kondycji od lat. Konieczne jednak inwestycje w innowacje i eksport
Mikro-, małe i średnie firmy są w najlepszej kondycji od lat – oceniają przedstawiciele Banku Zachodniego WBK na podstawie portfela kredytowego. Sektor ten jest siłą napędową gospodarki – 1,7 mln tego typu
Inwentaryzacja środków trwałych – kluczowe pojęcia
Efektywne zarządzenie majątkiem to nie tylko obowiązek przedsiębiorcy, ale i też warunek sukcesu. Bez odpowiedniego śledzenie tego, co gdzie się znajduje i jak przebiegają w firmie kluczowe procesy „obiegu” elementów
Jak wystawić fakturę korygująca i notę?
Od 2013 roku obowiązują nowe reguły tworzenia pism korygujących, w szczególności faktur i not. Warto więc przypomnieć zmiany prawne. Fakturę poprawiającą wystawia tylko i wyłącznie producent towarów, w momencie dodania
Co zrobić z pracownikiem, u którego wykryto chorobę zawodową?
W ostatnim czasie trudno wskazać etat, na którym pracownik nie doświadcza kłopotów fizycznych lub psychicznych. Najczęściej zatrudnionym dokucza stres lub przeciążenie organizmu. W związku z nagminnymi problemami zdrowotnymi podwładnych powstała
1 Comment
Pycha
08 września, 17:38